انواع صنایع دستی

صنایع دستی آقاجانی در اصفهان را بهتر بشناسید

صنایع دستی آقاجانی

محصولات آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی از برترین مجموعه های فعال در حوزه تولید محصولات دست ساز ایرانیست. مجموعه آقاجانی در حال حاضر یکی از تولید کنندگان بزرگ صنایع دستی و بهترین برند فیروزه کوبی در کشور شناخته می شود.

فیروزه کوبی آقاجانی در کنار، ظروف مس و پرداز و خاتم کاری روی مس آقاجانی هم در داخل کشور و هم در خارج از مرزهای ایران، علاقه مندان فراوانی دارد.اصلی ترین کارگاه فیروزه کوبی اقاجانی در اصفهان بوده و البته در استان های دیگر هم کارگاه و نمایندگی دارد.

از جمله برخی از این استان ها ، اصفهان،تهران،خراسان رضوی،خوزستان،کرمان،فارس و … می باشند.محصولات صنایع دستی آقاجانی از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند. و البته قیمت صنایع دستی آقاجانی برای خرید مشتریان داخل کشور مناسب در نظر گرفته شده است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی

صنایع هنری و دستی آقاجانی

خرید اینترنتی صنایع دستی اصفهان برای مشتریان گرامی از هر کجای کشور امکان پذیر است.هموطنان عزیز می توانند برای خرید صنایع دستی آقاجانی تهران بدون حضور فیزیکی،محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان یا از طریق نمایندگی صنایع دستی آقاجانی سفارش دهند.

خرید ظروف فیروزه کوبی آقاجانی هم برای استفاده شخصی و هم به منظور هدایای تبلیغاتی و هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد.

اپلیکیشن صنایع دستی

محصولات صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی به واسطه تولید بهترین ظروف فیروزه کوبی در کشور به شهرت رسیده است. هر چند محصولات دیگری هم توسط این مجموعه به فروش می رسند اما ظروف فیروزه کوبی آقاجانی به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه و سنگ های فیروزه نیشابور همراه با شناسنامه اصالت کالا شهرت داخلی و خارجی پیدا کرده اند.

صنایع دستی آقاجانی را می توان در لیست برندهای معتبر و محبوب صنایع دستی اصفهان قرار دارد که ارسال محصولات به سراسر کشور انجام می پذیرد. مدیریت این مجموعه با استاد امیر آقاجانی است که توانسته محصولات صنایع دستی را با کیفیت بالا وارد بازار کند و خود را در زمره برندهای خوشنام صنایع دستی ایران ببیند.

مجموعه صنایع دستی آقاجانی اصفهان فعالیت ویژه و انحصاری خود را برای ساخت محصولات فیروزه کوبی از سال 1384 شروع کرد. در آن سال این مجموعه تحت هدایت و مدیریت امیر آقاجانی این مجموعه تأسیس شد و تا به الان توانسته بهترین محصولات فیروزه کوبی را با برند آقاجانی به سراسر کشور ارسال کنند.

هنر فیروزه کوبی از صنایع دستی مورد علاقه مشتریان ایرانی و غیر ایرانی بشمار می رود. در سال های اولیه تمام تلاش و همت این مجموعه بر روی تولید محصولات فیروزه کوبی آقاجانی در مدل های مختلف با طرح و نقوش بسیار زیبا و ساخته شده از سنگ فیروزه اصل نیشابور، متمرکز بود.

امیر آقاجانی صنایع دستی فیروزه کوبی را به جایگاه اصلی خود رساند و سطح توقع مشتریان را برای خرید محصولات فیروزه کوبی اصل و با کیفیت، بالا برد.در سال های اخیر به خط تولید محصولات صنایع دستی آقاجانی، ظروف مس و خاتم و مس و پرداز نیز اضافه شده اند با این حال ظروف فیروزه کوبی برند آقاجانی در ایران شهرت یافته و به عنوان نماد این هنر شناخته می شود.

 

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان

فیروزه کوبی آقاجانی

مجموعه صنایع دستی آقاجانی با در اختیار داشتن کارگاه های تولیدی اختصاصی ظروف فیروزه کوبی، هنرمندان و اساتید مشهور در این زمینه، مواد اولیه با کیفیت و نظارت هنری و فنی بر خط تولید، توانسته تمامی مراحل خط تولید محصولات صنایع دستی فیروزه کوبی را مدیریت کند.

به طور کلی مراحل خط تولید فیروزه کوبی مثل مسگری، فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی و پرداخت کاری (شامل ساب و تراش، بتونه کاری، چرخ کاری، پرداخت کاری، شستشوی کامل ظروف فیروزه، پلی استر زنی نهایی برای افزایش مقاومت و ماندگاری)، تماما توسط این مجموعه انجام می شوند.

مواد اولیه صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی شامل مس، سنگ فیروزه نیشابور، پوشش های چند لایه درجه 1 و غیره همگی در بالاترین سطح کیفیت هستند تا محصول نهایی علاوه بر زیبایی و ماندگاری بالا، برای مشتریان و علاقه مندان به استفاده از ظروف فیروزه کوبی از آن لذت ببرند.

شرکت صنایع دستی آقاجانی توانسته به خاطر رعایت اصول اولیه و بسیار مهم ساخت محصولات صنایع دستی فیروزه کوبی و کسب رضایت بالای مشتریان به همراه قیمت گذاری مناسب و رقابتی، چندین لوح تقدیر دریافت کنند.

لوح تقدیرهای این مجموعه در رابطه با کیفیت ساخت، دوام و ماندگاری و همچنین متمایز شدن صنایع دستی آقاجانی فیروزه از دیگر محصولات فیروزه کوبی کشور، می باشند.

البته محصولات دیگری مانند الماس تراش آقاجانی در این مجموعه به فروش می رسند اما فیروزه کوبی تولید انحصاری و اختصاصی این برند است.

 

صنایع دستی آقاجانی در اصفهان و تهران شعبه دارد. به دلیل اینکه اکثر سفارشات خرید ظروف فیروزه کوبی مربوط به شهرهای اصفهان و تهران هستند، این مجموعه راه اندازی دفتر نمایندگی صنایع دستی آقاجانی تهران را بسیار لازم دانست.

هم اکنون شعبه تهران آقاجانی با کارمندان و پرسنل خاص به صورت هدفمند در حال تلاش هستند تا سفارشات مشتریان را با سرعت بیشتر تولید کرده و به دست مشتریان برسانند. در ساخت این محصولات نیز دقت و کیفیت استادانه و مواد اولیه با کیفیت بکار رفته اند.

هنر لوکس فیروزه کوبی اصفهان می تواند جایگزین بسیار خوبی برای محصولات وارداتی باشد. خرید صنایع دستی ایرانی می تواند به رونق کسب و کارهای بومی کشور و در صورت کلر رشد اقتصاد های خرد جامعه کمک کند.

محصولات صنایع دستی آقاجانی انواع مختلفی دارند که به خاطر طرح و نقوش خاص و همچنین کیفیت بالای تولید شهرت زیادی پیدا کرده اند. علاوه بر محصولات فیروزه کوبی آقاجانی که شروع فعالیت این شرکت بوده و بسیاری از افراد نام این برند را با فیروزه کوبی می شناسند، صنایع دستی دیگری هم تولید می شوند.در ادامه به این محصولات و ویژگی های هر کدام خواهیم پرداخت.

تشعیر آقاجانی

شاید واژه تشعیر برای برخی افراد مأنوس نباشد. تشعیر در لغت به معنای مو از واژه شَعر گرفته شده است. دلیل انتخاب چنین اسمی، ظرافت و نازکی طرح و نقوشی است که در این هنر وجود دارند. صنایع دستی تشعیر به لحاظ شیوه طراحی در دسته تذهیب و مینیاتور قرار دارد.

از این هنر در ابتدا (اواخر قرن 9 و اوایل قرن 10) برای تزیین نمودن حاشیه کتب مختلف، نسخ خطی و مرقعات استفاده می کردند.امروزه هنر تشعیر وارد حوزه های جدیدی شده است.

 

تشعیر آقاجانی

تشعیر آقاجانی

تزیین پرده، ظروف قلم زنی شده، فضای مجلس سازی و ظروف مسی با این هنر باب جدیدی در هنر صنایع دستی باز کرده است.در حال حاضر تشعیر آقاجانی یکی از بهترین و زیباترین نمونه های کشور است که بر روی ظروف مسی مختلف پیاده سازی می شود.

طرح و نقوشی که بر روی ظروف تشعیر آقاجانی به کار می روند به مانند معروف ترین نمونه های باستانی مشتمل بر دو گروه تشعیر وحوش و گیاهی است.در تشعیر گیاهی یا ختایی (گل و بوته)، طرح و نقوش شامل گل و بوته و گل و مرغ هستند. گل ها به رنگ سفید، گل ماشی، لاجوردی، آبی و طلایی هستند.تشعیر وحوش در دو نوع گرفت و گیر و نخجیری اجرا می شوند.


در این نوع طراحی حیوانات باستانی و افسانه ای تا طبیعی بسته به ذوق هنرمند و موضوع ذهنی استفاده می گردند.محصولات تشعیر آقاجانی تنوع بسیار بالایی دارند. سرویس سماور آقاجانی، سنگاب، آجیل خوری، چای خوری، شربت خوری، تنگ گیلاسی، آینه و شمعدان، سنبلدان و غیره تنها بخشی از آنها را تشکیل می دهند.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

ویژگی های تشعیر آقاجانی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • قسمت هایی از طرح و نقوش که در نقاشی تشعیر اهمیت بالاتری دارند، رنگ تیره تری دارند و یا نسبت به زمینه کاملا متضاد هستند. با این کار جذابیت و زیبایی ظروف مسی تشعیر بیشتر می گردد؛
  • رنگ های طلایی بیشترین کاربرد را دارند تا در ترکیب با رنگ مسی زمینه و مشکی زیبایی خود را به رخ بکشد. برخی نمونه ها دارای رنگ های اُخرایی هم هستند؛
  • ظروف مسی مورد استفاده دارای ضخامت 0.8 هستند که بیشترین و بهترین میزان ضخامت برای یک ظرف مسی است. با این کار کیفیت طرح و نقوش و ماندگاری ظروف چندین برابر می گردد؛
  • در طراحی و پیاده سازی نقوش از قلم مو های مخصوص و بسیار باریک استفاده شده تا ظرافت اصیل هنر تشعیر ادا شود؛
  • موضوع طرح و نقوش بسیار متنوع است به همین دلیل شما می توانید به شکل سفارشی نیز طرح هایی با موضوع عرفانی، خیالی، حماسی و غیره داشته باشید.
  • ظرافت کاری، ارزش هنری، زیبایی، دوام و ماندگاری ظروف تشعیر آقاجانی به حدی زیاد است که از این ظروف نه تنها برای تزیین منزل و محل کار بلکه برای جهیزیه عروس هم استفاده می کنند
    و غیره.تهران با داشتن بازار صنایع دستی و فروشگاه های متعدد در این زمینه به یکی از قطب های تولید و فروش صنایع دستی تبدیل شده است. ضمنا به دلیل وجود مراکز مختلف فروش، هنرمندان زیادی با کارگاه های صنایع دستی مختلف همکاری دارند. خرید صنایع دستی و بطور مشخص فیروزه کوبی در تهران با استقبال بسیار خوبی روبرو بوده و علاقه مندان از این ظروف برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل و یا با هدف مصرفی و کاربردی استفاده می کنند.
  • به دلیل استقبال و فرهنگ بالای خرید صنایع دستی فیروزه کوبی و سایر ظروف صنایع دستی در بین شهروندان تهرانی، مجموعه آقاجانی هم تصمیم گرفت تا با راه اندازی دفتر تولید و فروش و نمایندگی معتبر در تهران، نیاز علاقه مندان را بهتر و سریعتر تأمین کند.

مس و پرداز آقاجانی

ظروف مس و پرداز تلفیقی از هنرهای میناکاری، مسگری و نقاشی روی مس است. این هنر در طی مدت زمان کوتاهی که از ابداع آن توسط هنرمندان اصفهانی می گذرد توانسته حسابی در بین مخاطبان و هنردوستان جا باز کند.

گاهی اوقات به ظروف مس و پرداز، مس و مینا هم گفته می شود و حتی از نظر برخی افراد زیباتر از هنر میناکاری است. مس پرداز آقاجانی را می توان در کنار مس و پرداز شاهین شیرازی، یکی از زیباترین و با کیفیت ترین نمونه های این هنر صنایع دستی قلمداد کرد.

 

صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی

مس مورد استفاده برای مس و پرداز ضخیم تر است چون نقاشی بدون لعاب و پخت در کوره و مستقیما بر روی بدنه مسی ظروف انجام می شود. به همین دلیل باید ضخامت بیشتری داشته باشد تا بتوان طرح و نقوش مدنظر را اجرا کرد. از طرفی به واسطه ضخامت بیشتر، چکش خواری و ماندگاری بهتری نیز دارد.

تنوع طرح و نقوش و مخصوصا رنگ و تزیینات در مس پرداز آقاجانی بسیار بالاست و ترکیب آنها به شکل هوشمندانه و استادانه ای انجام شده به نحوی که هر رنگ در بهترین قسمت به کار رفته است.

از ظروف مس پرداز آقاجانی نه تنها برای تزیین منزل به عنوان ظروف دکوری بلکه به عنوان هدیه لوکس و لاکچری به عزیزان و دوستان و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هم استفاده می گردد.برند آقاجانی برای پوشش دادن سلیقه افراد و تولید محصولات متنوع، انواع ظروف مس و پرداز را در بالاترین کیفیت همراه با گارانتی کیفیت و اصالت تولید می کند.

از جمله ظروف مس و پرداز آقاجانی می توان به سرویس چای خوری و شربت خوری و آجیل خوری، کاسه و بشقاب، سنبلدان، گلدان، قندان، تنگ، پارچ و کشکول اشاره نمود.

شرکت صنایع دستی آقاجانی از برندهای قدیمی و با سابقه ایران در زمینه تولید صنایع دستی است. صنایع دستی فیروزه کوبی آقاجانی نسبت به سایر محصولات شناخته شده تر بوده و اکثر شهرت خود را در این زمینه کسب کرده است. محصولات فیروزه کوبی آقاجانی در شهر اصفهان و تهران تولید می گردند.

خرید عمده فیروزه کوبی با تخفیف های ویژه فروشگاه برای مشتریان در نظر گرفته شه است.حتی محصولات فیروزه کوبی این برند به خارج از کشور نیز صادر می شوند.فیروزه کوبی آقاجانی در کارگاه های اختصاصی این مجموعه تولید می شوند.

که در خط تولید آن حرفه ای ترین اساتید و هنرمندان حضور دارند و از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می گردد. در واقع برای فیروزه کوبی علاوه بر اینکه باید مواد اولیه مرغوب مثل سنگ فیروزه نیشابور داشته باشید، هنرمند و استاد ماهر هم نیاز است تا آنها را با صبر و حوصله زیاد و تکنیک های خاص بر روی بدنه ظروف مسی قرار دهند.

برند آقاجانی که بیش از 16 سال سابقه تولید محصولات فیروزه کوبی سراسر کشور را همراه با تقدیرنامه و لوح های گوناگون در کارنامه خود می بیند، انواع ظروف فیروزه کوبی را در مدل و سایزهای مختلف به فروش می رساند.

گلدان فیروزه کوبی آقاجانی در طرح های مختلفی مثل موشکی، صراحی، گوی دار، شلغمی، گیلاسی، دالبری شده و غیره تولید می گردند. نامگذاری گلدان های فیروزه کوبی براساس شکل ظاهری آنهاست. مثل نوع شلغمی، گیلاسی یا موشکی (به خاطر داشتن تنه بزرگ و سر باریک)، دالبری (به علت داشتن برش هایی بر روی لبه گلدان که شبیه به حرف د هستند).

قیمت این گلدان ها برحسب سایز و نوع طرح متفاوت است.کاسه فیروزه کوبی شده آقاجانی که در دو مدل ساده و شبکه بری شده تولید و به فروش می رسند. برحسب نوع و سایز (قطر دهانه) قیمت کاسه های فیروزه کوبی شده با یکدیگر متفاوت هستند. از این کاسه ها می توان برای نگهداری آجیل، شکلات و غیره استفاده نمود یا به عنوان بخشی از ست فیروزه کوبی نگهداری کرد.

مشتریان گرامی قبل از خرید می توانند عکس فیروزه کوبی اصفهان را مشاهده کرده و انتخاب دقیق تری داشته باشند.کشکول فیروزه کوبی آقاجانی که در زمان های قدیمی توسط دراویش استفاده می شده است. امروزه برای نگهداری گز و شکلات استفاده می کنند اما اکثرا کاربرد تزئینی در منازل دارد. طرح های مختلفی از کشکول فیروزه کوبی صنایع دستی آقاجانی تولید می شوند که معروف ترین آن طرح پاییزه است.

خاتم کاری آقاجانی

خاتم کاری روی مس که شاخه جدیدی از این هنر تاریخی است امروزه توسط برندهای مختلف از جمله شرکت صنایع دستی آقاجانی تولید می شود. خاتم کاری روی چوب جزو نمونه های اولیه این هنر بسیار زیبا و اصیل ایرانی است.

با این حال در گذر زمان به دلیل اهمیت پیدا کردن چوب درختان و پتانسیل های فوق العاده فلز مس برای چکش خواری و فرم پذیری در صنایع دستی، زیبایی ظاهری و درخشندگی و استقبال بی نظیر هنردوستان و مردم از این فلز در صنایع دستی ایران، هنر خاتم کاری بر روی ظروف مسی رواج بیشتری پیدا کرد.

 

صنایع دستی آقاجانی

صنایع دستی آقاجانی

خاتم کاری در شهرهای مختلفی انجام می شود اما اصالت آن به شهر شیراز باز می گردد. ظروف خاتم کاری آقاجانی نیز با پیروی از اصول ساخت این ظروف توسط هنرمندان و اساتید شیرازی، سعی در رواج و گسترش و محبوبیت هر چه بیشتر این هنر دارند.

چنین ویژگی هایی باعث شده تا فروش محصولات خاتم کاری روی مس آقاجانی فروش بالایی داشته باشد. محصولات و ظروف خاتم کاری آقاجانی برای استفاده تزیینی در منزل و محل کار و همچنین هدایای تبلیغاتی کاربرد دارند. از جمله محصولات پرفروش خاتم کاری اصفهان و شیراز ساخت برند آقاجانی می توان به ست سماور، سنبلدان، گلدان، قندان، آینه، کاسه و بشقاب، خاویار خوری، تنگ، سنگاب و غیره اشاره کرد.

 

ویژگی های ظروف خاتم کاری آقاجانی که هر فرد هنردوستی را مجاب به خرید می کند عبارتند از:

  • استفاده از بهترین نوع چوب و ورقه چوبی نازک برای پشت خاتم که به عنوان آستری کاربرد دارد.
  • استفاده از بهترین نوع چسب برای اتصال خاتم به زمینه مسی؛
  • قرینه بودن طرح و نقوش به زیباترین و هنرمندانه ترین شکل ممکن؛
  • مشهود نبودن قسمت های ترمیم شده و بتونه کاری شده؛
  • ماندگاری بسیار بالا در طی زمان بدون افت کیفیت؛
  • طرح و نقوش بسیار شیک و یونیک مثل پره وارو، ترنج، قلوه ای، شش گلی تخمه ای، ابری شش گوش، زنجیره ای، ابری لوزی و غیره و
    قیمت مناسب و تنوع بالای محصولات خاتم کاری آقاجانی

فیروزه کوب طرح ترنج

یکی از زیباترین محصولات صنایع دستی آقاجانی اصفهان، فیروزه کوب طرح ترنج است. مشخصه بارز این نوع محصولات فیروزه کوبی وجود نقش و نگار ترنج بر روی بدنه فیروزه کوبی شده است. نقش و نگار ترنج طلایی با زمینه نیلوفری سنگ های فیروزه ترکیب رنگ بسیار زیبایی است که همچون نگین گرانبهایی خودنمایی می کند.در ساخت این ظروف از چسب تیره دو مواده آراکس استفاده شده است.

چسب سریشم بسیار کم و گران قیمت است به همین دلیل از نزدیکترین و با کیفیت ترین چسب موجود به جای آن استفاده می شود. تمامی محصولات آقاجانی مدل فیروزه کوب طرح ترنج دارنده گواهینامه ISO 9001: 2015 هستند.

این محصولات در برابر ضربه مقاوم هستند. نشان استاندارد ملی ایران بوده و نور آفتاب، دما و رطوبت باعث افت کیفی آنها نخواهد شد. همه سنگ های فیروزه از معادن نیشابور جمع آوری شده اند و فیروزه نشانی به کمک دست صورت گرفته است.

ظروف فیروزه کوب طرح ترنج آقاجانی با کارت ضمانت و گارانتی کیفیت 10 ساله به فروش می رسد هر چند باید در نگهداری از کلیه محصولات صنایع دستی کوشا باشید. برای تمیز کردن ظروف صنایع دستی باید از دستمال مرطوب استفاده کنید و به هیچ وجه به سراغ شوینده و اسکاچ نروید.

قیمت صنایع دستی آقاجانی با توجه به سابقه فعالیت این مجموعه، استانداردهای ملی و ایزو بین المللی، استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و همچنین ساخته شده توسط بهترین اساتید، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

صنایع دستی آقاجانی را می توانید به شکل تکی و حتی همراه با تندیس و باکس هدیه تبلیغاتی مخصوص شرکت و سازمان خصوصی و دولتی خود از فروشگاه بازار مینا تهیه کنید.آینه فیروزه کوبی شده آقاجانی به عنوان نماد پاکی و زلال استفاده می شود و در طرح های مختلف تولید می گردد.

از جمله طرح های پرفروش و محبوب آینه فیروزه کوبی می توان به آینه مستطیل فیروزه کوب، آینه گرد، آینه ترمه، آینه بته جقه فیروزه کوبی شده و غیره اشاره کرد. قیمت این نوع آینه ها براساس نوع طرح و سایز متفاوت است.

ترکیب آینه و شمعدان فیروزه کوبی شده آقاجانی برای مراسم عقد فروش بسیار بالایی دارد.شیرینی خوری فیروزه کوبی شده یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار آقاجانی است. این محصول از صنایع دستی آقاجانی در دو مدل ساده و شبکه بری تولید می گردند و برحسب سایز مورد نظر مشتریان، قیمت متفاوتی دارند.

شکلات خوری فیروزه کوبی شده آقاجانی هم اکثرا برای تزئین در منازل استفاده می گردد و سایزهای مختلفی از آن برای فروش تولید می گردند.این محصولات با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا برای مشتریان عرضه می گردند.

قندان فیروزه کوبی شده صنایع دستی آقاجانی هم از محصولات پرطرفدار و بسیار پرفروشی است که در تمامی دورهمی های خانوادگی و مهمانی ها قابل استفاده است و زینت بخش مجالس شما خواهد بود. این قندان ها در مدل های مختلفی مثل ساده، سیبی، پایه دار و بدون پایه و در سایزهای مختلف تولید می گردند که هر کدام با قیمت متفاوتی عرضه می شوند.

از دیگر محصولات صنایع دستی آقاجانی فیروزه کوبی، می توانیم به آجیل خوری، پارچ، سنبلدان، سنگاب، لاله، تنگ، بشقاب، گلاب پاش، دخل، بلونی، سرویس شربت خوری، سرویس سماور، سرویس چای خوری و غیره اشاره کنیم.

قیمت صنایع دستی آقاجانی

قیمت محصولات صنایع دستی آقاجانی مخصوصا ظروف فیروزه کوبی شده که مرغوب ترین نوع آن در کشور توسط برند آقاجانی تولید می شوند با توجه به کیفیت بسیار بالا و ضمانت کتبی 10 ساله و شناسنامه دار بودن سنگ های فیروزه نیشابور از سایر محصولات فیروزه کوبی کشور گرانتر است.

کسانی که مایل باشند ظروف فیروزه کوبی شده اصل و با کیفیت برای تزئین منزل و زیبایی دکوراسیون داخلی خود خریداری کنند و یا حتی برای مصارف شخصی استفاده نمایند یا اینکه به عنوان کادو لوکس و فاخر به عزیزان خود کادو دهند، برند آقاجانی بهترین گزینه است.

با صرف مقداری هزینه بیشتر محصولی با دوام و ماندگار خریداری خواهید کرد که نسبت به کیفیت آن اطمینان خاطر دارید. برای مشاهده لیست قیمت صنایع دستی آقاجانی می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید یا با قیمت مناسب از فروشگاه صنایع دستی اصفهان خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که خرید محصولات صنایع دستی آقاجانی مخصوصا فیروزه کوبی را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا نسبت به کیفیت و ضمانت اصلی آنها اطمینان داشته باشید. با ارتقای فرهنگ خرید صنایع دستی ایران که به خارج کشور هم صادر می شوند

و نمونه خارجی همتا وجود ندارد باعث پیشرفت مشاغل داخلی و اشتغال جوانان شده و شما را از صرف هزینه بابت کالاهای لوکس خارجی دور نگه می دارد.صنایع دستی آقاجانی با فیروزه کوبی،خاتم کاری و مس و پرداز در کل کشور به شهرت رسیده است.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =