انواع صنایع دستی

فیروزه کوبی حامد کریمی (صنایع دستی کریمی)

فیروزه کوبی حامد کریمی

صنایع دستی کریمی

فیروزه کوبی حامد کریمی از برندهای شناخته شده در بازار می باشد.در حال حاضر صنایع دستی حامد کریمی در زمینه ساخت ظروف فیروزه کوبی و مس و پرداز به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. ظروف فیروزه کوبی اصفهان ظاهر زیبا و کیفیت بالایی دارند،

از این رو برای زیباسازی چیدمان منازل و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت محصولات برند حامد کریمی برای مشتریان بصورت منصفانه در نظر گرفته شده تا عموم مردم قادر به خرید باشند.بسیاری از شرکت ها برای تهیه هدایای تبلیغاتی خود از فیروزه کوبی اصفهان بهره می برند.

صنایع دستی حامد کریمی در تهران،اصفهان،شیراز،مشهد و سایر شهرهای کشورمان بصورت حضوری و آنلاین بفروش می رسد. تنوع محصولات فیروزه کوبی حامد کریمی بگونه در نظر گرفته شده تا سلیفه های مختلف پوشش داده شوند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

فیروزه کوبی حامد کریمی

فیروزه کوبی حامد کریمی

خرید بهترین ظروف فیروزه کوبی اصفهان

خرید اینترنتی فیروزه کوبی حامد کریمی برای مشتریان سراسر کشور براحتی امکان پذیر است. ظروف فیروزه کوبی و صنایع دستی حامد کریمی اثری ماندگار از هنر نصف جهان بشمار می روند. کیفیت محصولات صنایع دستی و فیروزه کوبی حامد کریمی بگونه ایی در نظر گرفته شده تا در بازارهای داخلی و خارجی قابل رقابت باشند.

صنایع دستی حامد کریمی با قیمت ارزان و کیفیت بالا توانسته جایگاه ویژه ایی در بین مشتریان بدست آورد.خرید محصولات از فروشگاه فیروزه کوبی در تهران،اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان با قیمت یکسان انجام می گردد.

اپلیکیشن صنایع دستی

فیروزه کوبی کریمی

فروشگاه فیروزه کوبی حامد کریمی همه روزه پذیرای مشتریان فراوانی از سراسر کشور است. فیروزه کوبی حامد کریمی که به عنوان صنایع دستی فیروزه کوبی حامد کریمی شناخته شده و اکنون یک برند معتبر است در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است.

هنر فیروزه کوبی با برندهای مختلف در کارگاه های متعددی در شهر اصفهان دنبال می گردد. فیروزه کوبی روی مس از بهترین صنایع دستی نفیس ایرانی بشمار می رود، از این رو برای هدیه بسیار مناسب است.

مجموعه صنایع دستی کریمی با تولید محصولاتی مثل قلم زنی، فیروزه کوبی و میناکاری شروع به کار کرد و در طی مدت اندکی به یکی از بهترین تولید کنندگان صنایع دستی کشور تبدیل شد. نهایتا در سال 1393 از طریق همکاری با بهترین اساتید و هنرمندان کشور در زمینه فیروزه کوبی، اولین دور محصولات با کیفیت خود را وارد بازار نمود.

این مجموعه دارای چندین مجوز، گواهینامه و نشان استاندارد ملی ایران می باشد.خرید محصولات از فروشگاه صنایع دستی حامد کریمی براحتی چند کلیک امکان پذیر است.

 

فیروزه کوبی حامد کریمی

فیروزه کوبی حامد کریمی

تنوع طرح های تولید شده ظروف فیروزه کوبی حامد کریمی از نقاط قوت و مهم آن بشمار می رود. گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001، برند ثبت شده محصولات فیروزه کوبی و صنایع دستی حامد کریمی اصفهان، اخذ گواهینامه فروشگاه منتخب،

نشان اعتماد فروشگاه های صنایع دستی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین اتحادیه صنف صنایع دستی و مجوز تولید کارگاهی از سازمان صنایع دستی، از نمونه مجوزها و گواهینامه های این مجموعه است.

فروش فیروزه کوبی در تهران با تیراژ بالا توسط کارگاه های مختلف فیروزه کوبی اصفهان، برای سازمان های خصوصی و دولتی انجام می گردد. محصولات فیروزه کوبی و صنایع دستی حامد کریمی هم اکنون جزو برترین صنایع دستی فیروزه کوبی و جزو بهترین برندهای کشور می باشد.

با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت، تولیدات این مجموعه بسیار مرغوب هستند و مشتریان می توانند با خیالی آسوده از محصولات آن خریداری کنند.صنایع فیروزه کوبی حامد کریمی زیر نظر اتحادیه صنایع دستی اصفهان فعالیت دارد.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

صنایع دستی فیروزه کوبی

فیروزه کوبی و صنایع دستی حامد کریمی در اصفهان و دیگر استان های کشورمان شناخته شده است. هنر و صنایع فیروزه کوبی حامد کریمی را به عنوان یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصولات فیروزه کوبی کشور می دانند.

به طور کلی قدمت این هنر به یک صد سال نمی رسد و در مقایسه با اکثریت صنایع دستی کشور، از سابقه بسیار کمتری برخوردار می باشد.صنایع دستی فیروزه کوبی حامد کریمی با هدف ارتقای جایگاه صنایع دستی در کشور و در نمایشگاه های بین المللی صنایع دستی و امکان صادرات فعال آن، با بهترین سنگ های فیروزه کشور ساخته می شوند.

در حال حاضر چندین معدن فیروزه در کشور فعالیت دارند که مرغوب ترین آن، معدن فیروزه نیشابور مشهد است.در این هنر زیبا و اصیل ایرانی، قطعات و سنگ های فیروزه ای که ارزش کاربردی خاصی ندارند و یا در اثر استفاده در سایر صنایع، دچار شکستگی شده اند،

 

تحت عمل فرآوری قرار گرفته و به سنگ هایی براق و با ارزش هنری بالا تبدیل می شوند.ظروف فیروزه کوبی حامد کریمی ساخته شده از مرغوب ترین سنگ های فیروزه کشور و بهترین و مناسبترین ظروف مسی خالص هستند که کیفیت و مرغوبیت آنها کاملا تضمین شده می باشد.

سه فاکتور بسیار مهم در ساخت هر نوع صنایع دستی وجود دارند که در صورت تأیید این موارد می توانید مطمئن باشید کیفیت ظروف و محصولات ساخته شده بسیار بالاست.

 

فیروزه کوبی حامد کریمی

فیروزه کوبی حامد کریمی

قیمت فیروزه کوبی حامد کریمی با توجه به توان خرید مشتریان بصورت منصفانه در نظر گرفته شده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب، دانش فنی و تخصصی کافی و تجربه بالا این سه فاکتور بسیار مهم هستند. محصولات فیروزه کوبی حامد کریمی هم از این سه مؤلفه و ویژگی بسیار مهم برخوردار هستند.

بهترین سنگ های فیروزه و ظروف مسی به عنوان مواد اولیه، دانش فنی و تخصصی و تجربه بسیار بالای اساتید و هنرمندان فیروزه کوب این برند باعث شده کیفیت و ماندگاری تمامی ظروف با گارانتی به فروش برسد.

محصولات صنایع دستی حامد کریمی را می توانید در فروشگاه صنایع دستی اصفهان مشاهده نمائید.خرید از سایت صنایع دستی حامد کریمی برای مشتریان خارج از اصفهان بصورت آسان در نظر گرفته شده است.

اگر نگاهی به محصولات فروشگاه فیروزه کوبی حامد کریمی انداخته باشید قطعا تنوع این محصولات توجه شما را به خود جلب کرده است.محصولات و ظروفی از قبیل آینه فیروزه کوبی، آجیل خوری فیروزه کوبی، بشقاب پرنده فیروزه کوبی، تنگ فیروزه کوبی،

دخل فیروزه کوبی، سینی فیروزه کوبی، سنبلدان فیروزه کوبی، سنگاب فیروزه کوبی، شکلات خوری فیروزه کوبی، گزخوری فیروزه کوبی، شیرینی خوری فیروزه کوبی و سرویس چای خوری فیروزه کوبی، سرویس شربت خوری فیروزه کوبی را می توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

ظروف فیروزه کوبی صنایع دستی

محصولات فیروزه کوبی حامد کریمی کاربردهای بسیار زیادی دارند و قطعا اطلاع پیدا کردن از این موارد به شما کمک می کند تا با دید بهتری خرید کنید. یکی از کاربردهای اصلی محصولات فیروزه کوبی، استفاده از آنها به عنوان ظروف تزئینی و دکوراتیو است. ظروف تزیینی در منزل و محل کار، قابل استفاده در ویترین و بوفه منزل یا حتی بر روی کابینت آشپزخانه هستند.

زیبایی بسیار زیاد ظروف فیروزه کوبی این مزیت را به همراه دارد که با دیدن آنها انرژی مثبت زیادی دریافت خواهید کرد و حتی ثابت شده که وجود سنگ های فیروزه در قالب محصولات مختلف، انرژی منفی درون خانه یا محل کار را دفع می کند. همین عامل باعث شده تا این ظروف و محصولات فروش زیادی داشته باشند.

کاربرد بعدی این ظروف در ساخت هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی اهمیت زیادی دارند و این شرکت ها همیشه به دنبال روش های تبلیغاتی کم هزینه و مؤثر هستند. ظروف فیروزه کوبی به دلیل زیبایی بالا، ماندگاری زیاد، تناسب فرهنگی عالی، قیمت بسیار مناسب در مقایسه با کالاهای خارجی، تنوع بی نظیر مناسب برای تمامی کسب و کارها و سایر مزایا، مورد توجه شرکت های مختلف هستند.

در ساخت این هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی از بسته بندی های بسیار شیک و زیبا استفاده شده تا کاملا متناسب با سلیقه مشتریان باشد. هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی و تندیس های مس و فیروزه جایگاه هنری و ارزش مادی بالایی دارند که با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه صنایع دستی اصفهان به فروش می رسند.

یکی دیگر از کاربردهای جالب ظروف فیروزه کوبی، در فروشگاه هاست که از این ظروف برای نگهداری مواد خوراکی با ارزش و گران قیمت مثل زعفران و آجیل استفاده می کنند. این ظروف به دلیل زیبایی بسیار زیاد و مقاومت عالی بهترین گزینه برای نگهداری چنین ظروفی است تا جذابیت آنها را بیشتر کند. از نمونه این ظروف می توان به کاسه و سنگاب فیروزه کوبی اشاره کرد.

 

محصولات فیروزه کوبی حامد کریمی مقاومت بسیار بالایی دارند و بر روی آنها پلی استر زنی شده تا هم در برابر هوا مقاوم باشند و هم اینکه ظاهر براق پیدا کنند. با این حال همانطور که می دانید سنگ های فیروزه جزو سنگ های زنده معدنی است که به شکل فرآوری شده در هنر فیروزه کوبی کاربرد دارند.

تمامی نکاتی که در رابطه با نگهداری ظروف فیروزه کوبی حامد کریمی گفته می شود در رابطه با نگهداری از این سنگ هاست. توجه داشته باشید که این نکات برای هر نوع برندی صدق می کند و مختص برند حامد کریمی نیست:

  1. از نگهداری ظروف فیروزه کوبی در نزدیکی وسایل گرمایشی مثل بخاری، هیتر و غیره خودداری کنید؛
  2. وسایل و ظروف فیروزه کوبی را در جایی که نور مستقیم خورشید به آنها بتابد خودداری کنید تا باعث از بین رفتن لایه محافظ رویی و تیره شدن سنگ ها نشود؛
  3. بهترین وسیله برای تمیز کردن این ظروف، دستمال نم دار است و اصلا مواد شیمیایی شوینده استفاده نکنید؛
  4. مراقب باشید تا این ظروف ضربه نخورند تا سنگ ها آسیب نبینند و از کشیدن سیم و اسکاچ بر روی این ظروف اکیدا خودداری کنید.

چه کسانی می توانند از محصولات فیروزه کوبی در خانه خود استفاده کنند؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای استفاده از محصولات و ظروف فیروزه کوبی یا هر نوع صنایع دستی دیگری، حتما باید سبک دکوراسیون داخلی منزل آنها از نوع سنتی و روستیک باشد در غیر این صورت تناسبی ندارد.

با اینکه قبول داریم بیشترین میزان تناسب دکوراسیون داخلی با این ظروف همان سبک سنتی و روستیک می باشد اما امروزه صنایع دستی پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند و در روند طراحی و تولید به تمامی این موارد توجه شده است.

امروزه صنایع دستی فیروزه کوبی هم طوری طراحی و ساخته می شوند که نه تنها مناسب استفاده در تمامی سبک های دکوراسیون داخلی است بلکه با سایزهای مختلف خود می توانند در هر جایی از منزل بکار روند و فضای خاصی اشغال نکنند. از محصولات مس و فیروزه می توان به عنوان هدیه و کادو برای مناسبت های مختلف بهره برد.

نکات مهم نگهداری محصولات فیروزه کوبی

با رعایت این موارد به شما اطمینان داده می شود که این ظروف تا سالیان طولانی ماندگار خواهند بود و مشکلی متوجه آنها نخواهد بود.طرح و نقوش ظروف فیروزه کوبی به نحوی است که به سادگی با تمامی سبک های دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود.

این تناسب و هماهنگی بقدری عالی کار شده که قطعا رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت. صنایع دستی حامد کریمی با عنایت کامل به نظر مشتریان، تغییرات لازم را در سری بعدی تولیدات به عمل آورده و تمامی تلاش خود را کرده تا با سلیقه امروزی بسیار نزدیک باشد.

فروش فیروزه کوبی حامد کریمی

فروشگاه صنایع دستی اصفهان به عنوان بزرگترین مرکز فروش صنایع دستی ارزشمند و نفیس ایرانی، اقدام به عرضه و فروش محصولات فیروزه کوبی حامد کریمی نموده و تمامی مدل های آن را پوشش داده است.

قیمت فیروزه کوبی حامد کریمی را می توانید در زیر هر محصول مشاهده کنید.فروشگاه صنایع دستی اصفهان به عنوان تولید کننده و فروشگاه برتر صنایع دستی کشور در زمینه های مختلف مخصوصا میناکاری، در نزد مشتریان از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل تمامی محصولات این فروشگاه با اطمینان کامل خریداری می شود.

این موضوع را می توان به راحتی از روی رضایت بالای مشتریان و انتخاب این فروشگاه به عنوان نمونه برتری کشور توسط سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی متوجه شد.چنانچه تمایل به خرید محصولات فیروزه کوبی حامد کریمی دارید

می توانید از بین محصولات نمونه مدنظر خود را انتخاب نمایید و از طریق اپلیکیشن صنایع دستی، کامپیوتر و گوشی خریداری کرده و در اسرع وقت با بسته بندی شکیل، درب منزل تحویل بگیرید.

صنایع دستی فیروزه کوبی حامد کریمی از برندهای شناخته شده در کشورمان است. صنایع دستی فیروزه کوبی حامد کریمی از نمونه های معتبر و بسیار زیبای فیروزه کوبی کشور می باشد. در ساخت این محصولات از سنگ های مرغوب فیروزه و زیرساخت مسی خالص استفاده شده است.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =