انواع صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خاص

بسیاری از ما برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به دنبال هدایای خاص و خلاقانه هستیم. گیفت هدایای تبلیغاتی خلاقانه، انتخابی ایده‌آل برای افراد و سازمان‌هایی است که به‌ دنبال اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان خود هستند.

 

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص با دوری از کلیشه و تکرار، شگفتی و جذابیت دو چندانی را به ارمغان می‌آورد.در نگاه اول، شاید انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص کار ساده ای به نظر نرسد. یا آن که گزینه مشخصی مد نظرتان نباشد!

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

 

خبر خوب این است که در این مطلب می خواهیم به بررسی ویژگی‌های انواع هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص بپردازیم. همچنین گزینه های مناسبی را برای انتخاب این نوع هدایای تبلیغاتی اصفهان معرفی خواهیم کرد.

پس اگر به دنبال انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه هستید، این مطلب را از دست ندهید!

هدایای تبلیغاتی خلاقانه چیست؟

هدایای تبلیغاتی به کادوهایی گفته می شود که با محوریت بازاریابی و معرفی کسب و کار تهیه می شود. هدایای خلاقانه نیز با استفاده عنصر خلاقیت، نوآوری و خاص بودن، جذابیت و اثرگذاری این هدایا را دوچندان می‌کند.

اپلیکیشن صنایع دستی

مهمترین ویژگی هدایای تبلیغاتی خلاقانه، استفاده از تکنیک‌های نو و خاص، دوری از کلیشه و عدم انتخاب هدایای روتین است.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص

  • افزایش اثرگذاری و جذب توجه بیشتر در مخاطبان به دلیل منحصر به فرد بودن و خاص بودن هدیه
  • دور از کلیشه بودن و داشتن جذابیت
  • ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب
  • ایجاد ارتباط و پیوند قوی تر بین برند تجاری و مشتریان
  • ارتقای سطح بازاریابی
  • رشد و اثرگذاری بیشتر تبلیغ کسب و کار

 

بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه کدامند؟

بدون شک برای همه حوزه ها و کسب و کارها نمی توان یک نسخه پیچید! به زبان ساده تر، خلاقیت در هر مجموعه ای تعریف جداگانه و منحصر به فردی دارد. ممکن است ترکیب برخی المان ها و مناسبت ها نظیر انار و شب یلدا، خلاقانه به نظر برسد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اما در برخی موارد این ترکیب چندان اثربخش و خلاقانه نباشد. بنابراین برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه باید به چند نکته توجه کرد:

  • کادویی خاص و خلاقانه است که پیوند خوبی میان حوزه کاری و المان های شاخص آن حوزه داشته باشد. یادتان باشد، یک هدیه خاص و خلاقانه نیاز به تفکر و طراحی دارد. موردی که باید ضمن در نظرگیری خدمات شرکت یا سازمان به سلیقه و علاقه مخاطب نیز توجه نماید.
  • هدایای تبلیغاتی کاربردی اثربخشی دوچندانی در انتخاب هدیه دارد. پس سعی کنید ضمن رعایت اصل خلاقیت و شگفتی سازی، کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی را مدنظر قرار دهید.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

  • نمادسازی و ترکیب لوگو، نماد یا نشان های تجاری با هدیه، ارتباط احساسی قوی تر با مشتری برقرار می کند. حتی الامکان سعی کنید از این ترکیب به نوعی در کادوی خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید این ارتباط نباید اصل هدیه و کاربردی بودن آن را به حاشیه براند.
  • برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه سعی کنید به سادگی و زیبایی هدیه توجه داشته باشید. استفاده از ترکیب رنگ‌های خوب، بسته‌بندی شکیل و حتی شعار یا جملات کوتاه؛ اما عمیق، می‌تواند جذابیت را دوچندان کند.

معرفی چند ایده کاربردی برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

شاید انتخاب هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاص کار ساده ای به نظر نرسد. ما در ادامه لیستی از بهترین و کاربردی ترین هدایای خلاقانه و خاص را ارائه کرده ایم. شما ضمن انتخاب این هدایا می توانید با الهام از آن‌ها هدیه تبلیغاتی خلاقانه و خاص خود را ارائه کنید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

  • هدایای تعاملی و مشارکتی
    همیشه حل یک معمای ساده برای همه ما لذت بخش است. پس اگر هدیه شما این حس تعامل و مشارکت را تحریک کند، می توانید هدیه ای خاص محسوب شود. چیزی شبیه به یک بازی یا پازل که مرتبط با محصولات و یا برند شما باشد.

چنین هدایایی اگر درست طراحی شوند، ماندگاری بسیار بالایی در ذهن مخاطب خواهند داشت.

  • هدایای تبلیغاتی خاص و فانتزی
    ترکیب عناصر مدرن و فانتزی نقش مهمی در ایجاد جذابیت در هدیه دارد. انواع ساعت با ظاهری خاص، جعبه های تزئینی و ماگ های طراحی شده ویژه از جمله این موارد هستند. این نوع هدایای امکان درج لوگو و برند را نیز به خوبی فراهم می کنند.

ضمن آن که اغلب از وسایل دکوری و کاربردی بوده و می‌تواند همراه مشتری در منزل یا محیط کار باشد.

  • هدایای تبلیغاتی صنایع دستی
    بدون تردید از خاص ترین هدایای تبلیغاتی کاربردی، صنایع دستی و هنرهای سنتی است. امروزه هدایای تبلیغاتی نفیس و با ارزشی به دست هنرمندان کشورمان تولید می شود.

اگر نگاهی به تندیس و گلدان های میناکاری، خاتم کاری و فیروزه کوبی بیندازید، مبهوت زیبایی آن ها خواهید شد. به طوری که این نوع هدایای تبلیغاتی جایگزینی فوق العاده برای هدایای تبلیغاتی خارجی و بعضاً بسیار گران هستند.

  • تجربه کردن را به مخاطبانتان هدیه کنید!
    بدون شک، هدیه ای که سبب یک تجربه جدید و جذاب شود، اثر بسیار زیاد و ماندگاری در ذهن مخاطب دارد. برای هدیه دادن لزوماً نباید به دنبال یک شی یا وسیله خاص باشید. خرید بلیط سفر، کنسرت، سینا، رستوران و همایش می تواند انتخابی خلاقانه و خاص برای هدیه تبلیغاتی باشد.
  • هدایای تبلیغاتی کاربردی روزانه
    اگر هدیه شما به دفعات در معرض دید و استفاده مخاطب قرار بگیرد، شما نیمی از راه موفقیت را رفته‌اید. بدین منظور هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاصی که به صورت روزمره استفاده شوند، گزینه هوشمندانه ای محسوب می‌شوند.

انواع قلم، خودکار، هدایای تبلیغاتی سازمانی، ماگ، دفترچه و کیف از نمونه های پرکابرد است. هدایای تبلیغاتی دیجیتال نیز به دلیل استفاده روزافزون از ابزار و تجهیزات دیجیتال، گزینه خلاقانه و هوشمندانه ای است.

  • هدایای تبلیغاتی چوبی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاص، استفاده از کادوهای برگرفته از چوب است. زبیایی و جذابیت خیره کننده، تنوع فوق العاده زیاد و قیمت مناسب از مزایای این نوع هدایاست.

ترکیب چوب با بسیاری از مواد و المان‌ها باعث شده تا هدایای چوبی از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی باشد. انواع ساعت، لوازم دکوراتیو، وسایل چندمنظوره، گلدان و صنایع دستی از جمله مهمترین موارد است.

  • هدایای تبلیغاتی مناسبتی
    مناسبت های مختلف می تواند فرصت خوبی برای قدردانی از مشتریان و یا تبلیغ کسب و کار باشد. از این رو خرید هدایای تبلیغاتی مناسبتی و هدایای اختصاصی گزینه هوشمندانه ای است. نظیر هدیه روز زن، هدیه روز دانشجو، هدیه روز پزشک و …
هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص

برای خرید بهترین هدیه باید به خاطر داشته باشید که ترکیب سه عنصر کاربرد، خلاقیت و زیبایی شاه‌کلید موفقیت است. در کنار آن به تناسب هدیه با زمینه فعالیت کاری تان و سلیقه مخاطب نیز دقت کنید.

دوری از هدایای کلیشه ای و انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه، شما را چندین گام از رقبا جلو می اندازد. ضمن آن که حس مثبت و احترام بیشتری بین مخاطبان و یا کارمندانتان ایجاد می کند.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =