انواع صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی اهواز در سال ۱۴۰۳ از صنایع دستی ایرانی

هدایای تبلیغاتی در اهواز

هدایای تبلیغاتی در اهواز

هدایای تبلیغاتی اهواز معمولا از شهرهایی مانند اصفهان و تهران تهیه می شود. شما می توانید بر اساس نیاز خود بهترین محصولات صنایع دستی را بصورت مستقیم از فروشگاه صنایع دستی اصفهان خریداری کنید.

قیمت هدایای تبلیغاتی در اهواز با توجه به محصولات ارائه شده متفاوت است.دست سازهای ایرانی برای سالیان طولانی ماندگار بوده و یاد و خاطره شما را زنده نگه خواهند داشت.

هدایای تبلیغاتی نوروز برای تبلیغات شرکت های خصوصی و دولتی بسیار مهم هستند. از این رو اگر بدنبال هدایای تبلیغاتی خاص برای عیدها و مناسبت های تقویمی هستید, می توانید محصولات فروشگاه صنایع دستی اصفهان را مشاهده نمائید.

 

برخی از شرکت ها و سازمان ها بدنبال هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که ما نیز بهترین محصولات را برای آنها فراهم کرده ایم تا از طریق سایت و اپ فروشگاه قادر به سفارش آنها باشند. میناکاری در اهواز از شناخته شده ترین صنایع دستی ایرانی به منظور تهیه هدیه و کادو می باشد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

هدایای تبلیغاتی اهواز

هدایای تبلیغاتی اهواز

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در اهواز

خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز به عنوان بهترین و ماندگارترین شیوه ی تبلیغاتی در بین صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بزرگ رواج زیادی پیدا کرده که از طریق بازارچه ی دائمی غدیر این شهر، نمایشگاه های سالانه و همچنین فروشگاه صنایع دستی اهواز به صورت آنلاین فراهم است.

در این مطلب به تمامی جنبه های آن برای داشتن کسب و کاری پر رونق خواهیم پرداخت.خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که مبتنی بر صنایع دستی باشد، به دلیل ارتباط خوب و قوی که بین اصفهان و این شهر وجود دارد

 

و همچنین جایگاه صنایع دستی خاص این شهر مانند حصیر بافی، سبد بافی، کپو بافی، نمد مالی، قالی و قالیچه بافی و فلزکاری، سبب شده تا جایگاه بسیار قوی و مستحکمی داشته باشد چرا که به وسیله ی صنایع دستی تولیدی بومی این شهر مخصوصا تولیدات میناکاری در شهرهای سوسنگرد و هویزه، مردم این شهر آشنایی کامل در این زمینه دارند.

اپلیکیشن صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی نوروز در اهواز

هدایای تبلیغاتی نوروز در اهواز را می توان از دست سازهای ایرانی انتخاب نمود. جالب است بدانید که در اهواز نوع خاصی از میناکاری به نام میناکاری صُبّی رونق دارد که فقط بر روی فلزات طلا و نقره صورت گرفته که چون توسط هنرمندان صابئین مندایی انجام می شود به این نام معروف شده است.

لذا می توانید برای بالاتر بردن تأثیرگذاری شیوه ی تبلیغاتی خود، هنگام خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز برای بازارهای هدف خاص و بسیار مهم خود از این نوع هدایای خاص تهیه نمایید که نقاشی های انجام شده بر روی ظروف و هدایا در این نوع میناکاری تماما مرتبط با فرهنگ و فضاهای خاص استان خوزستان است مانند درختان نخل، پل هلالی (معروف به ریش سفید پل های اهواز) و غیره.

هدایای تبلیغاتی خاص اهواز

هدایای تبلیغاتی خاص اهواز به محصولاتی گفته می شود که بصورت یکتا و یونیک تولید گردد. لذا در تولیدات شهر اهواز و همچنین شهرهای نامبرده شاهد رونق میناکاری به فرم های مختلف و با اهداف گوناگون هستیم که خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که در ساخت خود از این موارد الهام گرفته شده یکی از آنهاست.

لازم به ذکر است که به دلیل نوع آب و هوای گرم و شرجی استان خوزستان، فقط کار بر روی میناکاری مقدور است لذا در خرید هدایای تبلیغاتی میناکاری شاهد انواع طرح و رنگ بر بستر میناکاری هستیم مخصوصا هدایای تبلیغاتی نوروز که فروش این محصولات را به شدت بالا برده است.

 

هدایای تبلیغاتی اهواز

هدایای تبلیغاتی اهواز

هدایای تبلیغاتی لوکس اهواز

هدایای تبلیغاتی لوکس اهواز برای برخی شرکت ها جذابیت بیشتری دارد. خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که مبتنی بر صنایع دستی لوکس یا تلفیق شده با این هنر، مخصوصا میناکاری است با هدف گسترش و شناساندن کسب و کار به شیوه ای مدرن و بسیار مؤثر و بهترین جایگزین برای روش های قدیمی و سنتی صورت می گیرد.

این هدایای تبلیغاتی چوبی را می توان به شکل ست بشقاب و گلدان، تندیس و غیره از جنس میناکاری با بسته بندی های شکیل خریداری نمود و در سمینارها، همایش ها، کنفرانس ها و غیره استفاده کرد. اما در ادامه بررسی خواهیم کرد

که چرا برای رونق کسب و کار و تهیه ی هدایای تبلیغاتی جدید و ارزان، خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که مبتنی بر صنایع دستی باشند را توصیه می کنیم.

خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز

خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز از صنایع دستی برای مشتریان به سادگی چند کلیک خواهد بود. اکنون می دانیم که خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که بر پایه ی صنایع دستی باشند، به دلیل ارتباط نزدیک شهر اهواز با شهر اصفهان،

مهد هنرهای صنایع دستی و هم آشنایی مردم خوزستان با دنیای صنایع دستی و اهمیت فوق العاده ی آن در درآمدزایی و ترویج فرهنگ و هنر، چه جایگاه ویژه ای پیدا کرده به نوعی که روش های قدیمی طرفداران خود را از دست رفته می بیند.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

فروشگاه بزرگ هدایای تبلیغاتی اهواز

فروشگاه بزرگ هدایای تبلیغاتی اهواز محصولات بسیار شیک , با قیمت های مناسب را در اختایر مشتریان خود قرار می دهد. اما سؤال اینجاست که روش های قدیمی تبلیغات کسب و کارها چه عیبی دارند که مدیران و صاحبان کسب و کار باید به سمت خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز بر پایه ی صنایع دستی روی بیاورند؟

تصور کنید قصد دارید کسب و کار خود چه در حالت استارتاپ و چه برای رونق و گسترش بیشتر آن با استفاده از تراکت یا پیامک تبلیغ کنید و در سطح یک شهر شناخته شوید. چند درصد از مردم مخاطبان هدف اصلی شما خواهند بود؟

چند درصد از افراد با در دست داشتن تراکت یا دریافت پیامک تبلیغاتی به آن توجه می کنند؟ امروزه تراکت ها و پیامک های تبلیغاتی اصلا وجهه ی مناسبی ندارند و بیشتر دفع کننده ی مشتری هستند.یا تصور کنید اجاره ی بیلبورد یا آگهی تلویزیون را به جای خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز انتخاب کرده اید.

 

قطعا که هزینه های به مراتب بیشتری را باید متحمل شوید! به همین دلیل این روش های قدیمی و سایر روش ها قطعا باید توسط ایده هایی نو و جدید مانند خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که مبتنی بر صنایع دستی هستند توسط صاحبان کار و مشاغل این استان جایگزین شود تا اثربخشی بهتر و ماندگاری به مراتب بیشتری داشته باشد.

با خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز مخصوصا مواردی که پایه های چوبی داشته و به شکل تندیس هستند، امکان درج نام و لوگوی تجاری شما نیز وجود دارد و اگر در بسته بندی های زیبا و بی نظیر مخصوص خود نیز قرار دهید،

زیبایی و ماندگاری کار تبلیغاتی شما به مراتب بیشتر خواهد شد. این بسته بندی ها ارزش مادی بالایی دارند اما تفاوت قیمت چندانی برای شما ایجاد نخواهد کرد و دغدغه ی بسته بندی یا کادو پیچ کردن نیز نخواهید داشت.

قطعا خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز به این شکل بر روی میز یک مدیر بسیار بهتر و ماندگارتر از وجود یک تکه کاغذ یا بروشور تبلیغاتی است، ضمن اینکه با توجه به نزدیکی عید نوروز، می توانید از هدایای تبلیغاتی برای سال نو هم استفاده کنید و طرح و شکل جدید و فوق العاده ای به هدایای خود ببخشید.

 

هدایای تبلیغاتی اهواز

هدایای تبلیغاتی اهواز

هدایای تبلیغاتی مفید

هدایای تبلیغاتی مفید ی که برای مخاطبان در نظر گرفته می شوند , ماندگاری بیشتری خواهند داشت. اکنون در شهر اهواز بازار خرید بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه ی نوروز به منظور فروش عمده و خرد بسیار رونق گرفته چرا که تمامی کسب و کارها برای دریافت و افزایش نقدینگی خود فرصت کمی در اختیار دارند

و هر شرکت یا کسب و کاری که بهترین ایده ها و روش ها را پیاده سازی کند قطعا بهترین نتیجه را خواهد گرفت و به مؤثرترین نحو از رقبای خود جلو خواهد زد البته این امر به معنای آن نیست که در سایر برهه های زمانی اهمیت چندانی ندارد! در این بین روی آوردن به خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز که درآمیخته با هنر میناکاری و صنایع دستی هستند بهترین ایده و روش برای جذب مشتری و تبلیغ کسب و کار و تجارت است. اما از کجا تهیه کنید؟

  • بازارچه صنایع دستی: به لطف صنایع دستی مرغوب و با قدمت دیرینه ای که در استان خوزستان و شهرهای اهواز، دزفول، سوسنگرد، هویزه، بهبهان و غیره تولید می شود، سال پیش در همین روزها بازارچه ی دائمی صنایع دستی اهواز به نام غدیر راه اندازی شد که در آن انواع صنایع دستی به فروش می رسد و مرکز بسیار خوب و معتبری برای خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز نیز به شمار می رود.
  • نمایشگاه صنایع دستی: روش دومی که برای خرید صنایع دستی در اهواز توصیه می گردد و شدیدا پیشنهاد می کنیم از دست ندهید، نمایشگاه صنایع دستی اهواز است که اتفاقا پانزدهمین دوره ی آن امسال از 21 تا 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه امکان خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز در انواع طرح، رنگ و مدل وجود دارد.
  • خرید آنلاین: فروشگاه بازار مینا این امکان را برای اهوازی های خونگرم و هنردوست فراهم آورده است تا با مراجعه به سایت این فروشگاه و به صورت اینترنتی، در کمترین زمان ممکن در هر روز و هر ساعتی امکان ثبت سفارش و خرید انواع صنایع دستی مخصوصا خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز بدون مراجعه ی حضوری به بازارچه و نمایشگاه و یا سفر به اصفهان مقدور باشد.

قطعا مراجعه به بازارچه و نمایشگاه مزایای خاص خود را دارد اما با توجه به تعدد مغازه ها و غرفه های صنایع دستی امکان مقایسه ی دقیق قیمت ها و کیفیت ها کار آسانی نخواهد بود.

هدایای تبلیغاتی سال نو در اهواز

هدایای تبلیغاتی برای سال نو بهتر است از تولیدات داخلی مانند صنایع دستی ایرانی تهیه شوند. در خرید اینترنتی و آنلاین از فروشگاه صنایع دستی اصفهان نه تنها به همان میزان تنوع دسترسی خواهید داشت بلکه امکان مقایسه ی قیمت ها نیز وجود داشته، ضمن اینکه از کیفیت کالاها نیز اطمینان کامل خواهید داشت و با قیمتی بسیار مناسب خریداری خواهید کرد.

همچنین در هزینه ها و وقت شما نیز به شدت صرفه جویی شده و آنها را کاهش می دهد. در واقع می توان ادعا کرد که صاحبان کسب و کار با خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان، با یک تیر چند نشان خواهند زد.

بهترین هدایای تبلیغاتی اهواز

اگر بدنبال بهترین هدایای تبلیغاتی اهواز ویژه نوروز برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی هستید ما مشاهده محصولات فروشگاه صنایع دستی اصفهان را به شما پیشنهاد می کنیم. اکنون کاملا متوجه شدید

که خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز با الگوبرداری از صنایع دستی و کمک گرفتن از آنها، به عنوان شیوه ای نوین و کاملا منحصر بفرد، چه مزایای گسترده ای برای صاحبان مشاغل و کسب و کارهای گوناگون دارد.

اما توجه داشته باشید که صرفا خرید آنها کافی نیست. اما چرا؟ باید در انتخاب و سپس خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز خلاقیت داشته باشید و برای هر بازار هدف سعی کنید هدیه ای درخور و متناسب تهیه کنید اما چطور؟ نگران نباشید!

فروشگاه صنایع دستی اصفهان در کنار شماست. ما در سایت خود امکان سفارشی سازی کلیه ی محصولات اعم از هدایای تبلیغاتی را فراهم کرده ایم تا مطابق با میل و نیاز خود تغییرات لازم را اعمال کنید.

 

 

پس هنگام خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز از بستر آنلاین فروشگاه صنایع دستی اصفهان می توانید از طرح و نقش بازار هدف خود در نقاشی ظروف میناکاری شده استفاده کنید، عکس مدیر شرکتی که بازار هدف شماست

را در وسط بشقاب میناکاری قرار دهید، قسمتی که صنایع دستی بر روی تندیس یا تابلو قرار می گیرند را به صورت شبکه بری شده سفارش داده و یا جنس قاب را PVC و همراه با شیشه سفارش دهید و هزاران تغییرات و سفارشی سازی های مختلف.

مدیران و صاحبان کلیه ی کسب و کارهای اهوازی عزیز فراموش نکنید که خرید هدایای تبلیغاتی در اهواز مخصوصا که با تم سال نو هم باشد یک بخش قضیه بوده و انتخاب بسته بندی مناسب و سفارشی سازی آن نیز به سهم خود مؤثر و طرف دیگر قضیه ی بازاریابی و جذب بازار فروش محصولات است.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان مفتخر است که در کلیه ی زمینه های مرتبط با صنایع دستی حتی  انواع هدیه تبلیغاتی به قطب این رده تبدیل شده و از لحاظ کیفیت و اصالت کالاها، همراه با تضمین ارائه می شوند و رضایت شما پشتوانه ی محکم ما برای خدمات دهی صادقانه و شرافتمندانه است.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =