انواع صنایع دستی

فروش ویژه صنایع دستی اصفهان

فروش ویژه صنایع دستی

فروش ویژه صنایع دستی با تخفیف تجاری

فروش ویژه صنایع دستی به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی از گزینه های مناسب برای هر سازمان و ارگان دولتی و خصوصی بشمار می رود.

تولید محصولات هنری ایرانی به شما امکان می دهد بهترین هدایای تبلیغاتی را با قیمت ارزان در هر تیراژی تهیه نمائید. فروشگاه صنایع دستی اصفهان فروش عمده میناکاری اصفهان را با تخفیف های ویژه برای هموطنان عزیز در سراسر کشور فراهم کرده است.

پیشنهاد ویژه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان

فروش عمده صنایع دستی اصفهان با قيمت ارزان از سراسر کشور

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه

پیشنهاد می کنیم اگر بدنبال هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه ,همایش ,جشن ,اعیاد و مناسبت های مختلف هستید از فروشگاه دیدن کرده و محصولات فروش ویژه صنایع دستی اصفهان را مشاهده نمائید. ما انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی بر اساس سلیقه و بوجه را برای شما در نظر داریم.

شما می توانید برای خرید عمده انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان با همکاران ما در واحد فروش تماس برقرار کنید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

اپلیکیشن صنایع دستی

 

تابلو میناکاری بشقاب قطر 30 سانتی متر

%20 تخفیف

تابلو میناکاری اصفهان از سری محصولات با کیفیت و محبوب صنایع دستی اصفهان است. قطر این بشقاب قرار گرفته در قاب آن 30 سانتی متر می باشد.

از این تابلو دیواری برای هدایای تبلیغاتی Handicrafts Gifts استفاده می شود. فروش ویژه صنایع دستی تابلوهای میناکاری با قیمت ارزان و تجاری از طریق سایت امکان پذیر است.

شما کافیست آن را کادو کرده و به هر آن کس که برایتان عزیز است هدیه دهید. از ظروف میناکاری شده می توان برای مناسبت های مختلف بهره برد.

آویزی در پشت قاب میناکاری شده وجود دارد تا شما بتوانید آن را بر روی هر دیواری بسادگی نصب کنید. میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان و پیشکشی به علاقه مندان در سراسر کشور است.

قاب میناکاری بشقابی 30*30

قاب میناکاری بشقابی 30*30

بهترین هدایای تبلیغاتی

در کشور ما با توجه به فرهنگ ایرانی , معمولا صنایع دستی به عنوان هدیه سازمانها و ارگان ها در نظر گرفته می شود. برخی از هداياي تبليغاتي صنايع دستي علاوه بر زیبایی مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

خرید صنایع دستی اصفهان را می توانید با قیمت های ارزان از طریق سایت بصورت آنلاین تجربه نمائید.فروش عمده میناکاری در تهران و سایر شهرهای کشور از اصفهان بسادگی چند کلیک انجام می گردد.

معمولا هنرهای دستی ایرانی بر اساس سلیقه عمومی مردم طراحی و تولید می گردد و از این رو مورد توجه همگانی قرار دارد. فروش ویژه صنایع دستی اقتصادی و هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با قیمت مناسب برای مشتریان سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

 

بشقاب میناکاری ۳۰ سانتی با جعبه مخمل

%10 تخفیف

بشقاب میناکاری با جعبه مخمل از سری محصولات محبوب صنایع دستی میناکاری اصفهان است که به بیشتر به منظور هدیه استفاده می گردد. داشتن جعبه شکیل مخملی به شما امکان می دهد براحتی آن را کادو کنید.

از این محصول به عنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی هم بهره می برند.فروش ویژه صنایع دستی بشقاب های میناکاری شده با قیمت تجاری برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

درج انواع پلاک های تبلیغاتی شما بر روی جعبه مخمل آن را برای شما اختصاصی خواهد نمود. با توجه به اینکه محصولات میناکاری اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است

طرح بشقاب ها همگی متنوع و از کیفیت خوبی بر خوردار می باشند. فروش ویژه صنایع دستی اصفهان را می توانید از سایت در هر تیراژی تجربه نمائید.

بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

فروش عمده میناکاری اصفهان

تهیه هدایای صنایع دستی سازمان ها و ادارات برای همایش و مراسم های مختلف چالش مسئولین روابط عمومی می باشد. مجموعه متنوعی از محصولات فرهنگی و هنری می تواند برای سلیقه های مختلف, جذاب باشد.

که در صورت سفارش عمده نیز می توانید از تخفیف هدایای تبلیغاتی بهرمند گردید.فروش ویژه صنایع دستی ایرانی نمونه مشخص حمایت از مصرف کننده است.

انواع قاب و تندیس های میناکاری شده و لوح های کتیبه با امکان درج پلاک های اختصاصی بر روی آنها تنوع بسیار خوبی برای مشتریان فراهم می آورد تا مشتریان با توجه به سلیقه و بوجه بهترین انتخاب را داشته باشند.

فروش ویژه صنایع دستی برای عمده فروشی محصولات هنری با تخفیف های تجاری گزینه ایدآلی بشمار می رود.

 

گلدان مسی میناکاری ۱۶ سانتی متر

%20 تخفیف

گلدان موشکی میناکاری ارتفاع 16 سانتی متری را می توانید هم بصورت تکی و هم بصورت جفتی خریداری کنید. از گلدان های میناکاری شده هم برای تزئین در ویترین و هم برای تزئین میز پذیرایی بهره می برند.

چند شاخه گل درون یک گلدان میناکاری شده می تواند جلوه زیبایی به محیط پذیرایی شما بدهد.فروش ویژه صنایع دستی ظروف میناکاری برای مشتریان سراسر کشور با قیمت ارزان در نظر گرفته شده است.

گلدان میناکاری ارتفادع 16 سانتی متری را برای هدیه می توانید در 3 نوع جعبه قرار دهید. جعبه های مخملی , جعبه های مشبک چوبی و جعبه های مولتی پلکسی. در این صورت درج پلاک تبلیغاتی بر روی آنها امکان پذیر می گردد.

گلدان میناکاری 16 سانتی متر

گلدان میناکاری 16 سانتی متر

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را می توایند از صنایع دستی ایرانی تهیه فرمائید.هداياي تبليغاتي صنايع دستي قیمت مناسبی دارند و کمتر وابسته به واردات و قیمت ارز می باشند.

از این رو ثبات قیمتی بیشتری داشته و تصمیم گیری در رابطه با خرید آنها ساده تر است. بر خلاف برخی تصورات عمومی کیفیت هدایای تبلیغاتی ارزان خوب و برخی از آنها عالی است.

فروش ویژه صنایع دستی و انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت سازمانی براحتی و بصورت آنلاین امکان پذیر است.شما می توانید انواع ظروف میناکاری اصفهان را با قیمت مناسب تهیه کرده و در صورت نگهداری صحیح برای سالیان طولانی زینت بخش فضای دکوری منزل یا محل کار تان خواهند بود.

نقاشی انجام شده بر روی ظروف میناکاری اثر دست هنرمندان است که هر محصول را بصورت یک اثر هنری منحصر بفرد درآورده. فروش ویژه صنایع دستی ارزان قیمت کمک بزرگی برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی بشمار می رود.

 

تندیس گلدان میناکاری ۱۶ سانتی متری

%15 تخفیف

تندیس گلدان میناکاری از محصولات صنایع دستی پر فروش و هدایای تبلیغاتی محبوب فروشگاه است. معمولا از تندیس های میناکاری شده برای انواع همایش ها و مراسم تجلیل بهره می برند.

قیمت مناسب و تنوع زیاد طرح گلدان ها از ویژگیهای مثبت تندیس گلدان میناکاری شده اصفهان است. فروش ویژه صنایع دستی گلدان های میناکاری در سایزهای مختلف با کیفیت های متفاوت برای مشتریان سازمانی در نظر گرفته شده است.

ارتفاع گلدان 16 و ارتفاع کلی تندیس 25 سانتی متر است. شما می توانید بر روی پایه تندیس انواع پلاک های تبلیغاتی خود را بچسبانید.

خرید محصولات میناکاری و بطور مشخص تندیس هدیه گلدان مینا کاری برای هدایای تبلیغاتی ارگانی و شرکتی پیشنهاد می گردد.

تندیس گلدان میناکاری اصفهان 16 سانتی متری

تندیس گلدان میناکاری اصفهان 16 سانتی متری

هدیه تندیس میناکاری

در پروسه طراحی و تولید صنایع دستی و بصورت کلی کالای ایرانی افراد زیادی فعالیت دارند. ایجاد اشتغال برای نیروی فعال جوان شادابی و طراوت خاصی به افراد جامعه می دهد.

حمایت مردم و مسئولین از تولید داخلی رمز پیشرفت اقتصادی و حرکت به سمت جلو می باشد.فروش ویژه صنایع دستی اصفهان نمونه ایی از خرید ارزان و مطمئن بشمار می رود.

خوشبختانه با داشتن اقوام و آداب و رسوم مختلف در کشور تنوع زیادی در تولید محصولات داخلی و بویژه صنایع دستی ایرانی داریم . تکیه بر تولید داخلی اعتماد به نفس بیشتری برای جامعه ایرانی بوجود خواهد آورد.

فروش ویژه صنایع دستی تندیس های میناکاری شده با تنوع بالا برای مشتریان ارگانی و سازمانی با قیمت مناسب در نظر گرفته شده است.

 

تندیس میناکاری وان یکاد

%10 تخفیف

تندیس و ان یکاد میناکاری از نخستین محصولات هدایای تبلیغاتی صنایع دستی فروشگاه است که بدلیل توجه مشتریان هر سری تولید انبوه می گردد.

ظاهر شکیل تندیس به شما امکان می دهد تا از آن بعنوان هدیه برای انواع مناسبت های تقویمی بهره ببرید. فروش ویژه صنایع دستی و انواع تندیس های میناکاری برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی بصورت آنلاین امکان پذیر است.

شما می توانید پلاک های تبلیغاتی و اختصاصی خود را بر روی پایه تندیس چسبانده و آن را برای شرکت یا سازمان خود سفارشی کنید. ارتفاع تندیس 28 سانتی متر است و بر روی آن بشقاب مینا کاری شده قطر 8 سانتی متر قرار دارد.

تلفیق زیبایی هنر اصفهان به همراه برش لیزر چوب. برای اطلاع از فروش ویژه صنایع دستی تندیس به سایت و اپلیکیشن فروشگاه مراجعه نمائید.

تندیس میناکاری وان یکاد

تندیس میناکاری وان یکاد

فروش ویژه صنایع دستی اصفهان

هنرهای صنایع دستی ایرانی نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز از محبوبیت ویژه ایی برخوردار هستند. نمونه کارهای اساتید ایرانی در موزه های اروپایی به وفود دیده می شود.

از این رو بر اساس سلیقه مشترک افراد , صادارت محصولات ایرانی می تواند به ارز آوری برای کشور کمک بزرگی کند.برای اطلاع از فروش ویژه صنایع دستی اصفهان می توانید به سایت و با اپ فروشگاه مراجعه نمائید.

خرید انواع صنایع دستی با قیمت ارزان می تواند کمک بزرگی برای تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی بشمار رود. وجود اقتصادهای خرد برای هر جامعه ایی نیاز است.

با توجه به فعالیت کارگاه های کوچک تولیدی در مناطق مختلف شهرها , می توان از ظرفیت کلی و بالقوه آنها بهره برد. نگاه مثبت و متفاوت مسئولین به تولید داخلی از مهمترین عوامل پیشرفت در این زمینه بحساب می آید.

فروش ویژه صنایع دستی در اصفهان، تهران و دیگر شهرهای کشور با قیمت یکسان انجام می گردد.

 

Special Offer of Promotional Gifts

If you are looking for something special to be given to your personnel, BazareMina online Market has a big collection which can be considered as special offers of promotional gifts. MinaKari (enameled) plates and icons are popular products for this purpose. You can have a wholesale shopping of products in order to pay less.

Special Offer of Promotional Gifts

Handicrafts are considered as the best option to be considered as promotional gifts for different companies and organizations. Furthermore, handicrafts are going to have a cheaper price when you want to have a wholesale shopping of them.

Handicrafts of Isfahan are a special offer for promotional gifts. If you are looking for a promotional gift for different ceremonies in your company, you can visit BazareMina online Market to see a variety of products made in Isfahan, center of art and culture.

You can have different promotional gifts based on your interest and budget. You can call our Sales Department if you want to have a wholsale shopping.

Different Options for Promotional Gifts

There are a lot of handicrafts which can be selected as promotional gifts for different companies. One of the popular ones is the products made of MinaKari (enameled). You can buy different MinaKari plates, vases, panels, frames, icons and sets.

The other option is Khatam Kari products which has office sets, tissue holders, clocks and boxes. You can also have filigree and other copper products for your options.

Generally, organizations and companies select enameled plates and icons as the most popular promotional handicrafts with a reasonable price.

How to Buy Promotional Gifts

Iranian handicrafts are well-known in Iran and other countries. Also, organizations and company like to give handicrafts to their staff in different ceremonies to appreciate their time and effort at work.

Considering promotional gifts is an important thing for most companies and BazareMina online Market has a special offer for different purposes which can be selected based on the interest and budget of various organizations.

 

بازار مینا    BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =