انواع صنایع دستی

هدیه روز بانکداری و محصولات کادویی تولید داخلی

هدیه روز بانکداری

هدیه تبلیغاتی روز بانکداری

هدیه روز بانکداری به منظور قدردانی از کارمندان و پرسنل بانک ها در نظر گرفته شده است.هدیه تبلیغاتی روز بانکداری برای کارمندان و مدیران بانک ها در نظر گرفته شده. در این روز به پاس زحمات بی شائبه این قشر زحمتکش سعی می گردد تا از آنها تجلیل شود.

یکی از انواع بهترین هدایای تبلیغاتی , صنایع دستی ایرانی و بطور مشخص صنایع دستی اصفهان است.انواع محصولات میناکاری ,فیروزه کوبی ,خاتم کاری و … می تواند در قالب هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزشمند با پرسنل بانک ها اهدا گردد.

اگر شما برای کارمندان خود در بانک بدنبال هدایای تبلیغاتی خاص هستید ما انواع تندیس های میناکاری شده Trophy Handicraft را به شما پیشنهاد می کنیم درج پلاک های اختصاصی بر روی تندیس ها می تواند آن را برای شما سفارشی کند.

انواع ظروف سفالی مانند بشقاب و کوزه استفاده کاربردی و تزئینی دارد و جزء هدایای تبلیغاتی مفید دسته بندی می گردد. ما به شما انواع محصولات صنایع دستی اصفهان را معرفی می کنیم تا بر اساس سلیقه خود هدایای تبلیغاتی روز بانکداری اسلامی را انتخاب نمائید. هدیه روز بانکداری می تواند ارزان ولی ارزشمند باشد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

هدیه روز بانکداری

هدیه روز بانکداری

کادو روز بانکداری

قبل از دوران هخامنشی، بانکداری به معابد و شاهزادگان منحصر میشد. در دوران هخامنشیان و با رونق گرفتن بازرگانی، پول (سکه ای) افزایش یافت. از معروفترین بانکهای این دوره میتوان به اجیبی اشاره کرد که متعلق به مهاجران یهودی مقیم بابل بود.

در این بانک، به امور رایج بانکی آن زمان از جمله سپرده گذاری، پرداخت وام و رهن گرفتن ملکها، رسیدگی میشد و از سرمایه آن برای امور دیگری چون خرید و فروش خانه، غلامان، احشام و کشتیهای باری استفاده میکردند.

هدیه برای کارمندان بانک

از قرون وسطا تا اوایل قرن نوزدهم، بانکداری منحصر به فعالیتهای صرافی شده بود. مراکز عمده تجاری ایران در شهرهای شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، تهران و بوشهر دارای صرافیهای بزرگی بودند.
ناصرخسرو از وجود 200 صراف در اصفهان خبر داده بود.

 

شش قرن بعد نیز، «جان کارت رایت» از 12 صراف قزوینی سخن به میان آورد که در مقابل خرید و فروش پول خارجی، وثیقه وام با بهرهای مناسب میدادند. هدیه روز بانکداری را از محصولات کادویی ایرانی تهیه کرده تا به تولید ملی کمک کنیم.

در این دوره، نقل و انتقال پول و وجه نقد به داخل یا خارج کشور به وسیله صرافان و بدون هیچگونه دخالت بانکهای خارجی یا مؤسسات دولتی صورت میگرفت. تجارتخانه های برادران تومانیانس، جمشیدیان، جهانیان و شرکت اتحادیه، جزو صرافی های عمده ایران در دوره قاجار بودند که فعالیت اکثر آنها قبل از سال 1300 شمسی پایان یافت.

اپلیکیشن صنایع دستی

کادو برای کارمند بانک

برای خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به مناسبت روز بانکداری اسلامی شما می توانید از فروشگاه صنایع دستی اصفهان بازدید کرده و مجموعه ای از صنایع دستی با کیفیت در زمینه های میناکاری اصفهان ,فیروزه کوبی اصفهان ,خاتم کاری اصفهان و … را مشاهده نموده تا براساس سلیقه خود حق انتخاب داشته باشید.

هدیه روز بانکداری و هدیه روز کارمند نمونه ایی از روش های صحیح ایجاد انگیزه برای پرسنل و کارمندان بانک هاست.

این دوره به بخشهای بانکداری قبل از انقلاب، بانک شاهنشاهی ایران، بانکهای ایرانی و بانکهای خصوصی در ایران تقسیم میگردد.

  • بانکداری قبل از انقلاب: «بانک جدید شرق» اولین بانک تأسیس شده در ایران بود که به مشتریان خود اجازه ایجاد حساب، سپرده گذاری و استفاده از چک را داد. مرکز این بانک در لندن و حوزه فعالیتی آن مناطق جنوبی آسیا را شامل میشد. در سال 1266 شمسی (1888 میلادی)، بانک جدید شرق در محل بانک بازرگانی (تجارت فعلی) واقع در شمال شرقی میدان توپخانه فعالیت خود را آغاز نمود.
  • بانک شاهنشاهی: بانک شاهی ایران در سال 1269 تحت قوانین انگلستان، شروع به فعالیت نمود و اولین اسکانس بانکی را وارد بازار کرد.مقر بانک شاهی در لندن بود. در سال 1309، با فروش حق انحصاری نشر اسکناس، این سهام به بانک ملی ایران واگذار شد.

کادو برای کارمندان بانک

هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی برای تجلیل از پرسنل و کارمندان در مناسبت های مختلف تهیه می گردد. خرید صنایع دستی اصفهان به منظور هدایای تبلیغاتی به رونق اقتصادی کشور کمک موثری خواهد نمود. فرهنگ حمایت از تولید داخلی پیش زمینه اتفاقات خود در آینده است.

بانک شاهی ایران تا سال 1327 در ایران فعال بود و تا 4 سال بعد نیز به صورت غیرقانونی و بدون مجوز با نام «بانک انگلیس در ایران و خاورمیانه» فعالیت داشت.بانکهای آن دوره شامل بانک استقراضی (1270)، بانک عثمانی (1301) و بانک روس و ایران (1303) نیز بودند. گفتنی است که بانک عثمانی توسط انگلستان و فرانسه در استانبول تأسیس شد.

 

هدیه روز بانکداری

هدیه روز بانکداری

  • بانکهای ایرانی: بانکهای ایرانی این دوره شامل «بانک پهلوی قشون» و «مؤسسه رهنی ایران» میشدند.بانک پهلوی قشون (1304) پس از مدتی به بانک سپه تغییر نام داد. همچنین مؤسسه رهنی که جزیی از بانک ملی بود، در سال 1318 با بازگشایی بانک رهنی، به بانک کارگشایی تغییر نمود.

هدیه برای کارمند بانک

با مشاهده انواع محصولات صنایع دستی از سایت فروشگاه می توانید راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی خوبی داشته باشید. کیفیت و قیمت محصولات به همراه مشاده تصاویر و فیلم واقعی آنها , کمک بزرگی در انتخاب محصولات خواهد داشت. هدیه روز بانکداری برای قدردانی از زحمات سیستم مالی و بانکی در نظر گرفته شده است.

  • بانکهای خصوصی ایران: «بانک بازرگانی ایران» اولین بانک خصوصی افتتاح شده با استفاده از قانون تجارت و به صورت شرکت سهامی عام بود. سپس راه تأسیس 5 بانک خصوصی دیگر با نامهای «عمران، صادرات، تهران، بیمه بازرگانی و پارس» تا اواسط سال 1331 به وجود آمد.

در سال 1337 شمسی، تعداد بانکهای ایران به 10 بانک دولتی و 17 بانک خصوصی رسیده بود.یکسال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ادغام 37 بانک کشور، 6 بانک تجاری و 3 بانک تخصصی ایجاد شد.

  • 6 بانک تجاری: بانک رفاه- بانک ملی- بانک صادرات- بانک ملت(از ادغام 10 بانک، بانک ملت ایجاد شد)- بانک سپه- بانک تجارت (از ادغام 11 بانک و بانک ایران و روس، بانک تجارت ایجاد شد)
  • 3 بانک تخصصی: بانک کشاورزی- بانک مسکن- بانک صنعت و معدن

ما سعی می کنیم با معرفی صحیح صنایع دستی انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی را برای شما آسان تر کنیم. پیشنهاد های ویژه محصولات با قیمت مناسب به شما امکان می دهد بر اساس بوجه و نوع محصول گزینه های مفید تری داشته باشید.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

بهترین هدیه روز بانکداری

17 خرداد ماه 1358، طبق دستور شورای انقلاب نظام بانکداری کشور، ملی اعلام گردید.در تاریخ 8 شهریور 1362، منطبق بر 27 ماده و 4 تبصره قانون عملیات بانکی بدون ربا تصویب شد و پس از تأیید شورای نگهبان، روز دهم شهریور ماه 1362 به عنوان روز بانکداری اسلامی تعیین گردید. هدیه روز بانکداری باید ارزشمند و از هنرهای دست ساز صنعتگران ایرانی در نظر گرفته شود.

ریشه کن کردن ربا، یکی از نیازهای برپایی نظام اقتصاد اسلامی پس از پیروزی انقلاب بود و مهمترین اقدامی که میتوانست صورت بگیرد، اقداماتی در جهت استقرار نظام بانکداری اسلامی به منظور حذف بهره و ربا از جامعه بود. این اقدامات را میتوان به صورت زیر بیان کرد:

  1. حذف بهره و ربا
  2. برقراری کارمزد در سیستم بانکی
  3. توسعه صندوقهای قرض الحسنه

بانک به چه مکانی گفته می شود؟
بانک به عنوان یک نهاد حقوقی، مکانی است برای انجام وظایفی از جمله عملیاتهای پولی، مالی و اعتباری.

بهترین هدایای تبلیغاتی بانک‌ها

بانکداری به منظور ارائه چه خدماتی است؟

  1. نقل و انتقال پول
  2. امانت داری
  3. خرید و فروش سرمایه و اوراق بهادار اشخاص حقیقی و حقوقی و در جریان گذاشتن آن
  4. صدور حواله های تجاری
  5. اعطای تسهیلات بانکی مانند وام به اشخاص حقیقی و حقوقی
  6. خرید و فروش ارز (در حوزه بانک مرکزی)
  7. انتشار اسکناس و تنظیم پول گردش مالی
  8. اجرای سیاست های پولی و تنظیم اعتبارات کشوری (زیر نظر بانک مرکزی)
  9. تنظیم، اجرا و مدیریت موارد بالا بر اساس احکام اسلامی، منجر به تشکیل نظام بانکداری اسلامی میگردد.

در سال 1339 و به منظور انجام فعالیتهای غیرانتفاعی بانک ملی ایران، بانک مرکزی تأسیس شد. بانک مرکزی ایران همچنان به فعالیتهایی شامل نشر اسکناس، بانکداری دولتی و عملیاتهایی از این قبیل میپردازد.

 

هدیه روز بانکداری

هدیه روز بانکداری

هدایای تبلیغاتی مناسب کارمندان بانک

دریافت وام به شیوه بانکداری اسلامی چگونه است؟
طبق قانون نظام بانکی بدون ربا، 11 عقد اسلامی مجاز برای دریافت تسهیلات از سوی بانک اسلامی وجود دارد:

  • قرض الحسنه
  • وام مضاربه
  • مشارکت مدنی(درآمیختن سرمایه های نقدی یا جنسی به صورت مشاع از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی)
  • مشارکت حقوقی(تأمیت یا خرید بخشی از سهام شرکتهای سهامی به منظور شریک شدن بانک در سود شرکتها)
  • فروش اقساطی
  • قرارداد سلف
  • اجاره به شرط تملیک
  • جعاله
  • مزارعه
  • مساقات
  • خرید دین (طبق این قرارداد بانک میتواند اوراق تجاری متعلق به واحدهای تجاری و تولیدی و امثال این را تنزیل نماید.)

هدایای تبلیغاتی بانک ها

بانک با دریافت وجه نقد از مشتری، برای فرد حساب بانکی باز کرده و از سرمایه او نگهداری می‌کند. همچنین فرد می تواند برای حساب خود درخواست کارت اعتباری و چک به منظور جابجایی و انتقال وجه نقد، کند.

این روش، مطمئنتر و آسانتر به نظر میرسد. خرید انواع هدیه برای بزرگداشت روز بانکداری و هدیه به کارمندان بانک از محصولات کادویی صنایع دستی اصفهان پیشنهاد می گردد. هدیه روز بانکداری نشان اعتماد به کارمندان و پرسنل بانک هاست.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =