انواع صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی ارزان صنایع دستی اصفهان

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت اصفهان برای مناسبت های مختلف سازمانی و ارگانی استفاده می شود. انواع هدایای تبلیغاتی ارزان میناکاری و صنایع دستی شامل تندیس های میناکاری شده و قاب های مختلف برای سلیقه های متفاوت در دسترس شماست.

امکان ثبت سفارش هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان و ارسال فوری آن به سراسر کشور در 7 روز هفته وجود دارد. خرید هدایای تبلیغاتی ارزان از طریق اینترنت براحتی امکان پذیر است.

 

هدایای تبلیغاتی میناکاری اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است که الهام گرفته از ابنیه تاریخی و رنگهای استفاده شده در آن می باشد. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت صنایع دستی را می توانید در سایت فروشگاه مشاهده نمائید.

شما می توانید محصولات صنایع دستی را بعنوان هدایای تبلیغاتی ارزان برای نوروز در نظر بگیرید و با درج لوگوهای اختصاصی تان بر روی آنها , تبلیغات اثر بخش و مثبتی داشته باشید. هدایای تبلیغاتی ارزان برای سازمان های دولتی بسیار مناسب است.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان


بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به عنوان بخشی از سیاست بازاریابی و مدیریت هزینه های برندهاست که قصد دارند کیفیت هدایا و قیمت آنها را با نسبت قابل قبولی از یکدیگر نگه دارند.

بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان لزوما بی کیفیت نیستند بلکه برخی هدایا مثل خودکار، جاسوئیچی و غیره به دلیل هزینه تولید پایین، قیمت کمتری پیدا می کنند.

ما تلاش کرده ایم با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و پاسخ به نیازهای شما به بهترین شکل، هزینه های نهایی سفارشات شما را کاهش دهیم.

در ثبت سفارش برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت دقت داشته باشید که طول و عمر ماندگاری و کاربردی بودن شرط اول و آخر هستند تا بتوانید با مخاطبین و بازار هدف خودتان ارتباط پیوسته و ماندگاری داشته باشید.

 

چرا هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت؟

دلیل اینکه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را به صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می کنیم این است که جامعه هدف شما لزوما با اهدای هدایای نفیس و گران قیمت به شما وفادار نخواهند ماند.

شما می توانید با یک هدیه تبلیغاتی ارزان ولی کاربردی حتی اثر به مراتب مثبت تری داشته باشید. از طرفی اگر مطمئن هستید هدیه تبلیغاتی که دریافت می کنید در کنار قیمت پایین کیفیت بالایی هم دارد پس در خرید آن شک نکنید.

 

اپلیکیشن صنایع دستی

همچنین بد نیست بدانید که در خرید عمده هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مشمول تخفیف های ویژه نیز خواهید شد که در نهایت سود بیشتری از خریدتان کسب خواهید کرد.

دلیل مهم بعدی برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان، کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها هستند که بودجه زیادی ندارند و در ابتدای مسیر بازاریابی و تبلیغات قرار دارند.

بنابراین این نوع هدایای تبلیغاتی انتخاب خوبی برای جلب نظر مشتریان هستند تا بتوانند نشان دهند که برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل هستند.

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

هدایای تبلیغاتی ارزانی که شرکت های مختلف استفاده می کنند تنوع نسبتا بالایی دارد و بنابراین گزینه های خوبی برای انتخاب کردن دارید. اما یک توصیه ما را جدی بگیرید!

همه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمتی که معرفی می کنید برای برند شما مناسب نیستند و باید مخاطبین و بازار هدف خودتان را به طور کامل بشناسید تا مطابق با سلیقه آنها انتخاب کنید. به همین دلیل گاهی اوقات برخی صرفه جویی ها کاملا منجر به ضرر شما خواهند شد.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی عمده

هدایای تبلیغاتی عمده برای سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا با صرف هزینه ایی مشخص تعداد بیشتری از محصولات را تهیه نمایند.این هدایا صرفا محصولات هنری یا کالاهای جدید و لوکس نبوده و با توجه به بوجه سازمان در نظر گرفته می شوند.

  • خودکارهای تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی هنوز هم به عنوان یک وسیله تبلیغاتی ارزان قیمت و مؤثر مورد استفاده قرار می گیرند. خودکار در طول روز چندین بار استفاده می شود و تا زمانی که جوهر دارند به عنوان ابزار تبلیغاتی مؤثر استفاده می شوند.

شما می توانید با استفاده از خدمات چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی نام برندتان را حک یا ثبت کرده و از مزایای تبلیغاتی آن بهره مند شوید.

  • سررسیدهای تبلیغاتی

سر رسیدها یا تقویم های رومیزی و دیواری هم جزو هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند که در طول سال و هر روز مورد استفاده هستند.

سر رسیدها هم برای یادداشت روزانه و هم چک کردن مناسبت ها و تاریخ روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و مزیت بزرگ آنها علاوه بر ارزان بودن، کاربرد داشتن هم برای کارمندان و هم سطوح مدیریتی است.

 

شما می توانید انواع هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان قیمت ایرانی , با کاربرد زیاد را از صنایع دستی داخلی انتخاب کنید. از نمونه های بسیار محبوب آن می توان به هدیه در اصفهان اشاره نمود. هدایای تبلیغاتی ارزان کمک بزرگی برای سازمان ها و ارگان های دولتی بشمار می روند.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

تولید کننده هدایای تبلیغاتی

در اصفهان و البته شهرهای دیگر تعداد زیادی تولید کننده هدایای تبلیغاتی وجود دارند که هر کدام در زمینه خاصی مشغول به فعالیت می باشند. با توجه به هنری بودن نصف جهان، شما می توانید انواع هدایا و کادوهای صنایع دستی را در این شهر پیدا کنید.

  • فلش مموری

با قیمت هایی که امروزه فلش مموری ها پیدا کرده اند شاید چندان هم ارزان قیمت محسوب نشوند با این حال در مقایسه با کالاهای لوکس، قطعا فلش مموری را می توانیم جزو هدایای تبلیغاتی ارزان به حساب بیاوریم.

حک لیزری نام شرکت و برند بر روی بدنه فلزی فلش مموری گزینه تبلیغاتی بسیار خوب و ماندگاری است ضمن اینکه این وسایل دوره کاربرد و مصرف طولانی هم دارند.

 

  • لیوان و ماگ

لیوان و ماگ ها نیز جزو هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند که شما می توانید از نام برند گرفته تا تصویر و متن دلخواهتان را بر روی آن ها چاپ کنید.

لیوان های سرامیکی، شیشه ای و ماگ های حرارتی انواع مختلفی از این نوع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند که همیشه مورد استفاده قرار می گیرند و مخاطبین شما با هر بار دست گرفتن نه تنها به یاد شما می افتند بلکه تبلیغ کسب و کار شما را هم می کنند.

 

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص

انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص برای مشتریان سازمانی و ارگانی بصورت لیست های مشخصی در نظر گرفته شده است. خرید کادوهای جدید می تواند جذابیت بیشتری برای پرسنل سازمان ها داشته باشد.

محصولات تولید داخل گزینه های مناسبی برای تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بشمار می روند. برای اطلاع از انواع هدیه تبلیغاتی جدید، ارزان و خاص به سایت فروشگاه مراجعه نمائید.

  • ساک دستی

ساک های دستی مثل بیلبورد تبلیغاتی متحرک هستند که در انواع پلاستیکی، پارچه ای، گلاسه و غیره تولید می شوند. ساک دستی مناسبترین و رایج ترین وسیله و هدیه تبلیغاتی ارزان هستند که در انواع جنس، سایز، متریال و با طرح های مختلف قابل استفاده هستند.

 

  • جاکارتی

جاکارتی هم جزو پرکاربردترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی هستند که همیشه می توانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر و کارآمد روی آن حساب باز کنید.

شما می توانید با انتخاب جاکارتی چرمی هم تأثیر خوبی روی ذهن مشتریان خودتان بگذارید و هم با صرف کمترین هزینه یک وسیله تبلیغاتی که یادآور هر روزه برند شما باشد.

 

  • آفتابگیرهای خودرو

اگر در شهری هستید که اکثر روزهای سال آفتابی است یا وسایلی مثل آفتابگیر خودروها زیاد استفاده می شود به شما تبریک می گوییم.

شما می توانید با آفتابگیرهای تبلیغاتی کمترین هزینه را برای بازاریابی متحمل شوید و در عین حال همیشه جلوی چشم مخاطبین باشید. این کالای تبلیغاتی در محیط بیرون، خیابان و پارکینگ برای همه کسانی که در معرض دید قرار می گیرد تبلیغ شما را خواهد کرد.

 

هدایای تبلیغاتی میناکاری

هدایای تبلیغاتی ارزان

صنایع دستی کشور ما به عنوان یکی از نشان‌های ارزشمند صنایع دستی دنیا در کنار چین و هند گذشته ای پر افتخار دارد همچنین گزینه خوبی برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بشمار می روند.

بدون شک توان ذاتی و خلاقیت و هوش ایرانی ها و عشق ایشان به هنر و ساخت آثار ارزشمند و فاخر، یکی از دلایل تداوم صنایع دستی این مرزوبوم بوده است؛ استفاده از صنایع دستی به منظور تهیه هدیه های ارزان قیمت و ارزشمند برای سازمان ها بسیار مرسوم است.

به گونه ای که خیلی ها اعتقاد دارند که ایرانیها با درک زیبایی‌ها موفق به ایجاد این کارهای هنری می شوند و یا دست کم با حس کردن آن، علاقه مند هنرمندان در ارائه‌ این آثار هستند؛

 

  • دفترچه یادداشت

دفترچه های یادداشت هم جزو پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می شوند. همه ما برای یادداشت کارهای روزانه و برنامه ریزی های خود به دفترچه یادداشت نیاز داریم.

با چاپ اختصاصی برند و لوگو شرکت روی دفترچه یادداشت ها می توانید همیشه در دسترس مشتریان خودتان باشید حتی زمانی که واقعا به برند شما فکر نمی کنند.

  • صنایع دستی ایرانی

شاید به جرأت بتوانیم بگوییم که زیباترین، ماندگارترین و بهترین نوع هدیه تبلیغاتی ارزان، صنایع دستی ایرانی است. این نوع صنایع دستی تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید با توجه به سقف بودجه خود، نوع و تعداد آن را تعیین کنید.

طبق نظر مشتریان، تاکنون بیشترین میزان رضایت از خرید هدایای تبلیغاتی ارزان از صنایع دستی بوده که هم جنبه کاربردی دارند و هم جنبه تزیینی بنابراین برای همه افراد با هر سلیقه ای مناسب هستند.

قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان بسته به مدل و تعدادی که انتخاب می کنید قیمت متفاوتی دارند. باز هم توصیه می کنیم فقط به کاهش هزینه ها فکر نکنید و صرفا کالای تبلیغاتی انتخاب کنید

که نزدیکترین رابطه را به سلیقه و شخصیت و پرسونای مخاطبین شما را دارد تا بتوانید از تأثیرات مثبت آن استفاده کنید در غیر این صورت نتیجه عکس خواهد داد.

هزینه ای که باید بابت تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان بپردازید بسیار کمتر از کالاهای لوکس خارجی است که بسیاری از آنها صرفا جنبه تزییناتی و دکوری دارند و همیشه جلوی چشمان مشتریان شما نیستند.

 

Cheap Promotional Gifts

Promotional gifts have always been of the high attention of different people. As they are ordered in a wholesale format, their price can be important because cheap price help the companies to order more for their advertisement purposes. BazareMina online Market has a big variety of these handicraft gifts with a cheap price.

Cheap Promotional Gifts

People usually consider cheap promotional gifts in different ceremonies of the company and organization. Various options which can be used for this purpose are Mina Kari (enameled) icons and frames available for different tastes. You can simply register your order in BazareMina online Market and your package will be sent 24/7.

Mina Kari promotional gifts are made by enthusiastic professional masters of Isfahan based on patterns of historical buildings and colors used in them. You can consider these gifts to advertise your business or give it others as an appreciation. Also, it is possible to stick your logo on them to make your name or logo memorable.

Characteristics of Handicrafts

When people consider handicrafts as their promotional gifts, they pay more attention to the art and culture of their region, especially for people who live in other places. It can be a good start to show civilization and help different people get familiar with exquisite pieces of art.

When an organization orders promotional gifts for its staff to advertise the business, the families and relatives of the personnel see that masterpiece and they will be intrigued to buy handicrafts for their homes or offices. It has a positive impact on identity transfer of Iran and decoration of your place.

Types of Promotional Gifts

Cheap promotional gifts which can be given to people have different types and they are selected based on the tastes. There are some panels with poetic and holy verse, Mina Kari (enameled) frames with a plate in different sizes, boxes of Mina Kari (enameled) plate or vase, icons with Mina Kari (enameled) plate or vase and a lot of other products.

Furthermore, remember that if you have a wholesale shopping of cheap promotional gifts, you can get a discount and take a lot of advantages of your purchase from BazareMina online Market. If the customer wants, we can stick a logo on the gifts to be a good advertisement of his/her company and be a memorable gift from Isfahan.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نوزده =