انواع صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس و بهترین هنرهای ایرانی

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

هدیه روز دفاع مقدس

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس به منظور قدردانی از زحمات بی شائبه ایثارگران این حوزه تهیه شده است. هفته دفاع مقدس برای پاسداشت ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام انتخاب شده است.

اگر کسی بخواهد بداند دفاع مقدس چیست , باید خاطرات عزیزانمان در هشت سال دفع مقدس را ورق بزند تا با کمی از احساس از خود گذشتگی ای کبوتران بی ادعا آشنا شود.کسانی که با جان خود به مصاف شهادت رفته و کلمات جدیدی در مکتب عشق و معرفت بوجود آوردند.

 

براستی دفاع مقدس یعنی چه و چه کسانی این مهم را درک می نمایند. چه زیباست که برای دست اندرکاران بزرگذاشت این هفته از صنایع دستی نفیس تبلیغاتی ایرانی Handicrafts Gifts اثر دست هنرمندان نصف جهان بهره برده شود.

برای انتخاب بهتر محصولات کاتالوگ لیست قیمت صنایع دستی در سایت وجود دارد. گوشه ایی از زحمات این بزرگواران را با هنر دست استادکاران شهر گنبد های نیلگون پاس بداریم.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

هديه هفته دفاع مقدس

در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با هدف نابود کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی، با کمک بسیاری از کشور ها دست به یک حمله ی همه جانبه علیه ایران کرد. به همین دلیل 31 شهریور را روز دفاع مقدس و آغاز گر هفته دفاع مقدس می نامند.

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس را می توانید از بهترین صنایع دستی ایرانی تهیه نمائید.در چنین روزی بود که صدام حسین، رئیس جمهور عراق، با پاره کردن قرار داد 1975 الجزایر مقابل دیده های سراسر دنیا، علنا جنگ علیه ایران را اعلام کرد وتجاوز آشکار علیه خاک ایران کلید خورد.

آن روزها جاه و مقام ارزشی نداشت و آنچه میدان دار بود قیام بود و عروج؛ هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس از بهترین گزینه های برای قدردانی خانواده های شهدا بشمار می رود.آن روزها فاصله بین مرگ و زندگی، یک میدان مین بود.

 

آن روزها بو، بوی مردان بهشتی بود که حاضر نبودند مرگ با ذلت را بپذیرند تا مبادا وجبی خاک کشور عزیزشان به دست متجاوزان وحشی بیفتد.از 31 شهریور که رژیم بعثی عراق حمله به ایران را شروع کرد، تا 6 مهر را، هفته دفاع مقدس می نامند و 31 را اغازگر این هفته مقدس می دانند.

شرایط نامساعد آن زمان ایران بر هیچکس پوشیده نبود. از طرفی فشار های اقتصادی و سیاسی شدید آمریکا علیه ایران و وجود گروه های سیاسی وابسته به شرق و غرب، خود اوضاع را تا حد زیادی آشفته کرده بود که با اعلام جنگ صدام علیه ایران و تجاوز او به حد اعلا رسید.

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس برای ارج نهادن به از خود گذشتگی های دلاورن ایرانی برای دفاع لاز کشور است.

 

اپلیکیشن صنایع دستی

کادو روز دفاع مقدس

نیروهای نظامی به خاطر شرایط ویژه انقلاب هنوز سازماندهی نشده بودند و بوسیله ی تبلیغات منفی سلطه گران و گروهک ها ذهن و روحیه جوانان آشفته بود.آمریکا برای به صلح درآوردن ایران و نیز در نهایت به تسلیم کشاندن او، از کمک در هیچ زمینه ای به رژیم بعثی عراق دریغ نکرد

و از طرفی هم شوروی به دلیل شعار استقلال ایران که : نه شرقی و نه غربی بود، بیش از پیش به حمایت از عراق پرداخت.هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس را می توان از محصولات ارزشمند و ارزان قیمت تولید داخل انتخاب نمود.

در این جا نمی توان از کارشکنی های بنی صدر( رئیس جمهور وقت) چشم پوشی کرد.اما با وجود همه ی این مشکلات و موانع فریاد ملکوتی امام خمینی( رهبر انقلاب) تمام خفتگان را از خواب بیدار کرد و به دفاع از خاک وطن فرا خواند و توانست عراقی را که فتح یک هفته ای ایران را در سر می پروراند، به سر جای خود بنشاند.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مطابق با آداب و رسوم و عقاید مردم کشورمان طراحی و ساخته شده است. چه زیباست که برای پاسداشت همایش ها و مجالس ایرانی از این محصولات هنری زیبا بهره برده شود.

بی شک جهادی که به دفاع از حقوق انسانی بر میخیزد، مقدس ترین و ارزشمند ترین جهاد است. هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس را می توان از ادست سازهای اصیل ایرانی تهیه نمود.در 31 شهریور، عراق، جنگی ناخواسته را به ما تحمیل کرد

و با بی توجهی به تمام اصول انسانی، استقلال سرزمینمان را زیر سوال برد. اما ایران با شجاعت و دفاعی دلیرانه پاسخ کوبنده ای به تمام تجاوزگران عراقی داد.مروت و بزرگواری ایرانیان در طول جنگ زبانزد همگان است چرا که رزمندگان دفاع مقدس در صورت حمله، هرگز به مناطق مسکونی و مردمی حمله و بمباران نمی کرد.

آن ها به راحتی می توانستند با حمله به مناطق مسکونی آن جا را نا امن کرده و دشمن را با مشکلی جدی روبرو سازد اما بدلیل پای بندی آن ها به اصول و ارزش های اخلاقی باعث شد که هرگز از این حربه استفاده نکنند.

در یک جمله ما این روز را به دلیل تمام دستاورد های مهمی که داشت گرامی می داریم و امیدواریم ارزش چنین روزی تا سالیان سال مورد تکریم و بزرگداشت همگان قرار گیرد.

 

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

هدیه هفته دفاع مقدس

از نمونه های معنویت در دفاع مقدس می توان به حالت دعا و راز و نیاز و استغاثه عارفانه شهیدان وطن اشاره کرد. دفاع مقدس فرصتی طلایی را برای خالصان و نیکان فراهم کرد تا به زیباترین و بی ریا ترین شکل ممکن نزدیکی به خدا را نشان دهند.

در کنار نماز به عنوان ستون اصلی اعتقادات، دعا نیز راه دیگری بود که یاد خدا را در دل پاک این رزمندگان بی تکرار بیدار نگه دارد، به آنان صبری برای تحمل سختی های جنگ بدهد و توان و قدرت روحی آن ها را بیفزاید. هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس نمونه ایی از فعالیت های فرهنگی برای بزرگداشت یاد خاطره ایثارگران است.

 

شما می توانید از صنایع دستی به عنوان هدیه سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی در انواع مناسبت ها بهره ببرید. قیمت ارزان و در دسترس بودن تولید در هر تیراژ از ویژگیهای صنایع دستی ایرانی بشمار می رود.

فرماندهان در رابطه با سخنان خود برای دفاع مقدس به پایداری و از خود گذشتگی رزمندگان تاکید اکید دارند و آن را از علت های اساسی پیروزی ایران بر استکبار می نامند.برای مثال، سردار شهید مهدی زین الدین، در باره ی پایداری و استقامت رزمندگان و نقش آن بر پیروزی می فرمایند:

 

تنها کسانی که در صحنه نبرد راست قامتانند که به خداوند اتکال نمایند و با توکل بر او پیش بتازند. نه در سختی ها و نه در پیروزی ها، در هیچ کجا از یاد او غافل نشوند و محکم و مقاوم چون کوه بایستند و دشمن را از پای درآورند و این صفت فقط مخصوص رزمندگان اسلام است.

در هیچ کجای دنیا آن کسانی که اعتقاد به خداوند و اعتقاد به معاد روز قیامت ندارند، نمی توانند دارای چنین مقاومت و ایستادگی باشند. رمز پیروزی صحنه نبرد، مقاومت و ایستادگی است.خرید هدیه صنایع دستی با هر تیراژی از سراسر کشور امکان پذیر است.

با خرید عمده میناکاری و تندیس های هنری می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه برخوردار شوید.ایثار و شجاعت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس ناباورانه بود به طوریکه یکی از رزمندگان از شجاعت شهید مهدی باکری در طی عملیات فتح المبین چنین می گوید:

( شب عملیات، هفت ساعت راه باید می رفتیم تا به منطقه می رسیدیم و دشمن را غافل گیر می کردیم. هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس برای قدردانی از فعالیت های سالیانه در حوزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

کادو هفته دفاع مقدس

حدود شش ساعت راه رفته بودیم که یک دفعه متوجه شدیم راه را گم کرده ایم. به شدت مضطرب شده بودیم. با چند نفر به جلو رفتیم تا راه را پیدا کنیم. من متوجه شدم یک نفر از جلو می آید.

با خود گفتم حتما دشمن است. صدا کردم کیستی؟ گفت: من باکری هستم، فورا به عقب برگرد و نیروها را بیاور. شاید کسی باور نمی کرد او جلوتر از ما رفته، دشمن را دور زده و آمده بود ما را هم ببرد.

بعد به ما گفت: نترسید، همه نیروهای دشمن خواب هستند.) خرید هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس به شادی و ایجاد انگیزه برای خانواده های شهدا خواهد انجامید تا فرازهای بزرگی از درس شهادت را به نسل های جوان آموزش دهند.

قیمت هدایای تبلیغاتی مذهبی مناسب می باشد و ظاهر شکیل آنها بر اساس موضوع محصول طراحی و نقاشی شده. شما می توانید هدایای تبلیغاتی مذهبی را بصورت تکی و عمده خریداری کرده و علاوه بر استفاده شخصی از آن برای هدیه به دیگران نیز بهره ببرید.

از مثال های بارز جوانمردی رزمندگان اسلام می توان به خودداری از بمباران مناطق مسکونی و مردمی عراق نام برد. با این که سردمداران و سرلشکران جمهوری اسلامی به راحتی می توانستند این مناطق را نابود کنند

اما پای بندی آنان به ارزش های اخلاقی و اسلامی مانع انجام چنین کارهایی می شد در حالی که می شد کار دشمن را بسیار سخت و مشکل کرد و زندگی را بر آنان تنگ نمود ولی هیچ گاه از این حربه ی ناعادلانه استفاده نکردند.

 

هدایای صنایع دستی ایرانی یکی از نمادهای فرهنگی و هنری کشورمان بشمار می رود. خرید محصولات صنایع دستی علاوه بر استفاده شخصی به رونق اقتصادی و ترویج فرهنگ ایرانی کمک بزرگی خواهد نمود.

از ارزش های والا و ستودنی رزمندگان اسلام می توان به بی اعتنایی به لذت های فریبنده و زودگذر دنیا اشاره کرد چراکه بسیاری از شهیدان ما جوانانی بودند که رسیدن و خواستن این لذت ها حق آن ها بود ولی با بی ادعایی و خشنودی و برای دفاع از خاک وطن از آن گذشتند و به ملکوت والا پیوستند.

آن ها دیدی فراتر از دید جوانان امروزی داشته و دفاع از میهن و نظام را برتر می دیدند و همین باعث آفرینش حماسه های سترگ و ماندگار داشت که هیچ گاه فراموش نمی شود.

از مهم ترین و اساسی ترین عوامل پیروزی، ایثار و از مرگ نترسیدن و خطرها را به جان خریدن بود چرا که ترسیدن از مرگ و تلاش برای زنده ماندن با ریشه و روح جنگجویی در تضاد است. یکی از ارزش هایی که رزمندگان با آن توانستند چنین خاطره ساز و پیروز میدان شوند همین شهادت طلبی بود.

 

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس

چنین که رزمندگان اسلام وقتی شاهد تجاوز بی رحمانه ی نیروهای بعثی عراق شدند، از مقابله با آن نه تنها نمی ترسیدند بلکه دادن جانشان را برای توقف ان ها را مقدس و جهاد می شمردند و در یک کلام شیفته ی شهادت بودند. همین شهادت طلبی از امتیاز های اصلی و معنوی جبهه حق علیه باطل بود. هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس ارزش فرهنگی بالایی داشته و خرید آن برای حوزه های مختلف پیشنهاد می گردد.

در طی جنگ بین ایران و عراق که به حدود 2887 روز انجامید می توان گفت 793 روز حمله از طرف ایران و 207 روز حمله از طرف رژیم اشغالگر عراق صورت گرفت. در طی جنگ حدود 381 هزار و 681 نفر از نیروهای دشمن کشته یا زخمی شده و 72 هزار نفر نیز به اسارت نیروهای وطنی درامدند.

سرانجام پس از جان فشانی های خاطره انگیز نیروهای خودی رژیم عراق که حدود 30میلیارد دلار در ابتدای جنگ هزینه کرده بود، بودجه اش به صفر رسید و پس از شکست و پایان جنگ بیش از 70 میلیارد دلار بدهی به جا گذاشت.از جمله صحنه های دردناک و نمونه آشکار نقض حقوق بشر از جانب صدام، حمله های پی در پی به مناطق مسکونی و مردمی عراق بود که آنقدر ادامه یافت تا جنگ شهر ها نام گرفت.

حمایت از غیر نظامیان در طی جنگ، جداکردن اهداف نظامی از غیر نظامی و همچنین تلاش برای محدودسازی صدمات ناشی از جنگ، ازجمله موارد قانونی مربوط به حقوق جنگ است.اما نه تنها صدام این ها را رعایت نمی کرد

بلکه در خلاف آن ها حرکت می کرد و اقدامات خلاف بشری خود را افزایش می داد. از طرفی دیگر سازمان ملل نه تنها این حرکات را محکوم نمی‌کرد بلکه با حمایت های آشکار یا پنهان خود از صدام، زمینه را برای گسترش هر چه بیش تر عوامل غیرانسانی باز می کرد.

 

کیفیت و چگونگی حضور زنان در آن دوران مقدس را می توان به دوشکل مستقیم و غیر مستقیم تقسیم کرد. گرچه زنان از حضور در جبهه های جنگ معاف بودند اما با شروع حملات موشکی به شهر ها و مناطق مسکونی، زنان بیش از دیگران حالت تدافعی و آماده باش گرفتند.

از جمله نمونه های خاطره انگیز می توان به ابتدای جنگ و حمله عراق به خرمشهر و سوسنگرد و هویزه نام برد که زنان شیردل همپای مردان به مبارزه با بعثی های متجاوز پرداخته و در عقب راندن دشمن نقش مهمی را ایفا کردند.در شکل غیر مستقیم، زنان با انجام کارهای خدماتی و پشتیبانی خود در عقب میدان زمینه را برای مبارزه با مردان آماده می کردند و از طرفی هم سبب دلگرمی ان ها و سهیم بودن در این ثواب عظیم بود.

قبل از عملیات فتح المبین بود که از جهاد سازندگی برگه مأموریت گرفتم. گفته بودند با هر وسیله ای که می توانی به پادگان حمیدیه برو؛ چون تمام جهادگران جهاد دامغان آنجا مستقر شده اند. تا اهواز با قطار و از آنجا پشت یک ماشین در حرکت بودم. دلم گرفته بود. با خود فکر می کردم حداقل یک ماه به من سخت می گذرد تا با دیگران آشنا شوم؛ ولی اشتباه می کردم.

بچه های جهاد چنان برخورد محبت آمیز کردند که گویی سالها با یکدیگر آشنا هستیم. سراغ مسئول را گرفتم. گفتند: فعلاً برادر حسن بیگی است. پیش خود می گفتم: حتماً بایستی برای دیدن او نوبت بگیرم و منتظر شوم؛ اما این طور نبود. آقای حسن بیگی چنان ساده برخورد می کرد که فکر می کردیم یکی از بچه های سادة جهاد است.

 

برگه مأموریت را نشانش دادم. گفت: برو سوار آن تویوتا شو! در طول راه چنان با محبت برخورد کرد که فکر می کردم در منزل خود هستم. فقط روز اول نبود. در تمام آن مدت و در تمام طول مأموریت جوّ حاکم، جو دوستی و محبت بود. رده بالا و رده پایین، نیروی ساده و مسئول، زانو به زانو سر یک سفره می نشستند و با هم از یک غذا تناول می کردند. و غالباً غذایی ساده مثل: نان، پیاز، ماست بود. آنجا فرد بی کار نداشتیم. و کسی تماشاگر نبود.

بارها می دیدیم فلان مسئول محور، پابه پای ما مشغول کار است. هر جا که بودیم، در سرما یا گرما، زیر باران و غیر آن، مسئولین هم بودند. هیچ کس از ساعت کار و شیفت کاری صحبت نمی کرد. اگر نوبت کاریِ تو بود و خواب می ماندی، هیچ کس بیدارت نمی کرد تا بگوید نوبت و شیفت توست. روزگار غریبی بود، غریب و شیرین.

در برشی از تاریخ پرهیاهوی ملت عزیزمان، هشت سال دفاع مقدس از دوره های مهم و بنیادی جمهوری اسلامی بود و تحولات عظیمی را همراه خود در پی داشت. دورانی که هر چند تلخ بود اما ملت را پخته و آگاه کرد.خرید انواع هدیه و کادو به منظور قدردانی از ایثارگران در هفته دفاع مقدس پیشنهاد می گردد.

این اثرگذاری را به وضوح می توان در سینمای ملتمان مشاهده کرد. تمام کارگردانان و هنرمندان دغدغه ی نشان دادن این صحنه ها و چگونگی گره خوردن جنگ و مشکلاتش با زندگی را دارند.

و در تلاشند این صحنه ها را آنگونه که شایسته است به یادآوری همگان به نمایش بگذارند. سفارش هدایای تبلیغاتی هفته دفاع مقدس در هر سطحی با قیمت های مناسب از صنایع دستی ایرانی امکان پذیر است.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =