انواع صنایع دستی

تندیس های میناکاری اصفهان و هدایای تبلیغاتی تندیس

تندیس های میناکاری


تندیس های میناکاری

تندیس های میناکاری اصفهان چیست و به چه منظور استفاده می گردد؟ شاید این سوال بسیاری از علاقه مندان به صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان باشد. تندیس میناکاری معمولا از دو قسمت المان میناکاری و بخش غیر مینا کاری (معمولا بدنه چوبی با پلکسی) تشکیل شده است.

تندیس گلدان میناکاری و تندیس بشقاب میناکاری شده از محبوب ترین نوع این محصولات بشمار می روند. تندیس میناکاری اصفهان ظاهر شیک و جذابی دارد و برای انواع هدایای تبلیغاتی طرح های مناسبی دارد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

تندیس میناکاری در اصفهان

بدلیل امکان طراحی های مختلف برای بدنه تندیس و همچنین یکسان نبودن ظاهر ظروف میناکاری اصفهان، تندیس ها می توانند ظاهری بسیار متفاوت داشته باشند.

خرید تندیس میناکاری اصفهان صرفه اقتصادی داشته و همچنین برای همایش های سازمانی و ارگانی بسیار مناسب است.قیمت تندیس میناکاری شده گران نیست و از این رو سفارش آن با تیراژ بالا برای عموم شرکت ها امکان پذیر است.

هدایای تبلیغاتی تندیس

هدایای تبلیغاتی تندیس به منظور تجلیل در همایش ها استفاده می گردد.ما در سایت فروشگاه،تصاویر نمونه تندیس میناکاری، مس و پرداز،فیروزه کوبی و خاتم کاری را قرار داده ایم تا مشتریان پس از مشاهده تصاویر و همچنین مطالعه توضیحات، انتخابی مطمئن داشته باشند.

خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند برای سازمان های دولتی و خصوصی بسیار راهگشا باشد. از این رو سفارش ساخت تندیس میناکاری در هر تیراژی پذیرفته می شود. قیمت انواع تندیس بشقاب میناکاری و همچنین تندیس های گلدانی با یکدیگر متفاوت است.

 

تندیس میناکاری چیست؟

تندیس میناکاری چیست؟

تندیس گلدان میناکاری

تندیس گلدان میناکاری از پر فروش ترین نوع محصولات هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان است. تندیس میناکاری چیست؟ تندیس های میناکاری را می توان جدیدترین محصول هنر میناکاری اصفهان دانست که در طرح و مدل های مختلف تولید می شوند. بهترین برند تندیس میناکاری از نگاه مشتریان، به محصولی اطلاق می شود که علاوه بر زیبایی ظاهری مرتبط با فعالیت آنها داشته باشد.

خرید هدایای تبلیغاتی تندیس آماده سریعتر و ارزانتر است، ظاهر عمومی داشته و می تواند بصورت سفارشی سازی درآید. همچنین خرید میناکاری اصفهان برای هدایای تبلیغاتی با بسته بندی شیک در قالب محصولات و ظروف مختلف امکان پذیر است.

هنر میناکاری به عنوان قدیمی ترین هنر صنایع دستی ایران سابقه ای چند هزار ساله دارد.اساتید این هنر همیشه در تلاش بوده اند تا با نوآوری و ابداعات خاص در این زمینه بتوانند متناسب با سلیقه افراد هر زمان جلو بروند.

قیمت تندیس گلدان میناکاری شده با توجه به نوع و سایز گلدان استفاده شده در نظر گرفته می شود.فروش تندیس سه بعدی میناکاری بدون حضور فیزیکی و فقط با چند کلیک برای مشتریان سراسر کشور امکان پذیر است.

 

اپلیکیشن صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

از انواع تندیس ها به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با قیمت ارزان استفاده می گردد. امروزه تندیس های میناکاری به طیف محصولات گسترده و بسیار زیاد آن اضافه شده است.

تا قبل از ساخت این نوع تندیس ها، سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور مجبور به تهیه محصولات خارجی با همان طرح های همیشگی و نسبتا تکراری بودند.هنر میناکاری اصفهان اصالت داشته و به چیدمان مورد نظر شما ارزش بیشتری خواهد داد.

طبیعتا این نوع محصولات به دلیل وارداتی بودن، در هر دوره با افزایش قیمت همراه بودند و برای شرکت ها صرفه اقتصادی نداشت.به همین دلیل مجبور به صرف هزینه های گزاف می شدند تا بتوانند تبلیغات و بازاریابی خوبی داشته باشند.

هنر ساخت هدایای تبلیغاتی میناکاری با امکانات محدود، کمک بزرگی به شرایط اقتصادی شرکت ها خواهد نمود.

 

تندیس میناکاری چیست؟

تندیس میناکاری چیست؟

تندیس بشقاب میناکاری

تندیس بشقاب میناکاری از پرفروش ترین محصولات ارزان قیمت برای همایش های سازمانی بشمار می رود. اما در طی چند سال اخیر، اساتید میناکاری برجسته کشور با ساخت تندیس های میناکاری شده به شکل های مختلف، توانسته اند جایگزین بسیار زیبا و مقرون به صرفه ای ایجاد کنند.

تندیس های میناکاری شده نه تنها از لحاظ زیبایی ظاهری چیزی از هدایای تبلیغاتی خارجی کم ندارند بلکه دوام بیشتر و قیمت کمتری هم دارند.خرید تندیس بشقاب میناکاری اصفهان در هر تیراژی برای مشتریان سراسر کشور وجود دارد.

تندیس های میناکاری شده به حدی توانسته اند در بین سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور، جایگاه ثابتی پیدا کنند که اکنون به هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی رسمی و پرفروش تبدیل شده اند.

سازمان های مختلف می توانند با خرید تندیس های میناکاری از آنها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنند.هدایای تبلیغاتی سازمانی با هدف تجلیل از بزرگان، افراد برگزیده و ممتاز، کارمندان نمونه، افراد برجسته کشوری و چهره های ماندگار و غیره خریداری می شوند.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

هدایای تبلیغاتی خارجی امکان درج لوگو و برند یک سازمان را نداشتند و نهایتا سازمان ها می بایست فقط بر روی بسته بندی کار می کردند. اما تندیس های میناکاری شده به سازمان ها این امکان را داده تا به راحتی بتوانند لوگوی خود را به بدنه چوبی آن بچسبانند.

به همین دلیل این مورد یکی از ویژگی های بسیار مهم محسوب می شود تا هدیه تبلیغاتی شیک و لوکس ساخته شود.

ویژگی تندیس های میناکاری شده

یکی از مهمترین و در عین حال پرفروش ترین محصولات صنایع دستی میناکاری، تندیس های میناکاری شده است. این محصولات که به خاطر استفاده در سازمان های مختلف در دسته هدایای تبلیغاتی قرار می گیرند ویژگی های شاخصی دارند که باعث شده روز به روز استفاده از آنها بیشتر شود:

 

تندیس میناکاری

تندیس میناکاری

هدایای تبلیغاتی تندیس

تنوع بالا : هدایای تبلیغاتی تندیس باید تنوع زیادی داشته باشند تا سازمان ها بتوانند هدایای یونیک و خاص برند خودشان را عرضه کنند. تندیس های میناکاری شده از لحاظ طرح و شکل ساخت و جنس بدنه تنوع بسیار زیادی دارند.

از طرفی امکان درج پلاک و لوگو برندها به یونیک بودن آنها کمک زیادی می کند. ضمنا شرکت های مختلف می توانند انواع مختلفی از محصولات میناکاری را برای ساخت تندیس سفارش دهند.

کیفیت و ماندگاری زیاد : خرید تندیس آماده این شاعبه را در ذهن خریداران که سازمان و ارگان های مختلف کشور هستند ایجاد می کند که شاید قیمت مناسبتر آنها نسبت به هدایای خارجی، کیفیت پایینتر باشد.

در ساخت بدنه تندیس ها از چوب های با کیفیت و با دوام استفاده شده و بر روی بدنه هم پلکسی طلایی رنگ کار شده است. از طرفی برش بخش های چوبی با لیزر انجام شده تا ضمن افزایش کیفیت و دقت، لطمه ای به تندیس ها وارد نشود.

از طرفی فروشگاه صنایع دستی اصفهان تمامی تندیس های میناکاری خود را با ضمانت کامل به فروش می رساند.

قیمت مناسب : یکی از مهمترین ویژگی ها، قیمت مناسب هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی است. قیمت تندیس های میناکاری شده در حالتی پایینتر از محصولات رقیب اعلام شده که کیفیت و ماندگاری بالاتری هم دارد.

طبیعتا این محصولات به دلیل اینکه در کارگاه های مجهز صنایع دستی مجموعه فروشگاه صنایع دستی اصفهان تولید می شوند و به شکل مستقیم برای خریداران عرضه می شود، قیمت بسیار مناسبتری دارند.

مدل های مختلف بسته بندی : بسته بندی تندیس های میناکاری بسیار شیک و لوکس است. این بسته بندی ها از لحاظ رنگ بندی به گونه ای هستند که سبب جلوه و زیبایی بیشتر محصولات شده اند. از طرفی بسته بندی ها با بهترین متریال ساخته شده اند تا به نفیس بودن هر چه بیشتر تندیس ها کمک کند.

 

تندیس میناکاری چیست؟

تندیس میناکاری چیست؟

خرید عمده تندیس میناکاری

خرید عمده تندیس میناکاری برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی با سفارشی سازی و قیمت ارزانتر از سایت انجام می گیرد.

در صورتی که مشتریان طرح خاصی برای طراحی داشته باشند می توانند آن را برای همکاران ما ارسال کرده تا با توجه به سلیقه خود تندیس اختصاصی تولید گردد. فروش عمده تندیس میناکاری با قیمت ارزان برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

امکان سفارشی سازی : ویژگی بسیار شاخص و متمایز کننده ای که موقع خرید تندیس آماده از آن بهره مند خواهید شد، امکان سفارشی سازی است. در خرید عمده تندیس های مناسبتی صنایع دستی می توانید سفارشی سازی مدنظر خودتان را ثبت نمایید. به عنوان مثال درج پلاک یا لوگو تجاری به پایه چوبی تندیس یا بدنه، تغییر طرح و رنگ و اندازه از مهمترین تغییراتی است که می توانید درخواست کنید.

ضمنا سازمان ها و شرکت های مختلف می توانند نام افرادی که این تندیس ها را دریافت خواهند، بر روی بدنه یا پایه چوبی حک کنند. علاوه بر این موارد، فروشگاه صنایع دستی اصفهان تغییرات مدنظر شما را همراه با تخفیف ویژه در قیمت کل سفارش، انجام خواهد داد.

به همین دلیل خرید تندیس های میناکاری افزایش بسیار چشمگیری داشته است. به لطف تولید این محصولات داخلی و با تکیه بر هنر، ذوق، استعداد و پشتکار نیروی بومی توانسته ایم محصولاتی تولید کنیم که شرکت های داخلی با صرف هزینه های بسیار کمتر، محصولی آمیخته با هنر و اصالت ایرانی خریداری می کنند.

 

هدایای تبلیغاتی در سمنان

هدایای تبلیغاتی در سمنان

بهترین برند تندیس های میناکاری

همانطور که گفتیم تندیس میناکاری شده انواع بسیار زیادی دارد. برای شرکت های مختلف انتخاب از بین نمونه های مختلف و برندهای گوناگون کار دشواری است. به همین دلیل غالبا شرکت ها به دنبال خرید پرفروش ترین و بهترین برند تندیس میناکاری متناسب با کسب و کار خود هستند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان با نظارت مستقیم استاد مرتضی اسماعیلی، بهترین برند سازنده تندیس های میناکاری در کشور است. با اینکه تمامی تندیس ها فروش بالایی در صنایع مختلف دارند اما بهترین نمونه های آن را معرفی می کنیم:

تندیس گلدان میناکاری : تندیس های گلدان میناکاری در مدل های مختلف تولید می شوند. به طور کلی از لحاظ ارتفاع گلدان، طرح و نقشی که بر روی آنها کار شده و مدل های مختلف، انواعی از این تندیس ها تولید می شوند. زیبایی بالا و کاملا کاربردی بودن تندیس های ساخته شده با گلدان میناکاری، برای تقدیر و تجلیل از افراد برگزیده و فرهیخته بسیار مناسب است.

تندیس بشقاب میناکاری : بشقاب های میناکاری که در ساخت این تندیس ها استفاده می شود از لحاظ قطر، نوع طرح و نقوش، پایه دار بودن یا بدون پایه و جنس سفالی یا مسی با یکدیگر متفاوت هستند. معمولا در پشت بشقاب ها نام تجاری و لوگو را می توان ثبت کرد. ضمنا به درخواست شرکت ها امکان درج لوگو تجاری روی بدنه چوبی یا بدنه تندیس ها نیز وجود دارد.

تندیس های مناسبتی : یکی از جالب توجه ترین نمونه تندیس میناکاری، مدل مناسبتی است. به عبارت دیگر، این تندیس ها برای مناسبت های مختلف مثل روز پرستار، روز معلم، روز زن و غیره ساخته شده اند. شرکت های مختلف می توانند برای تقدیر از کارمندان یا در مناسبت های مختلف، تندیس های کاملا مناسب خریداری کنند.

تندیس های ساعت دار : دسته بعدی تندیس میناکاری، مدل های ساعت دار هستند. ساعت این تندیس ها سایز کوچکی دارد. این نوع تندیس ها نه تنها نقش تزیینی و دکوراتیو دارند بلکه ساعت درج شده بر روی بدنه برای اطلاع از زمان کاملا کاربردی است. معمولا این مدل ها برای تجلیل از افراد مختلف در سطوح مدیریتی خریداری می شوند.

 

فروش عمده میناکاری

فروش عمده تندیس میناکاری شده

تندیس های میناکاری ارزان

قیمت تندیس میناکاری بسته به عوامل مختلف بسته به سفارش تعیین می شود. هنگام ثبت سفارش ساخت تندیس میناکاری می توانید موارد مختلفی را تعیین کنید تا هزینه نهایی محاسبه شود.به عنوان مثال می توانید گلدان و بشقاب میناکاری را از جنس مس یا سفال انتخاب کنید.

نوع طرح و نقوشی که به کار می روند در قیمت نهایی تأثیر دارند، برخی از طرح و مدل ها اصالت بالاتری دارند و پیاده سازی آنها زمان و مهارت بیشتری نیاز دارد. سایز بخش های میناکاری شده هم عامل مهم بعدی است.گلدان هایی با ارتفاع مختلف و بشقاب با قطرهای گوناگون همگی در قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.

جنس مواد اولیه و کیفیت آنها عامل مهم بعدی خواهد بود. فروشگاه صنایع دستی اصفهان از مرغوب ترین نمونه های الیاف چوبی برای ساخت تندیس ها استفاده می کند. این الیاف چوبی ماندگاری بالایی دارند و تا سالیان طولانی می توان از آنها استفاده کرد. همچنین جنس مواد اولیه ای که در ساخت بشقاب و گلدان میناکاری استفاده شده بسیار مرغوب است.

 

حتی می توانید محصولات میناکاری مرتضی اسماعیلی را برای تندیس های خود سفارش دهید.خرید تکی و عمده عامل مهم بعدی در قیمت تندیس میناکاری است. فروشگاه صنایع دستی اصفهان در کنار تمامی خدماتی که در نظر گرفته، تخفیف های ویژه ای برای فروش تندیس میناکاری به صورت عمده در نظر دارد.

سازمان و ارگان های خصوصی علاوه بر برخورداری از امکان سفارشی سازی محصولات، از تخفیف های ویژه هم بهره مند می شوند. این تخفیف ها قیمت این هدایای تبلیغاتی نفیس را بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر خواهد ساخت.

برای ثبت سفارش و خرید محصولات می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید تا بهترین محصول را متناسب با نوع کسب و کارتان درخواست دهید.

تندیس میناکاری شده در طرح و مدل های مختلف برای همایش های سازمانی تولید می گردد. تندیس میناکاری جدیدترین محصولات صنایع دستی میناکاری و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی است که با بهترین قیمت به فروش می رسد.

 

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =