انواع صنایع دستی

میناکاری شیراز هنر ارزشمند صنایع دستی پارسی

میناکاری شیراز

میناکاری در شیراز

مرکز میناکاری شیراز ارائه دهنده محصولات صنایع دستی ایرانی و میناکاری روی مس با قیمت های ویژه در خدمت علاقه مندان به هنرهای دستی می باشد. هنر میناکاری شیراز و اصفهان در سراسر دنیا کاملا شناخته شده است. میناکاری در شیراز از جایگاه ویژه ایی بر خوردار است.

شرکت ها و سازمان ها برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی شیراز نمونه های زیبای صنایع دستی ایرانی را سفارش می دهند.بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برای هدایای تبلیغاتی خود از ظروف میناکاری شیراز بهره می برند.

ما سعی داریم به عنوان مرکز میناکاری در شیراز بهترین محصولات را به مشتریان معرفی کرده تا بر اساس سلیقه و نیاز خود حق انتخاب داشته باشند. فروش میناکاری شیراز از طریق اپلیکیشن و فروشگاه آنلاین در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری شیراز

میناکاری شیراز

خرید میناکاری در شیراز

خرید میناکاری در شیراز، قطعا از جمله اقداماتی است که نه تنها به کمک آن می توانید به حفظ این هنر دستی و همچنین سایر صنایع دستی اصفهان Minakari کمک بزرگی کرده باشید، بلکه می توانید خرید یا هدیه ی بسیار زیبا و نفیس نیز انجام داده باشید.

برای خرید صنایع دستی شیراز علاوه بر آشنایی کامل، در برخی موارد باید بتوانید مرغوبیت آن را تشخیص دهید که در این مقاله کاملا توضیح داده می شود. در مورد آموزش میناکاری یادآوری می کنیم که هنرجویان پس از آموزش های مقدماتی برای فراگیری دوره میناکاری اسلیمی بهتر است نزد استادان خبره کسب تجربه نمایند.

امروزه شما می توانید نزد اساتید مجربی آموزش کامل و تخصصی میناکاری ،میناکاری حجم ،پرداز ،اسلیمی را فرا بگیرید.

مرکز میناکاری شیراز

همانطور که می دانیم هنگام سفر به شهرهایی مانند اصفهان و شیراز، کاشان و تبریز، یکی از معمول ترین کارها، خرید میناکاری در شیراز است. اصفهان و شیراز به مهد هنر و صنعت معروف هستند و چه کاری بهتر از اینکه به عنوان سوغاتی بخواهید

گذری به بازار این شهرها زده و از صنایع دستی آن ها بخصوص صنایع دستی اصفهان که زبانزد خاص و عام بوده و در شهرهای ایران به فروش می رسند دیدن کنید و در صورت پسند، خریداری نمایید.

اپلیکیشن صنایع دستی

ضمن اینکه می توانید به راحتی، خرید میناکاری در شیراز را از طریق فروشگاه اینترنتی میناکاری اصفهان انجام دهید. محصولات ارائه شده در مرکز میناکاری شیراز بیشتر توسط هنردوستان این شهر مورد توجه قرار گرفته است.

میناکاری هنری بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است در صورت علاقه شما هم می توانید ۳ روزه میناکاری را یاد بگیرید و برای خود محصولات زیبایی نقاشی کنید. البته برای انجام کار استادانه بایستی سالیان سال کسب تجربه نمائید.

فروش میناکاری در شیراز

همانطور که می دانید صنایع دستی که نماد ذوق و هنر و همچنین جلوه گر قدرت دست و تفکر سازنده است، طیف گسترده ای دارد و برای خرید میناکاری و سایر صنایع دستی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم، باید آشنایی کامل با آنها داشته باشید و حتی در مواردی که بیان خواهیم کرد بتوانید جنس مرغوب را شناسایی کنید.

 

آموزش کامل از پایه تا پیشرفته میناکاری حجم ، ختایی ، اسلیمی و پرداز ، بصورت کاملا تخصصی با اساتید برجسته در اموزشگاه های مختلفی در شهر شیراز انجام می گیرد و هنردوستان گرامی می توانند با ثبت نام در آنها به فراگیری هنر میناکاری روی مس بپردازند.

مرکز میناکاری شیراز نیز محصولات نفیسی را به بازار ارائه خواهد نمود تا برای سالیان طولانی به عنوان آثاری نفیس ماندگار بمانند.

فروشگاه اینترنتی میناکاری شیراز

فروشگاه اینترنتی میناکاری شیراز در زمینه ی خرید میناکاری در شیراز و سایر شهرهای ایران به همراه دیگر صنایع دستی که در ادامه به بیان آنها می پردازیم توانسته به قطب خرید و فروش صنایع دستی تبدیل شود و محصولاتی بسیار با کیفیت و با تضمین اصالت کالا به دست مشتریان عزیز برساند.

 

هنر میناکاری شیراز

میناکاری شیراز

همانطور که می دانید خرید اینترنتی و در این حوزه خرید میناکاری در شیراز، یعنی حذف واسطه ها و قیمت تمام شده ی کمتر و همچنین صرفه جویی در زمان است که در این زمینه، فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان ، امکان ثبت سفارش به صورت 7/24 را دارد و با بسته بندی صحیح، در اسرع وقت سفارش خود را دریافت خواهید کرد.

اگر بدنبال هدایای تبلیغاتی ماندگار و با ارزش هستید , ما به شما محصولات میناکاری روی مس را پیشنهاد می کنیم. همچنین مرکز فروش میناکاری شیراز ارائه دهنده انواع تندیس میناکاری شده با طرح های متنوع و قیمت ارزان می باشد.

ارسال محصولات بصورت روزانه برای مشتریان انجام خواهد گرفت.در ادامه مطالبی را بیان می کنیم که به کمک آنها به راحتی متوجه می شوید، که هر محصول در زمینه ی چه هنری است و اصالت و مرغوبیت کالا را با سایر بخش هایی که امکان خرید حضوری و غیر حضوری دارند مقایسه خواهید کرد.

در ادامه ی این مطلب نیز ما را همراهی کنید.

خرید میناکاری شیراز

در این مقاله علاوه بر اینکه قصد داریم به معرفی میناکاری، این هنر زیبا و چشم نواز بپردازیم، به سایر صنایع دستی نیز خواهیم پرداخت تا آشنایی کامل با این حوزه پیدا کرده و با اطلاعات کامل نسبت به خرید میناکاری در شیراز و سایر صنایع دستی اقدام نمایید. ما را در این مقاله ی جذاب همراهی کنید.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

میناکاری یا Enameling

واقعا حیف است که شروع صحبت صنایع دستی با میناکاری نباشد و یا صحبتی در مورد صنایع دستی رد و بدل شود و از میناکاری، صحبتی به میان آورده نشود. وقتی از خرید میناکاری در شیراز حرف می زنیم یعنی شما در حال خریدن هنر 5 هزار ساله ی ایرانیان برای زیبا سازی ظروف و زیورآلات هستید، یعنی شما در حال خرید نماد هنر اصفهان و ارزشمندترین صنایع دستی این شهر هستید، پس گزینه ی بسیار مناسبی را برای خرید انتخاب کرده اید.

هنر میناکاری، یعنی هنر دستان سازنده ی قادر و خوش ذوق آن در نقاشی ظروف سفالی و مسی است، ظروفی که از جعبه آرایش گرفته تا زره و آینه، از گوشواره گرفته تا انگشتر و سینه ریز و مدال، همگی در سایه ی این هنر بی نظیر هستند.

مینا جنس شفافی دارد و وقتی چندین گونه نمک را با اکسید فلزات ترکیب می کنند و آن را در طی زمان معین در دمای 750 تا 750 درجه! قرار می دهند، طرح نهایی آن حاصل می شود که قطعا وقتی برای خرید میناکاری در شیراز اقدام می کنید به راحتی، طرح ها و ظروف میناکاری شده می توانند ساعت ها چشم شما را مات و مبهوت سازند.

وقتی برای خرید میناکاری در شیراز اقدام می کنید متوجه خواهید شد که محصولات فروشگاه بازار مینا، فقط در دسته ی فروش ظروف میناکاری، قادر به ارائه ی هر سه نوع هنر میناکاری بر روی ظروف هست.

برای آشنایی بیشتر شما باید ذکر کنیم که میناکاری به سه نوع: برجسته، خانه بندی و مینای نقاشی تقسیم می گردد که در نوع برجسته ابتدا طرح بر روی ظروف حک شده و رنگ و لعاب مینا بر روی آن می ریزند تا در مجاورت با حرارت طرح نهایی حاصل شود.

فروش میناکاری شیراز

اما در نوع دوم با مفتول بسیار نازک طرح های دلخواه شما ساخته شده که با چسب آن را به ظروف محکم می کنند که در نهایت نیز رنگ و حرارت است. در نوع سوم نیز طرح های مختلف بر روی لعاب شفاف تشکیل داده می شود و سه تا 4 بار با لعاب سفید پوشانده می شود تا در مجاورت حرارت، طرح و رنگ نهایی حاصل گردد.

 

میناکاری در شیراز

میناکاری شیراز

 

خرید میناکاری در شیراز، گستردگی جهانی و داخلی صنایع دستی اصفهان

ظروف میناکاری باید وزنی متناسب با محصول، زیرسازی کاملا صاف، لبه هایی بدون برجستگی و تیزی و شناسنامه ی سازنده ی آن باشید در این صورت مطمئن هستید که جنسی مرغوب را خریداری کرده اید که تمامی این ویژگی ها را می توانید هنگام خرید میناکاری در شیراز از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان به راحتی مشاهده کنید.

اکنون که با میناکاری آشنا شدید، وقت را تلف نکنید و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان, خرید میناکاری در شیراز را به سرانجام برسانید و هنر اصفهان ایران را به منزل خود بیاورید.

فروش عمده میناکاری بعنوان هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها بسیار مفید است. عرضه انواع میناکاری شیراز و اصفهان با ارزان ترین قیمت را می توانید از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان تجربه کنید.

امکان ارسال سفارشات مشتریان به خارج از کشور وجود دارد و در صورت تمایل مشتریان می تواند توسط فروشگاه انجام گیرد. ظروف میناکاری شیرازی از با کیفیت ترین محصولات مینای اصفهان بشمار می رود.

 

کسانی که اقدام به خرید میناکاری در شیراز نموده اند، قطعا باید بواسطه ی منبر مسجد جامع عتیق شهر خود، با هنر خاتم کاری اصفهان نیز آشنایی کامل داشته باشند که ریشه در هزاران سال قبل دارد که اوج آن در دوران صفوی رخ داد و در ساخت اشیای زینتی، کاربرد بسیار زیادی دارد.

اشکال هندسی که در خاتم کاری استفاده می گردد، مثلث و مستطیل و از جنس چوب، مفتول و حتی استخوان و عاج می باشند. در واقع خاتم کاری یعنی فرد سازنده، استاد آرایش اشیاء به شکل موزاییکی و کنده کاری و تزئین است.

اگر شما نیز مانند بنده عاشق خرید هنر خاتم کاری هستید، قطعا در کنار خرید میناکاری در شیراز، نسبت به خرید این هنر زیبا نیز اقدام کنید.هرچقدر ظرافت کار بیشتر و سطح آن صاف تر باشد و رنگ به طور یکنواخت پخش شده باشد مرغوبیت بیشتری دارد

که تمامی این ویژگی ها در ظروف خاتم کاری اصفهان قابل مشاهده است. خرید میناکاری در شیراز همراه با خاتم کاری، از گزینه هایی است که هم برای منزل و هم سوغاتی بسیار عالی است.

 

مرکز میناکاری در شیراز

میناکاری شیراز

برخی از مسافران و حتی کسانی که به غرفه های صنایع دستی مراجعه می کنند و یا در قسمت سؤالات از ما جویا می شوند، افراد خواهان خرید میناکاری در شیراز، به دنبال صنایع دستی دیگری نیز هستند که به محض مشاهده نتوان از آن چشم برداشت.

ما نیز در پاسخ بلافاصله هنر تزئین ظروف مختلفی نظیر قندان، تنگ، بشقاب، گلابپاش، آینه و شمعدان و غیره با سنگ های ریز فیروزه یا به عبارت دقیق تر، هنر فیروزه کوبی را معرفی کرده و پیشنهاد می کنیم.

بله خرید ظروفی که بر روی آنها فیروزه کوبی انجام شده در کنار خرید میناکاری در شیراز، قطعا از گزینه های بسیار مناسبی است که اصلا نباید از دست داد. از جمله ویژگی هایی که در این ظروف دیده می شود شامل؛ منظم کنار هم قرار گرفتن سنگ های فیروزه بر روی فلز و بدون ایجاد هیچ فاصله ای در بین آنها است که در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی به وضوح قابل مشاهده است.

فروش عمده میناکاری در شیراز

قطعا اگر به دنبال نوعی از صنایع دستی هستید که در آن بتوانید هنر و طرح اسلیمی و سنتی را یکجا ببینید، به شما ملیله کاری را پیشنهاد می کنیم. در این نوع، هنرمندان به کمک مفتولی از جنس نقره یا مس، به تزئین ظروف می پردازند

و همین امر سبب می شود تا از صنایع دستی محبوب به شمار رود. به افراد صاحب ذوق، در کنار خرید میناکاری در شیراز، ملیله کاری را نیز شدیدا توصیه می کنیم که امروزه در قالب جای قاشق و چنگال نیز در خانه ها استفاده می شود و برخی نیز از ظروف دکوری آن بهره می گیرند.

ترمه که متشکل از ابریشم و پشم مرغوب است و در رتبه ی اول ترمه دوزی، یزد و اصفهان را می بینیم توانسته با رنگ های عنابی، سبز، مشکی و غیره، در تولید جانماز، جلیقه، رومیزی، کیف و غیره استفاده گردد و قطعا جای آن در کنار سبد خرید میناکاری در شیراز خالی است.

اگر برای خرید محصولات هنری ایرانی بدنیال فروشگاه میناکاری در شیراز هستید ما به شما بهترین کارهای هنرمندان را معرفی خواهیم نمود.تخصص هنرمندان اصفهانی میناکاری روی مس می باشد و البته هنرمندان بزرگی در زمینه میناکاری روی سفال هم در این شهر وجود دارند.

تمامی هنرهای ایرانی برای علاقه مندان به صنایع دستی زیبا و با ارزش است و تفاوتی در شهر تولید کننده آن وجود ندارد. همه ایرانی هستیم و این گنجینه های ملی میراث بزرگان سرزمین ماست.

 

فروش میناکاری شیراز

میناکاری شیراز

سایت میناکاری شیراز

تا اینجای مبحث سعی کردیم در کنار خرید میناکاری در شیراز، برخی صنایع دستی دیگر را در کنار نحوه ی تشخیص اصل و مرغوبیت آنها بازگو کنیم، مواردی که به وضوح در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان از روی عکس های 360 درجه ی آن قابل تشخیص است.

و سال ها خرید و فروش صنایع دستی با کیفیت از جمله فروش میناکاری در شیراز به عنوان یکی از قطب های صنایع دستی، سبب شده تا به مرجعی معتبر و بسیار موفق تبدیل شویم. در ادامه سایر صنایع دستی اصفهان را معرفی می کنیم که در کنار خرید میناکاری در شیراز، توجه به آنها نیز قطعا خالی از لطف نیست.

قلم زنی یا Emboss Working
قطعا در سبد خرید هر توریست و مسافری به اصفهان و شیراز، در کنار خرید میناکاری در شیراز، ظروف فلزی قلم کاری شده را نیز مشاهده خواهید کرد. مگر می شود کسی هنر ساخت اشیای فلزی مسی، برنجی، نقره ای و طلایی که بر روی آن با قلم و چکش هنرنمایی شده را ببیند و رغبت به خرید آنها پیدا نکند.

جالب است بدانید که به طور بسیار دقیق قدمت این هنر به دوره ی مادها برمی گردد و اوج این هنر در زمان هخامنشیان رخ داد. این ظروف زمان زیادی را به خود اختصاص می دهند تا به ظروف چشم نواز نهایی تبدیل شوند.

 

معرق کاری یا Marquetry

هنر معرق کاری نیز از جمله صنایع دستی اصفهان محسوب می شود که قدمت آن به قرن 8 هجری باز می گردد که ابتدا نیز در شهرهایی همچون اصفهان (زادگاه هنر)، تبریز (شهر اولین ها)، یزد (شهر بادگیرها) و کاشان (شهر تمدن 7 هزار ساله) رواج پیدا کرد.

تقریبا از حدود 60 سال پیش نیز هنر معرق کاری، رنگ های گوناگون را به خود دید که در آن چوب، فلز و حتی صدف و غیره با رنگ های گوناگون در کنار هم قرار داده می شوند تا طرح دلخواه شما را بسازند. اگر برای خرید میناکاری در شیراز اقدام نموده اید،

می توانید به دوستداران این صنعت دستی نیز نگاهی داشته و برای آنان هدیه ای با ارزش خریداری کنید.همانگونه که مشاهده کردید، صنایع دستی اصفهان طیف بسیار گسترده ای دارند که قطعا دوستداران هنر و سایر افرادی که علاقه مند به نگهداری و یا دادن هدیه های خاص در مناسبت ها هستند،

ارزش کاری آنها را خوب می دانند و متوجه هستند که برای ساخت هر کدام از این آثار هنری، ساعت ها و روزها تلاش و دقت بی وقفه را به همراه داشته، عرق جبین اساتید آنها ریخته شده تا بتوانند اثر هنری دلخواه و مطلوب حس و حال شما را پدید آورند.

قطعا اگر بخواهیم از دیگر صنایع دستی نیز نام ببریم، باید در کنار خرید میناکاری در شیراز، سبد خرید بزرگ تری انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید علاوه بر خرید میناکاری در شیراز و سایر هنرهای دستی پرطرفدار دیگری که نام بردیم، به مواردی همچون منبت کاری یا Wood Carving، نگارگری یا Miniature، خوشنویسی یا Calligraphy، عبا بافی یا Aba Weaving و قالی بافی یا Carpet Weaving اشاره نمود.

 

فروش عمده میناکاری

فروش عمده میناکاری

قیمت میناکاری در شیراز

خرید میناکاری در شیراز و سایر هنرهای دستی که در این مقاله به آن اشاره کردیم (تا مورد 6) همگی در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان قابل دسترس بوده و برای همه ی آنها تضمین اصالت و مرغوبیت کالا را قرار داده ایم.

ضمن اینکه می توانید به کمک این مقاله ی جامع به بررسی شهودی مرغوبیت و اصالت کالا نیز بپردازید. صنایع دستی میناکاری در شیراز، اصفهان، همدان و دیگر شهرهای کشورمان بصورت هنری و تجاری دنبال می گردد.

توجه داشته باشید که هدف ما ماورای فروش و ارائه ی محصولات با کیفیت و مرغوب به مشتریان عزیز و تشویق شما به خرید میناکاری در شیراز و حتی سایر شهرها می باشد، هدف اصلی این مجموعه حفظ هنرهای دستی اصیل ایرانی و ارج نهادن زحمات و تلاش اساتید و صنعتگران این حرفه ها است تا با این تلاش بی وقفه و شبانه روزی بتوانیم، از محو شدن و از بین رفتن هنرهای دستی باقی مانده جلوگیری کنیم.

 

و این میراث با ارزش را حفظ کنیم. همانطور که کم و بیش اطلاع دارید در مورد برخی از صنایع دستی، اثری از آنها برجای نمانده و تنها اسمی از آنها بر سر زبان ها وجود دارد.شما نیز با خرید این محصولات نفیس و بسیار زیبا از طریق خرید میناکاری در شیراز به صورت اینترنتی، علاوه بر زیبایی دکوراسیون منزل، اداره و غیره، از این صنعت نیز حمایت کرده اید و در زنده نگه داشتن آن نقش عظیمی را ایفا نموده اید.

فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان، یار و پشتیبان همیشگی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی بوده و بهترین گزینه برای خرید میناکاری در شیراز هست. باشد که این تلاش و پشتکار سبب خیر بخشیدن و زنده نگهداشتن این میراث اصیل و معروف جهانی گردد. خرید میناکاری در شیراز، راهی برای ارج نهادن و زنده نگه داشتن هنر میناکاری و سایر صنایع دستی اصفهان و ایران عزیزمان است.

 

MinaKari in Shiraz

People who live in Shiraz, an artistic city, love to buy a variety of handicrafts. MinaKari (enameled) products are popular among them and they can buy these products online from BazareMina online Market. This market is a reliable place in Isfahan which offers high quality products with a reasonable price.

Enameled in Shiraz

You can buy a variety of MinaKari (enameled) products of Isfahan in beautiful city of Shiraz. There is no restriction about where to buy this great handicraft because this piece of art is popular around the world.

Also people and companies in Shiraz are interested in MinaKari (enameled) handicrafts in order to given them as a gift to their family members or personnel. There are a lot of dishes which let you buy whatever you like based on your interest and budget. You can buy every kind of MinaKari (enameled) products from BazareMina online Market 24/7.

Buying MinaKari (Enameled) Products

Buying MinaKari (enameled) handicrafts in Shiraz is an important act which results in economy growth and makes people familiar with different handicrafts which are symbols of art and culture. A lot of professional Isfahani masters in MinaKari (enameled) use copper to paint and design it with special colors of Mina.

Then this dish is put in the furnace to be heated to make the colors and drawings stable. All people can learn this art and consider it as a job to make money. Also, when people make familiar with handicrafts of different cities, traditional customs are transferred to different regions which can make the situation better.

MinaKari Products in Shiraz

While traveling to different historical cities, you can buy a kind of souvenir or gift which reminds you of that place and its beauties. You can buy a variety of MinaKari (enameled) products of Isfahan in markets of Shiraz and you can also register your order to buy these products with the most reasonable price from BazareMina online Market.

This art will give you calmness and energy when you look at it and people in Shiraz are interested this art because they are art lovers.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =