انواع صنایع دستی

فروش عمده الماس تراش اصفهان با قیمت ارزان

فروش عمده الماس تراش

فروش عمده حکاکی روی مس

فروش عمده الماس تراش اصفهان به قیمت ارزانتر از خرید تکی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. بسیاری از سازمان ها و شرکت ها بمنظور تهیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی از محصولات صنایع دستی نصف جهان بهرمند می شوند.

خرید الماس تراش و بصورت کلی فروش عمده حکاکی روی مس در هر تیراژی امکان پذیر است. قیمت خرید عمده الماس تراش با توجه به تعداد سفارش محصولات بستگی دارد. به منظور خرید عمده مس و حکاکی شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از میزان تخفیف ها و همچنین موجودی انبار مطلع شوید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

خرید عمده الماس تراش

خرید عمده الماس تراش

خرید عمده ظروف حکاکی روی مس

خرید عمده ظروف حکاکی روی مس برای فروش در مغازه و یا تهیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی از طرف مشتریان انجام می گردد. شما می توانید با گشت و گذار در سایت فروشگاه، بهترین محصولات را مشاهده کرده و سفارشات خود را ثبت نمائید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش عمده ظروف الماس تراش اصفهان، با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید. فروش عمده الماس تراش اصفهان با قیمت ارزان برای مشتریان سراسر کشور با توجه به تعداد سفارش انجام می گردد.قیمت عمده مس و حکاکی ارزانتر از فروش تکی محصولات در سایت و اپلیکیشن است.

اپلیکیشن صنایع دستی

 

فروش عمده ظروف حکاکی روی مس

فروش عمده ظروف حکاکی روی مس به مشتریان سراسر کشور با قیمت یکسان عرضه می گردد. خرید عمده حکاکی روی مس در کنار دیگر محصولات فروشگاه صنایع دستی اصفهان انجام می گردد. فروش عمده ظروف الماس تراش به دلیل تازه بودن ایده ساخت، مورد توجه بسیاری از هنردوستان و سازمان های مختلف قرار گرفته است.

ظروف الماس تراش که به ظروف حکاکی روی مس یا قلم تراش هم شهرت دارند، حاصل ذوق و هنر اندوخته از سال ها تجربه هنرمندان و اساتید صنایع دستی است. خوشبختانه به دلیل استقبال زیادی که از این صنایع دستی انجام شده، خرید عمده ظروف الماس تراش با سیر صعودی همراه بوده است.

خرید عمده الماس تراش

خرید عمده الماس تراش

در نگاه اول شاید ظروف الماس تراش با ظروف قلمزنی روی مس شباهت زیادی داشته باشند ولی تفاوت در مراحل ساخت و فرم نهایی آنها را از یکدیگر متمایز می سازد. به همین دلیل موقع خرید عمده الماس تراش باید کاملا دقت کرد.

برخی در اصفهان به ظروف الماس تراش، ظروف قلم تراش نیز می گویند. فروش عمده ظروف الماس تراش به شکل هدایای تبلیغاتی، با تنوع بالا و قیمت مقرون به صرفه برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور انجام می پذیرد.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

خرید عمده الماس تراش

فروش عمده صنایع دستی با هدف تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس و ارزنده، در طی سالیان گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است. فروشگاه صنایع دستی اصفهان جزو اولین مراکز فروش عمده صنایع دستی در کشور با خدمات بی نظیر و قیمت های مقرون به صرفه بوده است. اما چرا از بین صنایع دستی مختلف، ظروف الماس تراش توانسته در بین چند نمونه صنایع دستی پرفروش کشور حتی به شکل عمده باشد؟

ویژگی های ظروف مسی الماس تراش دلیل اصلی محبوبیت بالای این ظروف و استقبال بالای خریداران است که عمدتا سازمان های مختلف خصوصی و دولتی هستند.ویژگی هایی نظیر تنوع در شکل و نوع طراحی، سایزبندی های مختلف، ماندگاری بسیار بالا، مقاومت عالی در برابر رطوبت و نور خورشید، کاملا مناسب برای استفاده تزیینی و دکوری و حتی هدایای تبلیغاتی نفیس و قیمت مناسب در برابر ارزش خرید واقعی باعث شده تا خرید عمده الماس تراش بسیار زیاد باشد.

بازار خرید و فروش انواع ظروف مسی همیشه از رونق بالایی برخوردار بوده مخصوصا در دوران امروزی که مردم برای تزیین خانه های خود دوباره مشابه با قدیم، به سمت ظروف مسی متمایل شده اند. طبیعتا ظروف مسی با درخشش و زیبایی بالای خود و خاصیت خمش پذیری و دریافت طرح و نقوش مختلف با بهترین کیفیت، بسیار بهتر از ظروف خارجی هستند که قیمت چند برابری دارند.

ظروف مسی الماس تراش هم یکی از نمونه های ظروف مسی هستند که به خاطر ظرافت در ساخت، تنوع در طرح و نقش و مدل های مختلف ظروف تولیدی، فروش بالایی دارند. فروش عمده الماس تراش مسی نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای خارجی هم حرفی برای گفتن دارد.

خرید عمده الماس تراش

خرید عمده الماس تراش

همانطور که می دانید مرغوب ترین مس خاورمیانه در ایران استخراج می شود و طبیعتا با کیفیت ترین ظروف مسی در کشورمان تولید می شوند. به همین دلیل کشورهای اروپایی و همسایه از مشتریان جدی ظروف مسی کشورمان هستند.

ظروف حکاکی روی مس یا قلم تراش با هدف ایجاد تنوع در مدل ساخت ظروف مسی، پایداری بیشتر و توع بخشیدن به شاخه قلم زنی ابداع شدند. از آن پس فروش عمده ظروف حکاکی روی مس با استقبال بسیار زیادی روبرو شده تا جایی که صادرات آن به کشورهای همسایه فراتر از حد انتظار رفته است.

خرید ظروف مسی الماس تراش عمده

فروشگاه صنایع دستی اصفهان به منظور تسهیل فرایند خرید عمده ظروف حکاکی روی مس برای مشتریان داخلی و خارجی، خدمات ارزنده ای را در نظر گرفته است. بدین منظور برای مشتریان خود که در دو گروه کلی قرار می گیرند خدمات جداگانه ای اندیشیده است.

مشتریانی که قصد دارند با خرید عمده حکاکی روی مس آنها را در فروشگاه های خود عرضه کنند تا همه افراد بتوانند در هر شهری به این ظروف دسترسی بهتر و سریعتری داشته باشند، تخفیفات زیادی در نظر دارد. فروش عمده ظروف الماس تراش با تخفیف بالایی صورت می گیرد تا روند خرید ساده شده و مورد رضایت مشتریان عزیز باشد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان برای آن دسته از سازمان و ارگان هایی که قصد دارند با خرید عمده ظروف قلم تراش از آنها به صورت هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص استفاده کنند خدمات بی نظیری در نظر دارد. سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی سراسر کشور می توانند با خرید عمده ظروف الماس تراش ضمن دریافت تخفیف های استثنایی از خدمات درج پلاک تجاری بر روی بسته بندی یا تندیس هم بهره مند شوند.

 

فروشگاه صنایع دستی اصفهان در فروش عمده تمامی صنایع دستی از جمله ظروف الماس تراش، محصولات خود را همراه با تندیس یا باکس هدایای تبلیغاتی شیک و لوکس به فروش می رساند.

با این کار نه تنها جلوه و ارزش معنوی و مادی ظروف افزایش پیدا می کند بلکه امکان درج پلاک تجاری نیز وجود خواهد داشت. در این زمینه توصیه می کنیم قبل از خرید حتما با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید تا از جزئیات طرح به شکل رایگان مطلع شوید.

خرید عمده الماس تراش

خرید عمده الماس تراش

قیمت عمده ظروف الماس تراش

فروش عمده ظروف الماس تراش با تنوع بالایی از سوی فروشگاه صنایع دستی اصفهان صورت می پذیرد. با توجه به اینکه سلیقه خریداران با یکدیگر متفاوت است و تنوع بالای محصولات هم به نوبه خود، نوعی از خدمات رسانی به مشتریان محسوب می گردد، تصمیم بر این شد تا انواع ظروف الماس تراش به شکل عمده قابلیت خرید داشته باشند.

ظروف الماس تراش در انواع مختلف مثل تنگ مسی، گلدان مسی، سینی به شکل مستطیل و مربع و بیضی، قندان به دو فرم پایه دار و بدون پایه، سنگاب مسی در مدل های ساده و شبکه بری و لب دالبری، بشقاب، میوه خوری، ساعت دیواری، شکلات خوری و تابلوهای الماس تراش عرضه می شوند.

تنوع بالای محصولات الماس تراش که همگی از ظروف مسی درجه یک و مرغوب ساخته شده اند، خدمات رسانی به سلیقه های مختلف محسوب می شود. از طرفی شرکت های مختلف دولتی و خصوصی در کشور می توانند متناسب با زمینه فعالیت و سلیقه خود، از این محصولات به شکل عمده خریداری کنند.

فروش عمده حکاکی روی مس در قالب تندیس های مناسبتی و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی، خدماتی است که تنها در فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه می شود.تندیس های مناسبتی از الیاف چوبی مرغوب به همراه تزیین و برشکاری چوب با لیزر ساخته شده اند.

شما می توانید ظروف الماس تراش مثل گلدان و بشقاب را به همراه این تندیس ها تهیه کرده و پلاک تجاری خودتان را بر روی پایه چوبی یا بدنه تندیس نصب نمایید.فروشگاه صنایع دستی اصفهان به عنوان مرکز خرید ظروف الماس تراش با ادغام این ظروف در تندیس ها و هدایای تبلیغاتی، گزینه جدید و البته با ارزش هنری بسیار بالا و ظاهری فاخر و لوکس پیش روی سازمان و ارگان های مختلف گذاشته است.

با توجه به اینکه امروزه هدایای تکراری در همایش ها، سمینارها، گفتمان ها و جلسات رسمی به مدیران و افراد برگزیده داده می شود، هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی ظروف الماس تراش، فرصتی ایده‌آل برای عرضه هدایای لوکس و فاخر می باشند.

قیمت ظروف مسی الماس تراش

قیمت فروش عمده ظروف قلم تراش به دلیل خرید در تعداد بالا تخفیف های ویژه ای دریافت خواهد کرد. عمدتا قیمت ظروف مسی الماس تراش بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد.به طور کلی ظروف الماس تراش براساس میزان ضخامت ورقه مسی ظروف، نوع و میزان پیچیدگی طراحی نقوش انجام شده، مدل ظروف، همراه با تندیس یا باکس هدایای تبلیغاتی قیمت گذاری می شوند.

ضخامت ورقه مسی ظروف الماس تراش اگر از حد خاصی کمتر باشد، ماندگاری ظروف و کیفیت و زیبایی طرح و نقوش را کاهش خواهد داد. طرح و نقوشی که برای ظروف قلم تراش یا حکاکی روی مس استفاده می شوند، بیشتر گل و مرغ هستند اما امکان درخواست طرح های سفارشی هم وجود دارد که طبیعتا قیمت ظروف الماس تراش را بیشتر خواهد کرد.

فروش عمده ظروف الماس تراش در مدل ها و انواع مختلف طبق سلیقه و نیاز مشتریان است. با توجه به اینکه روند ساخت و درجه سختی تولید هر یک از این ظروف با یکدیگر متفاوت است و میزان ورقه مسی استفاده شده برای ساخت قالب خام هر یک از ظروف، با یکدیگر فرق می کنند، قیمت متفاوتی هم دارند.

تندیس های مناسبتی و باکس هدایای تبلیغاتی صنایع دستی هم به عنوان یک محصول لوکس و فاخر برای سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی است که ارزش هنری و مادی ظروف را بیشتر می کند.

بر همین اساس قیمت فروش عمده ظروف الماس تراش با در نظر گرفتن این موارد تعیین می شود. خرید عمده ظروف حکاکی روی مس در تعداد بالا هزینه زیادی دارد که شاید از توان مالی یا بودجه برخی از شرکت ها بالاتر باشد. به همین دلیل فروشگاه صنایع دستی اصفهان با خدمات ارزنده خود توانسته قیمت نهایی را تا حد زیادی کاهش دهد.

قیمت فروش عمده الماس تراش

قیمت فروش عمده الماس تراش برای مشتریان سازمانی و ارگانی متفاوت و ارزانتر از سایت در نظر گرفته شده است. فروشگاه صنایع دستی اصفهان برای خرید عمده حکاکی روی مس تخفیف های بسیار زیادی در نظر گرفته است.

شرکت ها و سازمان های مختلف با انتخاب تعداد ظروف مدنظر خود به همراه تندیس و باکس هدیه تبلیغاتی می توانند تخفیف نهایی را مشاهده کنند. صنایع دستی الماس تراش اصفهان از خاص ترین شاخه های هنر در ایران بشمار می رود.

این میزان تخفیف برای فروش عمده ظروف الماس تراش بی سابقه است.در مرحله بعدی فروشگاه صنایع دستی اصفهان به منظور سفارشی سازی تندیس ها یا هدایای تبلیغاتی، به شکل رایگان پلاک تجاری شما را بر روی بدنه یا پایه چوبی تندیس ها و بر روی هدایای تبلیغاتی درج می کند و در ازای آن هزینه ای دریافت نمی کند.

ضمنا شما می توانید با نصب اپلیکیشن بازار مینا از تخفیف های دوره ای و مناسبتی زودتر از همه مطلع شوید و به واسطه خرید تخفیف های بیشتری بگیرید که باز هم قیمت نهایی را تا حد زیادی برای شما کاهش خواهد داد.

تمامی تلاش این مجموعه در این است که قیمت فروش عمده ظروف قلم تراش بیش از پیش مقرون به صرفه تر باشد تا همه بتوانند از این محصولات بسیار زیبا و لوکس استفاده کنند. فروش عمده ظروف الماس تراش با تنوع و زیبایی فراتر از انتظار صنایع دستی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =