انواع صنایع دستی

هنر میناکاری در تهران و با کیفیت ترین ظروف صنایع دستی

هنر میناکاری در تهران

صنایع دستی میناکاری تهران

میناکاری تهران مورد توجه هنر دوستان این سرزمین است که فارغ از محل طراحی و تولید , ریشه در هویت کهن سرزمین مان دارد. خرید میناکاری در تهران با کیفیت بی نظیر , از طریق بازار بزرگ و همچنین بصورت آنلاین می تواند برای پایتخت نشینان انجام گردد.

ظروف میناکاری در تهران نیز مانند شهره های دیگر کشورمان از محبوبیت ویژه ایی برخوردار است ,چرا که هر کدام اثر دست یکی از هنرمندان با ذوق کشورمان است.

میناکاری اصفهان بر روی فلز مس انجام می شود و تفاوت های ساختاری با میناکاری روی سفال لالجین همدان دارد. ولی وجه مشترک تمامی آنها , اصالت و هویت نقش های ایرانی بکار رفته در طراحی آنهاست. امروزه با توجه به تکنولوژی های موجود , فروش میناکاری تهران از طریق سایت و اپلیکیشن صنایع دستی بصورت آنلاین برای مشتریان امکان پذیر است.

 

ما در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا متنوع ترین محصولات صنایع دستی را به مشتریان خود معرفی کرده تا با توجه به نیاز و سلیقه خود , حق بهترین انتخاب را داشته باشند. لیست قیمت خرید میناکاری تهران برای تمامی مشتریان از سراسر کشور قابل مشاهده و دانلود می باشد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

هنر میناکاری در تهران

هنر میناکاری در تهران

خرید ظروف میناکاری در تهران

برخلاف گذشته با رواج و گسترش هنر میناکاری به سایر شهرهایی مثل تهران، شیراز و غیره، خرید میناکاری در تهران Minakari or Enameling بسیار راحت تر شده و حتی با وجود بسترهای امن و آنلاینی مثل فروشگاه صنایع دستی اصفهان اصلا نیاز نیست نگران مرغوبیت و کیفیت کالاهای فروشی باشید ضمن اینکه تنوع در فرم، طرح و رنگ بی نظیری نیز دارند.

خرید میناکاری تهران

خرید میناکاری تهران برای استفاده شخصی و تهیه هدایای تبلیغاتی از محبوبیت دوچندانی برخوردار است. همه ی ما می دانیم که صنایع دستی ایران نماد تمام عیار از تمدن، فرهنگ و تاریخ این سرزمین است که میناکاری یکی از آنها و البته کهن رین آنهاست. خرید میناکاری تهران، هنری که امروزه نه فقط برخلاف سابق در اصفهان، بلکه در تهران، شیراز، همدان و سایر مراکز استان ها نیز به شکل های مختلف رواج پیدا کرده است.

اپلیکیشن صنایع دستی

آشنایی با هنر میناکاری در تهران

امروزه نه تنها شاهد تولید ظروف میناکاری در کارگاه ها هستیم بلکه با توجه به محبوبیت و رونق روزافزون آن و به پشتوانه ی عمل به حمایت از کالای ایرانی، در بسیاری از خانه های هنرمندان و علاقه مندان نیز تولید شده

و خرید میناکاری تهران به این کسب و کارهای کوچک و حتی گمنام نیز رونق بخشیده است. خرید میناکاری تهران از طریق سایت و اپلیکیشن صنایع دستی با تخفیف های ویژه برای مشتریان انجام می گردد.

خرید میناکاری در تهران پر رونق تر از همیشه

افزایش نرخ خرید میناکاری در تهران نه تنها باعث گسترش علاقه مندان نسبت به این هنر شده بلکه از این طریق، از منسوخ شدن و به فراموشی سپرده شدن آن نیز جلوگیری می کند و حتی با خرید میناکاری تهران توسط توریست ها و گردشگران خارجی، می تواند بهترین و زیباترین شیوه ی تبلیغ فرهنگ و هنر اصیل ایرانی نیز باشد.

با توجه به اینکه در طی سال های اخیر شاهد افزایش برگزاری کارگاه های آموزش میناکاری در سایر استان ها علاوه بر اصفهان نیز بوده ایم، هنرمندان بسیاری تربیت شده اند و همین امر سبب افزایش رونق و کیفیت کاری میناکاری در تهران شده

که در مقابل تقاضای زیاد، نرخ خرید میناکاری در تهران نیز افزایش پیدا کرده است. شما می توانید برای خرید عمده صنایع دستی اصفهان از طریق تماس تلفنی اطلاعات بیشتری در مورد میزان تخفیف های فروشگاه دریافت کنید.

خرید میناکاری در تهران
با توجه به موارد گفته شده اکنون کاملا متوجه تفاوت خرید میناکاری در تهران در زمان کنونی نسبت به گذشته شده اید، چرا که در گذشته به دلیل نبود مراکز فروش معتبر و عدم گسترش و رونق زیاد هنر میناکاری در سایر شهرهایی به جز اصفهان، علاقه مندان مجبور بودند فقط از اصفهان خرید داشته باشند

اما امروزه با گسترش و رشد این هنر در شهری مثل تهران، به راحتی امکان خرید میناکاری در تهران با کیفیتی مثال زدنی، تنوعی بی نظیر و قیمت مشتری پسند فراهم شده و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

خرید میناکاری در تهران

هنر میناکاری در تهران

خرید میناکاری در تهران با تنوع بی نظیر در خدمت علاقه مندان

برخلاف سال های ابتدایی گسترش و رونق هنر میناکاری در تهران که فقط فرم بشقاب و گلدان میناکاری در دسترس بود امروزه امکان خرید میناکاری در تهران به سایر فرم ها نیز وجود دارد و حتی در فرم های اولیه تولید هنر میناکاری نیز تنوع های بسیار زیادی پدید آمده است که در ادامه بررسی می کنیم.

خرید میناکاری در تهران با تنوع بی نظیری از طرح و رنگ

  • تنوع رنگ: برای خرید میناکاری تهران از لحاظ تنوع رنگ انقلابی پدید آمده به نحوی که مجبور نیستید فقط از بین تعدادی رنگ گیاهی یا معدنی خرید خود را انجام دهید بلکه با استفاده از رنگ های شیمیایی همراه با اکسید قلع برای شفافیت هر چه بیشتر، نه تنها تنوع رنگ بالاتر رفته بلکه کیفیت رنگ ها و زیبایی آنها نیز شدیدا تحت تأثیر قرار داده شده به نحوی که انتخاب بین این همه زیبایی کار سختی است.
  • تنوع سبک نقاشی: سبک های نقاشی بکار رفته در هنر میناکاری تنوع زیادی پیدا کرده که هر کدام حاصل ساعت ها تلاش و دقت زیاد هستند تا طرح نهایی کاملا مورد پسند خریداران گرامی باشد. از انواع سبک های نقاشی پیاده شده بر روی ظروف مختلف که هنگام خرید میناکاری در تهران با آن مواجه خواهید شد و بد نیست از قبل آنها را بشناسید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

مرکز خرید ظروف میناکاری در تهران

  • اسلیمی: سبک اسلیمی مجموعه ای طرح هایی به شکل منحنی و پیچک است که در نهایت شکل گل و پیچک به خود می گیرد.
  • ختایی: این نوع از سبک، که یکی از پروفروش ترین در خرید میناکاری در تهران محسوب می شود، از گل و برگ به فرم تغییر یافته و به شکل نماد استفاده شده که بسته به شهر سازنده هر کدام می توانند نمایانگر مفهوم خاصی باشند که برای اشاعه ی فرهنگ هر منطقه بسیار هنرمندانه محسوب می شود.
  • ابنیه: در این نوع از آثار و بناهای تاریخی استفاده می گردد که این نوع سبک نیز روش بسیار هنرمندانه و هوشمندی در جهت تبلیغ فرهنگ و هنر هر شهر برای داخل و خارج کشور می باشد و یکی از دلایل افزایش نرخ خرید میناکاری در تهران نیز هست.
  • گل و مرغ: در این سبک از نمادهای مذهبی و ملی استفاده می شود.

مرکز خرید ظروف میناکاری در تهران ارائه کننده جدید ترین محصولات صنایع دستی میناکاری شده در تمام کشور است. شما با مشاهده محصولات فروشگاه آنلاین و همچنین مشاوره رایگان با همکاران واحد فروش می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

خرید میناکاری در تهران

هنر میناکاری در تهران

تنوع فرم و ظروف میناکاری شده

امروزه برای خرید میناکاری در تهران با تنوعی بیشتر از گلدان و بشقاب مواجه هستید و این تنوع آنقدر افزایش پیدا کرده که حتی از فرم های جدید میناکاری می توان برای تبلیغات و بازاریابی نیز استفاده کرد! حتی در بشقاب و گلدان میناکاری شده نیز تنوع بی نظیری از رنگ و سبک را نسبت به گذشته شاهد هستیم که در مورد آن توضیح داده شد، ضمن اینکه در سایز نیز می توانید انواع مختلفی را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می کنید هنگام خرید میناکاری تهران با گزینه های بسیار زیادی روبرو هستید به نحوی که در برخی مواقع سردرگم کننده نیز هست چرا که همه ی آنها زیبایی خاص خود را دارند. تنوع ظروف وارد ساعت میناکاری شده، تندیس، قاب، هدایای تبلیغاتی و غیره نیز شده که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم تا هنگام خرید میناکاری تهران براساس نیاز خود اقدام کنید.

  • تندیس میناکاری: تندیس میناکاری یکی از نمونه های نوین و بسیار ارزشمندی است که امروزه در مجالس، گردهمایی ها، همایش ها، جشنواره ها و غیره سهم قابل توجهی از خرید میناکاری در تهران را به خود اختصاص داده و جایگزین بسیار عالی برای کالاهای خارجی است که نه تنها هزینه ی تمام شده را کاهش می دهند بلکه بسیار زیباتر و فاخرتر بوده و بهترین شیوه ی تبلیغ فرهنگ و هنر هر شهر و حتی در مقیاس بزرگ تر، ترویج هنر ایرانی نیز هست.

مرکز فروش میناکاری در تهران

  • قاب میناکاری: قاب های میناکاری شده را اگر از نزدیک دیده باشید قطعا هیچ قاب دیگری پیش چشمان شما جلوه نمایی نخواهد کرد. قاب های میناکاری شده از جنس چوب، PVC و غیره با طرح و نقش های فوق العاده گزینه ای عالی و چشم نواز هستند که رفته رفته درصد قابل قبولی را از خرید میناکاری در تهران به خود اختصاص می دهند.
  • هدایای تبلیغاتی: جدیدترین فرم خرید میناکاری در تهران که ابداع چنین طرحی را می توانیم بسیار هوشمندانه و خلاقانه عنوان کنیم، هدایای تبلیغاتی میناکاری شده است. شما با خرید این هدایای تبلیغاتی جایگزین بسیار عالی و مؤثرتر برای روش های قدیمی بازاریابی مثل ارسال انبوه پیامک، تراکت و غیره داشته باشید.

ضمنا خرید میناکاری در تهران به فرم هدایای تبلیغاتی نسبت به هزینه هایی مثل اجاره ی بیلبورد و تبلیغات تلویزیونی بسیار کمتر است. مرکز فروش میناکاری در تهران علاوه بر ظروف دست ساز میناکاری شده , ارائه دهنده بهترین محصولات هنری و صنایع دستی ایرانی در کشور است که با متنوع تریم محصولات هنری ایرانی سعی دارد سلیقه های متفاوت مشتریان را پوشش دهد.

 

خرید میناکاری در تهران

هنر میناکاری در تهران

فروش میناکاری در تهران

فروش میناکاری در تهران منحصر به محصولات لوکس میناکاری شده نیست و سازمان های دولتی و خصوصی برای تهیه هدایای سالیانه خود نیز می توانند از محصولات فروشگاه بهرمند شوند. هدایای تبلیغاتی میناکاری شده نرخ بالایی از خرید میناکاری در تهران را به خود اختصاص داده چون می توانید به انواع فرم ها برای مناسبت های خاص آنها را سفارشی سازی کرده

و حتی نام برند و نشان تجاری خود را بر روی پایه ی آنها حک کنید. حتی در برخی موارد می توانید برای سازمان خاصی که مدنظر دارید نیز سفارشی سازی خاص خود را انجام داده و با یک روش تأثیرگذار، مشتریان زیادی را از طریق ارتباط با شرکت ها و ارگان های مختلف جذب کنید.

 

همانطور که مشاهده کردید خرید میناکاری در تهران با تنوع فوق العاده بیشتر نسبت به گذشته رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و همین امر باعث شده تا شهروندان تهرانی نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند.

شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به بازار صنایع دستی و غرفه های مربوطه در جشنواره ها و نمایشگاه های کشوری اقدام به خرید میناکاری در تهران نموده و یا از طریق خرید اینترنتی از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان و ارسال کالاها از طریق شعب آن، در سریع ترین زمان ممکن کالاهایی بسیار لوکس و مرغوب دریافت کنید.

 

خرید میناکاری در تهران

هنر میناکاری در تهران

مهم ترین نکات در مورد خرید میناکاری در تهران

برای خرید میناکاری در تهران لازم است که هم فروشگاه و بستر معتبری را بشناسید و هم بتوانید ظروف مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهید. نکات تشخیص ظروف مرغوب و با کیفیت عالی میناکاری شده که قبل از خرید میناکاری در تهران باید چک کنید شامل:

  • لبه هایی کاملا صاف و بدون ترک خوردگی
  • لعاب مینای صاف و یکنواخت که بدون حباب و یا پریدگی باشد، قسمت هایی که سفید رنگ هستند به دلیل از بین رفتن لعاب است چون در میناکاری رنگ سفید نداریم
  • شفافیت بالای میناکاری
  • ادغام نشدن رنگ ها و طرح های ظروف میناکاری شده
  • ظرافت و دقت بالا در طرح نگاری
  • شناسنامه دار بودن
  • ضخامت یکسان و یکنواخت رنگ های بکار گرفته شده

مرکز خرید ظروف میناکاری در تهران

اگر بدنبال مرکز خرید ظروف میناکاری در تهران هستید به مراجعه به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا و گشت و گذار در بخش های مختلف آن می توانید متنوع ترین محصولات هنری دست ساز را مشاهده نمائید. ما برای خرید میناکاری در تهران روش ساده تری هم می توانیم پیشنهاد کنیم؛ خرید اینترنتی و آنلاین از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان.

این فروشگاه تمامی ظروف میناکاری شده ی خود را در انواع سبک، رنگ و فرم با نهایت کیفیت و مرغوبیت بالا به بازار عرضه می کند و با داشتن نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره، بستری کاملا امن را برای پرداخت اینترنتی فراهم کرده است.

ضمنا با توجه به شرایط کنونی کشور که خرید دستی و پرداخت نقدی در مراجعه ی حضوری باید به حداقل برسد فرصت خوبی برای شما شهروندان عزیز می باشد تا برای خرید میناکاری در تهران، فروشگاه صنایع دستی اصفهان را تست کنید و با یکبار امتحان در هر شرایطی خرید اینترنتی از این بستر را به خرید حضوری ترجیح دهید.

خرید فوری میناکاری تهران

برای خرید فوری میناکاری تهران کافیست سفارش خود را از طریق سایت و یا اپ فروشگاه ثبت کرده تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما راسال کنند. فروشگاه صنایع دستی اصفهان با چندین سال سابقه و تأمین ظروف میناکاری شده و سایر صنایع دستی از هنرمندان و اساتید به صورت مستقیم با هدف حذف واسطه ها، هم قیمت نهایی را کاهش داده و هم اینکه مرغوبیت هر کالایی را تضمین می کند

و در هر خرید می توانید شناسنامه و هویت هر کالا را نیز در اختیار داشته باشید. به تمام علاقه مندان و طرفداران این هنر زیبا و اصیل ایرانی که قصد خرید میناکاری در تهران را دارند پیشنهاد می کنیم

فرصت را از دست نداده و همین حالا با مراجعه به وب سایت فروشگاه بازار مینا و دریافت مشاوره ی رایگان از کارشناسان فروش در همه ی ساعات هفته، بهترین خرید را تجربه کنید.

 

Enameled in Tehran

Handicrafts of Isfahan are really variant and one of the most popular ones is MinaKari (enameled) which is an art made by drawing some designs on copper in a colorful mode. People who live in Tehran are interested in this art; so they can visit BazareMina online Market to get the best handicrafts.

MinaKari (Enameled) in Tehran

MinaKari (enameled) is one of the popular arts of Iran which has a lot of fans in Tehran. Buying high quality MinaKari (enameled) handicrafts is possible for those who live in Tehran. BazareMina online Market located in Isfahan offers a variety of high quality products and the most reasonable price.

MinaKari (enameled) of Isfahan is made by professional masters of this this city on copper. By development of technology, different cities are familiar with this beautiful art; and people of different regions such as Tehran and Shiraz can easily buy every type of handicrafts they are into.

Where to Buy MinaKari (Enameled)?

Handicrafts of Isfahan, especially MinaKari (enameled) ones, are made of high quality copper and Mina colors which have different designs, colors and types. This art needs a high amount of precision because if the designs are not drawn well, the general design will be ruined.

There are a lot of workshops in different cities which make MinaKari (enameled) dishes; but the most professional ones are made in Isfahan. There are some workshops in Tehran which make these handicrafts but you need to be sure of their originality because this art is important for developing the economy of the country.

BazareMina online Market is a reliable market which offers different handicrafts of Isfahan to people in Tehran with the best quality and price.

Buying MinaKari (Enameled) from Tehran

These days, MinaKari (enameled) of Isfahan has a lot of fans in different cities, especially Tehran. People can order and buy different handicrafts from BazareMina online Market and save their time and money in order to not travel to another city to find the high quality pieces of art made by professional masters.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =