انواع صنایع دستی

تابلو قلمزنی اصفهان مناسب برای زیباسازی خانه های شیک ایرانی

تابلو قلمزنی

تابلو قلم زنی اصفهان

تابلو قلمزنی اصفهان از محبوب ترین دیوار کوب های سنتی کشورمان است که توسط اساتید با ذوق ایرانی ساخته و پرداخته می گردد. تنوع طرح های تابلو قلم زنی اصفهان باعث شده تا محصولات عرضه شده به بازار عموم سلیقه ها را پوشش دهد.

قاب قلمزنی اصفهان نمونه ایی از هنر دست بهترین اساتید برجسته کشورمان است که سال ها تجربه را در قالب یک اثر هنری ماندگار کرده اند.قیمت تابلو قلمزنی با توجه به ظرافت و کار انجام شده بر روی آنها در نظر گرفته می شود.

خرید قاب و تابلو قلم زنی با طرح های گل و مرغ و شکارگاه, نه تنها برای استفاده شخصی , بلکه بعنوان هدیه ایی نفیس از نصف جهان برای دوستان و اقوام شما پیشنهاد می گردد. شما می توانید برای خرید اینترنتی تابلوی قلمزنی به سایت و اپلیکیشن فروشگاه قلم زنی اصفهان مراجعه نمائید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

تابلو قلمزنی

تابلو قلم زنی

قلمزنی اصفهان یکی از بهترین صنایع دستی ایرانی

تابلو قلمزنی برجسته با طرح گل و مرغ از محبوب ترین انواع دیوار کوب های ایرانیست. پلاک قلمزنی مشبک همراه با قاب خاتم و نقاشی مینیاتور اصفهان نمونه ایی از بهترین آثار ماندگار کشورمان محسوب می گردد. قیمت تابلو خاتم کاری با پلاک قلمزنی ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان است.

قاب قلم زنی

تابلو قلمزنی از دسته محصولات پرطرفدار و پرفروش صنایع دستی ایران محسوب می گردد که فروشگاه صنایع دستی اصفهان مفتخر است که با ارائه در انواع طرح و نقش و بر روی نقره، شبه نقره، برنجی و مسی و حتی تلفیق با خاتم کاری با قیمت های مناسب، توانسته سهم زیادی از بازار فروش این محصولات را به خود اختصاص دهد.

کلیه محصولات همراه با شناسنامه ساخت هستند که نشان از مرغوبیت بالا و پرسی نبودن آنهاست.

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت تابلوی قلمزنی سیمرغ ,گل و مرغ , چهره , برجسته کاری و … از انواع مختلف این دیوار کوب زیباست. خرید عمده تابلو قلم زنی با قاب خاتم کاری شده در هر تعدادی امکان پذیر است. تنوع طرح های تابلو قلم زنی با قاب خاتم کاری شده دل هر علاقه مند به صنایع دستی ایرانی را بدست خواهد آورد.

قاب قلم زنی در کنار دو محصول پرفروش دیگر این هنر صنایع دستی یعنی بشقاب قلمزنی و گلدان قلمزنی، از محصولات بسیار پرفروش آن محسوب می گردد و ویژگی متمایز کننده ای که تابلوهای قلمزنی اصفهان و سایر شهرهای معتبر در این زمینه مثل تبریز، شیراز، اراک و لرستان دارند این است

که می توان آن را با سایر هنرهای صنایع دستی مثل خاتم کاری نیز تلفیق کرد مثل تابلو قلم زنی با قاب خاتم که در کنار زیبایی و ماندگاری بسیار بالای آن می توان به این مورد نیز به عنوان دلیل فروش بسیار بالای آن اشاره داشت.

 

طرح های مختلف مانند تابلو قلمزنی وان یکاد برای هدایای مذهبی استفاده می گردد. از این رو فروش عمده تابلو قلم زنی برجسته می تواند برای هدایای تبلیغاتی سازمانی مفید باشد. قیمت تابلوی دیواری قلمزنی متناسب با تعداد سفارش کاهش پیدا می کند.

تابلو قلم زنی اصفهان
تابلو خاتم کاری با پلاک مسی را می توانید با دیگر محصولات دکوری منزل یا دفتر کار خود ست کنید. محصولاتی مثل تابلوی قلمزنی روی مس به چنان شهرت داخلی و خارجی دست پیدا کرده اند که نه تنها صادرات آنها رونق گرفته

بلکه بسیاری از زنان خانه دار نیز پس از طی دوره های آموزشی به این هنر دستی مشغول شده اند و درآمد خوبی کسب می کنند و حتی بسیاری از افراد برای تأمین مخارج زندگی در کارگاه های بزرگ و کوچک در شهرهای مختلف از جمله اصفهان مشغول به کار هستند.

 

تابلو قلمزنی

تابلو قلمزنی

البته این مسیر رو به رشد استقبال از تابلوی قلمزنی را باید مرهون زحمات و تلاش های اساتید گرانقدر این حوزه نیز دانست که با پرورش اساتید جوان و خوش ذوق و ابداعات بی نظیر و چشم نواز خود در این زمینه، تلاش کرده اند

تا به نحو احسن، توجهات نسل امروزی را به سمت خود جلب کنند به صورتی که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خرید تابلو فرش که دوام و ماندگاری و حتی زیبایی کمتری دارد و برای خرید آن باید هزینه بیشتری صرف کنند، قاب قلم زنی خریداری کنند.

البته می دانید که هر جا شهرت و اعتبار زیادی پدید بیاید، افراد سودجو و فرصت طلب هم وارد می شوند تا با وارد کردن محصولاتی تقلبی قاب قلم زنی که شباهت بسیار زیادی با نمونه های اصلی دارد پول خوبی بدست بیاورند که متأسفانه باعث بدبینی خریداران نیز می گردد.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

خرید اینترنتی تابلوی قلمزنی

برای خرید اینترنتی تابلوی قلمزنی اصفهان و سایر محصولات دست ساز شهرهای حرفه ای دیگر ایران که همه آنها با سبک خاص خود توانسته اند این میراث چند هزار ساله را حفظ کنند، باید نسبت به شیوه ساخت و مدل های آن، طرح و نقش معروف و اصیل و صد البته نکات خرید آن اطلاعات جامعی در اختیار داشته باشید.

ضمنا نباید از اهمیت بسیار بالای مرکز خرید معتبر انواع تابلو قلم زنی اصفهان نیز غافل شد چرا که با خیالی راحت می توانید محصولی با کیفیت همراه با شناسنامه ساخت خریداری کنید که تابلو قلمزنی نیز از این دسته می باشد. قیمت تابلو مسی با قاب خاتم کاری نسبت به کالاهای لوکس خارجی بسیار ارزانتر است.

تابلو قلمزنی را از گذشته تاکنون بر روی ظروف مسی، برنجی، نقره ای و نقره نما با ضربات چکش بر روی قلم درست می کرده اند که از زمان شروع آن در دوره سیت یا سَکاها تا به الان به تناسب و مقتضی زمان دچار تغییر و تحولات گسترده ای شده تا مطابق با سلیقه و خواست مشتریان باشد.

در زمان های اولیه ساخت ظروف قلمزنی و حتی تابلو قلمزنی که بعدها در دوره هایی مثل صفویه و غیره ظهور پیدا کرد بیشتر از فلز نقره استفاده می شد که امروزه به دلیل افزایش قیمت بسیار زیاد فلز نقره خرید آن چندان مقرون به صرفه نیست

به همین دلیل به جای ساخت تابلو قلم زنی نقره بیشتر شاهد تولید تابلو قلم زنی شبه نقره یا نقره نما هستیم که از روکش نقره در آنها استفاده شده و همان زیبایی را با قیمت کمتری دارد. قیمت تابلو قلمزني گل و مرغ با قاب خاتم کاری ارزان می باشد.

 

تابلو قلمزنی

تابلو قلمزنی

قاب قلمزنی

ضمنا تابلوهای قلمزنی نفیس را بیشتر از نوع تابلوی قلمزنی مسی می سازند که هم زیبایی بسیار زیادی دارد و هم اینکه قیمت آن کاملا مناسب است. جدیدترین طرح ها و مدل های تابلوی قلمزنی که در دوره معاصر ساخته می شوند؛

قلم زنی گل و مرغ،قلم زنی مشبک، قلم زنی برجسته، قلم زنی با قاب طرح شکارگاه،قلم زنی وان یکاد، قلم زنی سیمرغ، قلم زنی با قاب خاتم و غیره را اشاره کرد.دوام و ماندگاری این دسته از محصولات بسیار بالاست و در شرایط محیطی مختلف بدون هیچ گونه آسیبی باقی می مانند و لازم نیست نگران آنها باشید.

تنها اینکه در تمیز کردن و یا شستن آنها برای گردگیری به هیچ وجه از مواد شوینده قوی مثل وایتکس و غیره استفاده نکنید و در این صورت به درازای عمر انسان پایدار خواهند بود.

با توجه به توضیحاتی که داده شده و قدمت و اصالت محصولات قلمزنی علی الخصوص تابلو قلم زنی متوجه شدید که ارزش خرید مادی و هنری و معنوی آن بسیار بالاست و به همین دلیل در طی زمان همیشه با افزایش استقبال همراه بوده است

و اساتید آن دائما سخت در تلاش هستند تا طرح هایی جدیدتر، زیباتر و ابداعاتی متناسب با سلیقه و خواست مشتریان تولید کنند که همین امر عامل موفقیت فروش بالای تابلو قلمزنی نسبت به محصولات مشابه مثل تابلو فرش ها شده است.

بد نیست بدانید که انواع مختلف تابلوی قلمزنی که به آن اشاره کردیم با چه شیوه ای ساخته می شوند و بیشتر این نوع سبک ها در کجا شهرت دارد:

  • ریزه قلم: این شیوه سبک خاص اساتید اصفهانی است که در بین آنها به ریزه قلمزنی هم معروف است چون اکثریت کار به شکل طرح های سطحی و بدون فرورفتگی زیاد مشخص می گردند تا طرح و نقوش بکار رفته ریز و ظریف باشند که بخصوص برای تابلو قلم زنی نمود بیشتری دارد.
  • برجسته یا سه بُعدی: تابلو قلمزنی برجسته که از نمونه های پرفروش است و به آن اشاره کردیم با این روش تولید می گردند. این نوع شیوه همراه با قیرمالی پشت و روی تابلو به ترتیب مراحل خاص آن است و چون طرح مورد نظر بیرون زدگی از سطح کار دارد به این نام شهرت پیدا کرده که اساتید قلمزن از قلم های مخصوصی به نام قلم نیم بُر کمک می گیرند.
  • عکسی: در این شیوه ساخت طرح اصلی با خط و سایه مشخص می گردد.
  • نیمه برجسته: روش ساخت با برجسته تفاوتی ندارد و تنها بیرون زدگی ها ارتفاع کمتری دارند تا به همان نیمه برجسته شبیه شوند و در واقع نیمه برجسته فرمی بین برجسته یا سه بُعدی و صاف می باشد. این مدل از ساخت قاب قلم زنی به منبت هم شهرت دارد.
  • مشبک: تابلو قلمزنی مشبک نیز همانطور که از نامش مشخص است با این شیوه تولید شده که در هر یک از شهرهای اصفهان، اراک، شیراز به فرم خاص خود تولید می گردد و از ابزار خاص همان شهر استفاده می شود.
  • قلم گیری: در این مدل ساخت از قلم های مخروطی با قرارگیری تحت زاویه خاص بر روی ظروف استفاده می گردد که با ضربه چکش بر روی آن یا فشار دست، طرح شیاردار ظریف ایجاد می گردد که بیشتر نیز در اصفهان یا تبریز رایج است.
تابلو قلمزنی اصفهان

تابلو قلمزنی اصفهان

تابلو قلم زنی بزرگ تا سایز کوچک و با انواع طرح و نقش ها را هم می توان به صورت دستی تولید کرد و هم می توان از طریق قالب زدن در دستگاه های پرسی ایجاد نمود که کیفیت در حالت دوم بسیار پایینتر است و به همین دلیل قیمت پایینتری نیز دارد اما به اسم قاب قلم زنی ارزان به فروش می رسانند. قیمت تابلو مسی برجسته متناسب با قلم استادکار در نظر گرفته می شود.

 

به همین دلیل در این قسمت نکاتی را آموزش می دهیم تا در دام افراد سودجو و فرصت طلب که مشغول فروش ظروف و تابلو قلمزنی نامرغوب و تقلبی خود هستند نیفتید:

تابلو قلمزنی نباید بدنه نازکی داشته باشد یا طراحی هایی که بر روی قاب آن انجام شده نباید کاملا دقیق و دارای قرینه باشند چون اتفاق طبیعی در هنرهای دستی است در صورتی که در نمونه های تقلبی و پرسی، چنین موردی دیده می شود.تابلوهای قلمزنی مشبک باید سوراخ و فرم پنجره ای آن غیر یکسان و با اندازه های متفاوت باشد تا مطمئن شوید که حاصل هنر دست اساتید قلمزن است.

تابلو قلم زنی نقش برجسته و سایر مدل های ساخت محبوب امروزی که در فروشگاه صنایع دستی اصفهان مشاهده می کنید، اصل و اورجینال می باشند و قیمت آنها نیز به تناسب ارزش هنری و معنوی آن متعادل در نظر گرفته شده و همراه آنها شناسنامه ساخت نیز ارسال می گردد. محصولات با قیمت پایینتر تقلبی و یا مرغوبیت پایینی دارند و به خاطر ارزان فروختن به مشتریان نیست.

بهترین تابلو قلمزنی

لبه تابلوها باید تمیز و بدون اثرات هنر قلم زنی مثل قیر و غیره باشد و در مواردی که تابلوهای سیاه قلم کاری شده را خریداری می کنید، در اثر دست کشیدن بر روی آنها نباید دستتان سیاه شود.هر چقدر طرح هایی که بر روی این تابلوها و در قسمت قاب که در برخی موارد مثل طرح شکارگاه به شکل نقاشی بر روی قاب به نمایش در می آیند، ریزتر و با جزئیات بیشتری باشند، مرغوبیت و کیفیت بسیار بیشتری خواهند داشت.

در صورت تمایل به خرید تابلو قلمزنی کار شده بر روی نقره، قیمت آن از نوع برنجی و پس از آن مسی بالاتر خواهد بود و نقره نما نیز بسته به نوع طرح در حد نوع برنجی و مسی است.قیمت تابلوی قلمزنی با قاب خاتم کاری با توجه به ظرافت هر اثر در نظر گرفته می شود. از بین محصولات مختلف صنایع دستی قلم زنی، تابلو قلم زنی خرید بسیار بالا و هم ارز با گلدان و بشقاب قلمزنی داشته که در انواع طرح و مدل های مختلف و در ترکیب با سایر هنرهای صنایع دستی مثل خاتم کاری به فروش می رسد.

خرید تابلوی قلمزنی اصفهان

همانطور که گفتیم و می دانید اطلاع از نکات مربوط به خرید تابلوی قلمزنی و تشخیص جنس مرغوب از نوع پرسی و نامرغوب باعث می شود که خرید بهتری داشته باشید و به همین دلیل باید هنگام انتخاب تابلو قلمزنی قیمت آن را مدنظر بگیرید که با واقعیت همخوانی داشته و کیفیت بسیار خوبی داشته باشد.

تابلو قلم زنی فروش بالای خود را مدیون فروشگاه هایی مثل فروشگاه صنایع دستی اصفهان می داند که با عرضه انواع تابلوها در نقش و طرح های گوناگون و همراه با شناسنامه ساخت و فروش به صورت تکی و عمده با تخفیف های ویژه می داند که برای آنها بسته بندی بسیار شیک و مناسبی نیز در نظر گرفته شده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان بابت انتخاب محصول مناسب با توجه به نیاز و هدفی که دارید می توانید با همکاران واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =