انواع صنایع دستی

ظروف الماس تراش اصفهان با قیمت خرید ارزان

ظروف الماس تراش

صنایع دستی الماس تراش

ظروف الماس تراش اصفهان از جمله هنرهای جدید صنایع دستی ایرانی بشمار می روند. ظروف مسی الماس تراش توسط هنرمندان با ذوق نصف جهان طراحی و تولید می شوند. نقوش حکاکی شده بر روی ظروف از طرح های سنتی و عموما گل و مرغ انتخاب می گردد. خرید الماس تراش در سال های اخیر از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

 

قیمت ظروف الماس تراش بر اساس کیفیت کار انجام شده و سایز محصولات برآورده می شود. خرید صنایع دستی اصفهان برای مشتریان داخل و خارج از کشور بسادگی از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه انجام می گردد. برای اطلاع از فروش عمده الماس تراش می توانید با همکاران واحد فروش تماس گرفته اطلاعات دقیق تری بدست آورید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

ظروف الماس تراش

ظروف الماس تراش

خرید صنایع دستی الماس تراش اصفهان

ظروف الماس تراش از جدیدترین ظروف صنایع دستی هستند که با وجود برخی شباهت ها به قلمزنی ولی هیچ ارتباطی با آن نداشته و حتی در مراحل ساخت نیز از قیر اندود کردن استفاده نمی شود. هنر الماس تراش با هنر حکاکی روی مس تفاوتی ندارد . برای آشنایی بیشتر و نحوه ساخت این مطلب را مطالعه کنید.

 

خرید ظروف الماس تراش

خرید ظروف الماس تراش معمولا برای تزئین فضاهای دکوری مورد استفاده قرار می گیرد و جنبه کاریردی ندارد. ظروف الماس تراش از جمله هنرهای صنایع دستی است که مدت زمان زیادی از پیدایش و تولید آن به شکل حرفه ای و عمده در شهر اصفهان نمی گذرد که با توجه به زیبایی و ساختار بی نهایت زیبای خود توانسته در مشهد و تهران نیز فروش بسیار زیادی داشته باشد و هنرمندانی از شهرهای مختلف کشور برای کسب این هنر روانه اصفهان شده اند.

اپلیکیشن صنایع دستی

ظروف الماس تراش در دسته هنرهای صنایع دستی است و از این حیث در زمره هنرهای بزرگ و بسیار ارزشمند صنایع دستی مثل میناکاری و فیروزه کوبی قرار می گیرد که در آنها زیرساخت ظروف از مس است و حتی در هنرهای جدیدی که همانند ظروف الماس تراش از قدمت آنها زیاد نمی گذر مثل مس و خاتم، مس و پرداز و ظروف حکاکی روی مس نیز ظرف زمینه از جنس فلز مس است.خرید عمده الماس تراش کمتر از نمونه های تک فروشی در فروشگاه می باشد.

 

صنایع دستی حکاکی روی مس

صنایع دستی الماس تراش از هنرهای جدید بشمار می رود ولی ریشه در هنر سنتی درفش دارد. در هنر درفش کاری بر روی سطوح فلزی مانند مس , طرح های سنتی با وسایل دستی مانند درفش کنده می شود.

علت انتخاب زمینه مسی برای ساخت ظروف مسی الماس تراش این است که فلز مس خاصیت خمش پذیرش بیشتر و بهتری دارد و نقوشی که برای آن حکاکی می شود بسیار زیباتر و چشمگیرتر هستند ضمن اینکه فلز مس نیز به تنهایی ظاهر بسیار جذاب و عالی دارد.

ظروف الماس تراش

ظروف الماس تراش

در ساخت ظروف الماس تراش دو دسته رنگ بندی انجام می شود که در فرم اول از رنگ هایی استفاده می شود که فرمولاسیون سرمه ای دارند و در فرم دوم از رنگ هایی استفاده می شود که فرمولاسیون فیروزه ای دارند.

در هر صورت از هر نوع فرمولاسیون رنگی که استفاده شود، پاشش رنگ در این هنر دست، بسیار متفاوت تر از صنایع دستی مثل میناکاری است.با توجه به زیبایی بی نظیر و استقبال بسیار زیادی که از ظروف الماس تراش شده مطمئن هستیم

 

شما نیز اگر برای بار اول با چنین ظروفی آشنا می شوید، قطعا آنها را خواهید پسندید چرا که بهترین گزینه برای تزئین دکوراسیون و محیط داخلی منزل و محل کار و همچنین هدیه بردن برای عزیزان است و به جای کالاهای لوکس خارجی تکراری، هدیه بسیار نفیس و ارزشمند و کاملا متنوعی است.

ساخت ظروف الماس تراش

ساخت ظروف مسی الماس تراش مراحل متعددی دارد که در هر مرحله اساتید آن به فعالیت می پردازند تا در نهایت ظروف ساخته شده کیفیت بی نقصی داشته باشند. فروش انواع صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی را می توانید با فروشگاه صنایع دستی اصفهان تجربه نمائید.در این بخش به شکل کلی مراحل ساخت آن را توضیح می دهیم:

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

فروش عمده الماس تراش

  • خم کاری : در این مرحله ابتدا برای ساخت ظروف مسی الماس تراش باید زمینه که از جنس مس است را به شکل ظرف نهایی تبدیل کرد که به بوسیله شیوه خم کاری مس انجام می گیرد و به این هنر مسگری می گویند. در این مرحله از دستگاه مخصوص به نام دستگاه خم کاری و همچنین قلم و چکش استفاده می شود و هنگامی که به شکل ظرف نهایی مثل سنگاب، سینی، کاسه و غیره تبدیل شد آماده مراحل بعدی است.

نکته: ضخامت فلز مس در این مرحله بسیار مهم است چرا که اگر از حد خاصی پایینتر باشد در طی تراشکاری با الماس حتما شکسته خواهد شد و ظرف نهایی هیچ گونه ارزش هنری و مادی نخواهد داشت.

  • تثبیت رنگ در کوره : در این مرحله که معمولا از رنگ سیاه برای رنگ آمیزی و پاشش رنگ بر روی ظروف مسی آماده شده استفاده می گردد، برای تثبیت بیشتر رنگ و ماندگاری و دوام آن، در کوره تحت حرارت بالا قرار می دهند.

این مرحله نیز توسط اساتید مربوطه انجام می شود چرا که دمای مناسب کوره و زمان پختن را فقط این اساتید از آن اطلاع دارند. اگر زمان بیشتری در کوره بمانند یا حرارت آن بیش از حد باشد موجب سوختگی رنگ شده و اگر هم کمتر در کوره باقی بماند یا حرارت از حد خاصی کمتر باشد، رنگ به خوبی تثبیت نخواهد شد.

  • طراحی نقوش مورد نظر : از مراحل تولید ظروف الماس تراش که تأثیر بسیار زیادی در زیبایی نهایی و نمود ظاهری آن دارد، طراحی طرح و نقش مورد نظر است که به طور پیش فرض از طرح و نقوشی مثل گل و مرغ، اسلیمی و ختایی استفاده می شود اما به درخواست مشتری امکان تغییر طرح و نقش نیز هست مخصوصا در سفارشات عمده که دست مشتریان را باز گذاشته ایم.
ظروف الماس تراش

ظروف الماس تراش

نکته: به هر میزان که دقت و ظرافت بیشتری در پیاده سازی طرح های گفته شده خرج شود ارزش هنری و مادی ظروف بالاتر می رود که توسط اساتید معروفی این کار صورت می گیرد.

 

  • حکاکی و قلم زنی : این مرحله همان اقدامی است که سبب شده ظروف الماس تراش چنین نامی داشته باشند. در واقع در این مرحله به دلیل اینکه از قلم های مخصوص با نوک الماس برای تراشکاری و حکاکی استفاده می گردد به ظروف الماس تراش معروف شده اند. اساتید قلم زنی و حکاکی در این مرحله به کمک قلم های گفته شده بر روی طرح هایی که در مرحله قبل ایجاد شده انجام می گیرد تا طرح و نقش خودی نشان دهد.

نکته: اینکه گفته می شود اساتید قلم زنی و حکاکی در مراحل ساخت ظروف الماس تراش حضور دارند به این معنی نیست که این گروه از صنایع دستی در زمره هنر قلمزنی باشد. صرفا به دلیل شباهت بخشی از پروسه کاری از اساتید مشابهی استفاده می گردد. در غیر این صورت طرح و نقشی که بر روی این دسته از ظروف به کمک قلم حکاکی ایجاد می شوند سطحی تر هستند و از قیر اندود سازی پشت ظرف نیز خبری نیست.

  • صیقل زنی و پاشش رنگ : هدف از انجام این مرحله که جهت زیباسازی و کیفیت کاری انجام می شود این است که به کمک سمباده های مخصوص سطح کل ظروف الماس تراش یکنواخت باشد. پس از آن دقیقا بر روی طرح و نقوش که به کمک دستگاه های مخصوص مجهز به قلم الماس حکاکی شده اند، پاشش رنگ صورت می گیرد که انواع آن را توضیح دادیم و همانطور که متوجه شدید با پاشش رنگی که در میناکاری اتفاق می افتد بسیار متفاوت است.
  • پلی استر : در هنرهای صنایع دستی مختلف معمولا در مرحله آخر پلی استر زنی انجام می شود که هم به زیبایی و براقی ظروف ساخته شده کمک می کند تا بیشتر خیره کننده باشد و هم اینکه کمک به افزایش دوام و ماندگاری ظروف می کند که این مرحله نیز باید با دقت تمام انجام شود.

 

انواع ظروف الماس تراش

به کمک مراحل بالا مخصوصا در مرحله خم کاری مس ظروف متعددی ساخته می شوند تا مزین به این هنر صنایع دستی شوند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینی: به فرم مستطیل، مربع و حتی بیضی موجود می باشد.
  • قندان: به دو شکل پایه دار و بدون پایه که از محصولات بسیار پرفروش نیز به شمار می رود
    سنگاب مسی: در سه طرح به فروش می رسند که شامل ساده، شبکه بری و لب دالبری است. سنگاب ها از دو تکه یا بخش تشکیل شده و در نهایت به یکدیگر پیچ می شوند که شامل پایه و کاسه رویی است.

تابلوهای الماس تراش

قیمت ظروف مسی الماس تراش با توجه به کار و زمان صرف شده بر روی آنها , منصفانه در نظر گرفته شده است. سایت صنایع دستی اصفهان همچنین کلیه ظروف الماس تراش را به شکل هدایای تبلیغاتی و حتی تندیس های صنایع دستی نیز آماده عرضه و فروش ساخته است تا به طور کامل پاسخگوی نیاز بازار باشد.

سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی کشور بسیار علاقه مند به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس های صنایع دستی هستند تا در جشنواره و همایش های مختلف، تجلیل از پرسنل و کارمندان نمونه و حتی بازاریابی خود بتوانند به شیوه ای کاملا جدید به فعالیت بپردازند.

این دسته از شرکت ها و سازمان ها هم اکنون مشتریان اصلی هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی میناکاری، مس و پرداز، مس و خاتم و خاتم کاری بوده و رضایت بسیار زیادی داشته اند و به همین دلیل جهت افزایش تنوع محصولات در این رده ها اقدام به وارد سازی ظروف الماس تراش کرده ایم که اتفاقا استقبال بسیار زیادی نیز از آنها شده است و فروش عمده این محصولات نیز بسیار فعال است.

قیمت ظروف الماس تراش

قیمت ظروف مسی الماس تراش به دلیل استفاده از زمینه مسی و همچنین شیوه ساخت بسیار متفاوت، طراحی بسیار زیبا و اثر هنری کاملا جدید و نو، نسبت به ارزش واقعی هنری و مادی آن در سایت صنایع دستی اصفهان بسیار پایینتر در نظر گرفته شده تا همه مشتریان توان خرید آنها را داشته باشند.

شما مشتریان و هنردوستان همیشگی بازار مینا و کسانی که به تازگی به خانواده بزرگ ما پیوسته اند می توانید در صورت نیاز به راهنمایی با همکاران واحد فروش ما تماس بگیرید تا با دریافت مشاوره رایگان بهترین محصول را برای مصارف شخصی یا سازمانی و ارگانی خود از بین تنوع بی نظیر ظروف انتخاب کنید.

خرید عمده الماس تراش

ضمنا در سفارشات عمده ظروف الماس تراش مشابه با روال همیشگی تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته ایم تا خرید این محصولات بیش از پیش برای شما عزیزان مقرون به صرفه تر گردد. خرید عمده الماس تراش برای هدایای تبلیغاتی اصفهان پیشنهاد می گردد. صنایع دستی الماس تراش از سری محصولات نوین دست ساز کشورمان است که در سال های اخیر محبوبیت ویژه ایی پیدا کرده است.

تمامی محصولات در بسته بندی های بسیار شیک مخمل و یا بسته به درخواست مشتری در بسته بندی های چوبی قرار می گیرند و در اسرع وقت سفارشات تحویل داده می شوند.ظروف الماس تراش، محصولاتی که زیبایی که چشمان هر هنرمند و هنردوستی را جلا می بخشند.

 

Copper Engraving

If you are looking for something special and attractive to design your home, one of the nice suggestions will be a product made by copper engraving. This art is new and it is known as one of the handicrafts of Isfahan. BazareMina online Market is a place where you can buy this eye-catching masterpiece.

Copper Engraving
A nice and modern handicraft of Isfahan is the art of copper engraving. Various dishes made of this art are produced by love and interest of masters in this city. The designs on this handmade art are taken from traditional designs, especially bird and flower ones. Copper engraving has attracted the attention of most people in recent years.

The price of this handicraft is calculated based on the quality of work done on it and its size. Interested people can buy this handicraft of Isfahan at BazareMina online Market. It is a well-known online handicrafts store which offers a wide variety of products to its dear customers.

Buying Copper Engraving Handicrafts

People generally buy copper engraving dishes to decorate their homes. They will be eye-catching when they are put in the showcase of every location. As Isfahan is the center of art and culture, creative artworks are its undeniable part. In comparison to other handicrafts of this city, this piece of art is younger.

Art lovers in different parts of the world are motivated to buy this artwork of Isfahan. As copper is the main material to make this handmade product, you can be sure of its quality and originality. You may see a wide variety of this masterpiece; such as a mirror, plate, candlestick, vase and a lot of other items.

Art of Copper Engraving

Various copper engraving products are considered as the handicrafts of Isfahan, so they have a high value in this industry. As copper is a more flexible metal in comparison to other ones, it is possible to make nicer designs and shapes by this metal. All in all, you can buy this fabulous art of Isfahan at BazareMina online Market.

It is possible to decorate your home or workplace and consider it as a gift to your staff. If you have a wholesale shopping of this product, you can get a good discount.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 16 =