انواع صنایع دستی

تندیس سه بعدی میناکاری شده

تندیس های سه بعدی میناکاری

تندیس میناکاری سه بعدی

تندیس های سه بعدی میناکاری یک نمونه تندیس میناکاری با طراحی نو و خلاقانه است. انواع تندیس لوح تقدیر و تشکر کارایی بسیار خوبی برای گرامیداشت افراد و تقدیر از ایشان دارد.

به همین دلیل این محصولات به عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی فروش بالایی دارند. انواع تندیس چوبی لیزری پرفروش ترین محصولات در این عرصه هستند.

اما هنرمندان خوش ذوق اصفهانی با افزودن یک اثر صنایع دستی به یک تندیس چوبی بر جلوه و ارزش کار افزوده‌اند. مدل سه بعدی تندیس میناکاری جدیدترین ابداع این هنرمندان است.

نمای متفاوت این محصول آن را از سایر انواع تندیس صنایع دستی متمایز ساخته و جلوه بسیار زیبایی دارد. برای آشنایی با این محصول نفیس و شرایط سفارش تندیس سه بعدی میناکاری با ما همراه باشید.

تندیس سه بعدی میناکاری

تندیس سه بعدی میناکاری

تندیس سه بعدی میناکاری چیست؟

تندیس سه بعدی میناکاری ابتکاری تازه برای تغییر ساختار یکنواخت و تکراری انواع تندیس تقدیر و تشکر است. طراحان این محصول تلاش کردند با افزایش لایه‌های تندیس چوبی لیزری در نمای مسطح تندیس، بُعد ایجاد کرده و جلوه زیباتری برای آن ایجاد کنند.

خرید تندیس سه بعدی میناکاری با طرح ها و نقش های مختلف برای سلیقه های متفاوت مشتریان در نظر گرفته شده است. قیمت تندیس های سه بعدی میناکاری شده گران نیست و مانند تندیس های معمولی در نظر گرفته شده است.

در نتیجه این محصول با سایر انواع تندیس تقدیر و تشکر تفاوتی آشکار دارد و علیرغم قیمت مناسب، جلوه یک محصول نفیس را دارد. این ویژگی سبب شده که این محصول برای مؤسساتی که هرساله به خرید هدایای سازمانی و تبلیغاتی نیاز دارند بسیار جذاب باشد.

ضمن اینکه به خاطر طراحی چند لایه این تندیس امکان استفاده از المان‌های بیشتر برای نمایش بهتر و زیباتر مفاهیم مورد نظر وجود دارد.

مدل های تندیس سه بعدی میناکاری

همانطور که گفتیم تندیس سه بعدی میناکاری از جدیدترین انواع تندیس میناکاری است. لذا طرح‌های متنوع این محصول در دست ساخت بوده و تعداد محدودی از آنها به بازار عرضه شده است.

اپلیکیشن صنایع دستی

گفتنی است انواع تندیس میناکاری به صورت اختصاصی نیز برای مؤسسات و سازمان‌های مختلف تولید می‌شوند. لذا نمونه تندیس میناکاری موجود در فروشگاه تنها برای آشنایی مشتریان با شیوه کار است.

بهترین گزینه برای سفارش تندیس سه بعدی میناکاری این است که طرحی اختصاصی متناسب با برند یا مفهوم مورد نظر سازمان سفارش دهنده طراحی و تولید شود.

تندیس سه بعدی میناکاری

تندیس سه بعدی میناکاری

این تندیس سفارشی با طرح منحصر به فرد، بدون شک ارزش بسیار بالایی به عنوان هدیه سازمانی یا تبلیغاتی خواهد داشت.

سه نمونه تندیس سه بعدی میناکاری موجود در فروشگاه عبارتند از:

تندیس میناکاری شده سه بعدی طرح میراث

در این تندیس میناکاری برای ساخت تندیس چوبی کار از سه لایه متفاوت استفاده شده است. با استفاده از این لایه‌های چوبی آراسته با معرق لیزری، نمای سه بعدی کار ایجاد شده است.

یک بشقاب میناکاری کوچک هدیه نفیس این کار است که درست در میانه کار نصب شده است. پایه عریض این تندیس نیز فضای بسیار مناسبی برای درج شعار یا هرگونه اطلاعات مورد نظر سفارش دهنده است.

تندیس لوح تقدیر میناکاری سه بعدی طرح رستاک

تندیس میناکاری طرح رستاک به صورت تلفیقی از تندیس و لوح تقدیر ساخته شده است. یکی از لایه‌های چوبی این کار به نصب لوح تقدیر اختصاص دارد.

استفاده از لوح تقدیر مولتی نقره‌ای رنگ علاوه بر برجسته ساختن لوح سپاس، جلوه خاصی در این کار ایجاد نموده است. نصب یک بشقاب میناکاری کوچک نیز بر جلوه و بهای مادی این کار افزوده است.

 

تندیس سه بعدی میناکاری طرح طهران

تندیس میناکاری طرح تهران یکی از جدیدترین مدل های تندیس سه بعدی میناکاری است. این محصول با استفاده از نمادهای تهران یعنی برج میلاد و برج آزادی به طور اختصاصی برای شهر تهران طراحی شده است.

طراحی تندیس چوبی این کار با سه لایه مختلف و استفاده از تضاد رنگ های مختلف چوب نمای مقبولی برای این محصول ایجاد نموده است.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

فروش تندیس میناکاری شده

بهترین تندیس سه بعدی میناکاری نیز مانند سایر انواع تندیس صنایع دستی توسط هنرمندان اصفهان تولید می‌شود. اما امروزه تمامی افراد در هر نقطه از کشور می‌توانند به راحتی برای خرید صنایع دستی اصفهان اقدام کنند.

فروش تندیس میناکاری به صورت اینترنتی مشکل مسافت را از بین برده است. حالا تمام علاقمندان به صنایع دستی به تمامی محصولات بدون واسطه و با قیمت مناسب دسترسی دارند.

کافی است مدل‌های متنوع موجود در فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی کرده و محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. در این فروشگاه‌ها محصولات متنوع با جزئیات دقیق و کامل و تصاویر متعدد به کاربران معرفی می‌شوند.

در نتیجه کاربران می‌توانند با اشراف کامل بر مشخصات کار، محصول موردنظر خود را انتخاب کنند. نکته قابل توجه این است که در این بازار امکان سفارشی سازی محصول و تولید محصول اختصاصی برای مشتریان نیز وجود دارد.

تندیس سه بعدی میناکاری

تندیس سه بعدی میناکاری

سفارش تندیس های سه بعدی میناکاری

سفارش تندیس سه بعدی میناکاری بهترین گزینه برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی است. از یک سو سفارش تندیس صنایع دستی در تعداد بالا بسیار مقرون به صرفه است و از سوی دیگر تندیس اختصاصی و سفارشی یک هدیه ارزشمند و ماندگار محسوب می‌شود.

برای سفارش تندیس می‌توانید یک نمونه تندیس میناکاری موجود در فروشگاه را با اعمال تغییرات جزئی و درج عناوین دلخواه سفارش دهید. یا اینکه سفارش طراحی تندیس اختصاصی برند خود را ثبت کرده و پس از تأیید طرح به تعداد موردنظر خود سفارش دهید.

کلیه مراحل این کار به صورت اینترنتی و با ارسال اطلاعات کامل و دقیق از سوی تولید کننده انجام می‌شود. در نهایت نیز سفارش شما با تضمین سلامت کالا برای شما ارسال می‌شود.

قیمت تندیس سه بعدی میناکاری

تندیس سه بعدی میناکاری یک نمونه تندیس میناکاری ارزان محسوب می‌شود. این امر به خاطر استفاده از بشقاب میناکاری کوچک در این کار است.

البته تعیین قیمت تندیس سه بعدی میناکاری بر اساس عوامل متعددی از قبیل طراحی تندیس سه بعدی، نوع و میزان متریال مصرفی، ابعاد تندیس و نوع و ابعاد اثر صنایع دستی نصب شده بر روی کار صورت می‌گیرد.

در مورد طراحی کار، انتخاب از میان نمونه‌های آماده موجود در فروشگاه ارزان‌ترین راه برای سفارش تندیس سه بعدی است. بدیهی است در سفارش طراحی تندیس اختصاصی، هزینه طراحی کار به مبلغ نهایی افزوده می‌شود.

اثر صنایع دستی نصب شده بر روی کار نیز به دلخواه مشتری قابل تغییر است. مشتری می‌تواند به تناسب بودجه مورد نظر خود نوع و ابعاد اثر را تغییر دهد.

بنابراین در قیمت‌گذاری این محصول انعطاف پذیری زیادی وجود دارد. مشتری به سادگی می‌تواند محصولی مطابق سلیقه و بودجه خود سفارش دهد.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =