انواع صنایع دستی

کیف چرم شیک و لوکس مردانه و زنانه

کیف چرم

کیف چرم زنانه

کیف چرم زنانه و کیف چرم مردانه از محبوب ترین دست دوزهای سنتی کشورمان بوده که امروزه به شکل مدرن طراحی و تولید می گردد.معمولا محصولات چرم ایران بصورت کاربردی و در قالب طرح های زیبایی از هنر این سرزمین کهن تولید می گردد. محصولات زیادی مانند کیف پول چرم مردانه و زنانه هر روز مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن کیف چرم دست دوز از دلایل مهم محبوبیت آنها بشمار می رود. برند های شناخته شده ایی مانند چرم مشهد،چرم تهران و چرم تبریز در سراسر کشور مشغول به فعالیت بوده و محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کنند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

کیف چرم

کیف های چرم

هنر چرم دوزی و محصولات چرم ایرانی

خرید کیف چرم برای آقایان و خانم های شیک پوش ایرانی بصورت غیر حضوری از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه در نظر گرفته شده است. هنر چرم دوزی در کشورمان قدمت طولانی داشته و از این رو برای مشتریان گرامی کاملا شناخته شده است.

قیمت انواع کیف دوشی زنانه و کیف دوشی مردانه با توجه به سایز و کیفیت آنها در نظر گرفته می شود. همچنین شما می توانید بهترین کیف پول چرم مردانه و زنانه را از هر کجای کشور سفارش دهید.

اپلیکیشن صنایع دستی

کیف چرم دست دوز

کیف چرم یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار در بین محصولات چرمی بازار است که در مدل های طبیعی و مصنوعی ساخته می شود. انواع کیف های چرم مردانه، زنانه و بچگانه در رنگ و طرح های مختلف برای فروش آماده عرضه هستند. چرم دوزی در بین هنرهای صنایع دستی ایرانی از محبوب ترین ها بشمار می رود.

اگر شما هم به خوش تیپ بودن و شیک پوش بودن اهمیت می دهید کیف های چرمی باید یکی از انتخاب های شما باشد.کیف های چرمی و به طور کلی محصولات چرمی از حدود 3000 سال پیش تاکنون مورد استفاده بشر بوده و از آن زمان به خاطر مقاومت و ماندگاری بسیار بالا و نفوذ ناپذیری در برابر آب و شکل پذیری کاربردهای زیادی داشته است.

امروزه کیف های چرم چرم اصل و چرم مصنوعی با هم تولید می شوند تا کسانی که توان خرید نوع اصل و مرغوب را ندارند از نمونه های با کیفیت مصنوعی استفاده کنند.با توجه به اینکه چرم در انواع پوشاک، لوازم خانگی، زیورآلات و لوازم مصرفی به کار می رود به همین دلیل در بین آقایان و خانم ها طرفداران زیادی داشته و محبوبیت بالایی کسب کرده است.

شاید با شنیدن نام چرم اولین موردی که به ذهن ما خطور کند کیف چرم، کفش چرم و لباس های چرم باشند. حتی امروزه برندهای مختلف، ست چرم نیز تولید می کنند.اما چرا کیف های چرم که مدل های مردانه، زنانه، بچه گانه، دخترانه و انواع دیگری از آن تولید و روانه بازار می شوند تا این اندازه محبوب شده و فروش بالایی دارد؟

 

کیف چرم

کیف های چرم

خرید کیف چرم

  • کیف چرم شیک پوش بودن، شخصیت و وقار بالای فرد را به دیگران نشان می دهد.
  • تنوع رنگ و مدل آن بسیار زیاد است.
  • به خوبی با هر نوع لباس و استایلی ست می شود.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد مخصوصا اگر چرم طبیعی خریداری کنید.
  • هیچ موقع اتفاق نیفتاده که محصولات چرمی مخصوصا کفش و کیف چرم یا کمربند و کیف  از مد افتاده باشند.
  • با هر نوع اقلیم و منطقه ای سازگار هستند.
  • بهترین و با کیفیت ترین نمونه های چرم جهان در تبریز، تهران، اصفهان، همدان و مشهد تولید می گردد و ما صادر کننده هستیم لذا قیمت مناسبی هم دارند.

برای خرید کیف چرم طبیعی باید دقت زیادی داشته باشید و بتوانید آن را از نوع مصنوعی تشخیص دهید. در مقاله ای جداگانه نحوه تشخیص چرم اصل از نوع مصنوعی را توضیح داده ایم. خرید از فروشگاهی معتبر و همچنین رعایت کردن نکات نگهداری و تمیز کردن در دوام و ماندگاری محصول چرمی تأثیرگذار خواهد بود.

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

با توجه به استقبال زیاد خانم ها و آقایان در سنین مختلف از محصولات چرمی، صنعت چرم و تولیدات آن رونق زیادی گرفته اند که دلیل آن را به طور مفصل توضیح دادیم و همه افراد بلا استثناء عاشق چنین محصولات با کیفیتی هستند.

با اینکه قیمت محصولات چرمی از سایر جنس های رایج بازار بالاتر است اما زیبایی و دوام آنها غیر قابل مقایسه است.چرم طبیعی و مصنوعی کاربردهای زیادی دارد. انواع کیف زنانه و مردانه، کیف پول، کیف جیبی، کیف رودوشی، کیف اداری، کیف مجلسی، کیف اسپرت، کوله پشتی، انواع لباس ها و زیورآلات و غیره از چرم ساخته می شوند.

هیچ چیزی به اندازه کیف چرم شیک یا لباس چرمی نمی تواند به زیبایی استایل شما کمک کند.در ادامه به معرفی انواع مختلف کیف های چرم پرکاربرد و پرفروش آقایان و خانم ها می پردازیم:

کیف چرم

کیف های چرم

کیف چرم زنانه

  • کیف چرم اداری زنانه : این مدل کیف  به دو مدل دستی و رودوشی تقسیم بندی می شود و برای محیط کاری بسیار مناسب است. این نوع کیف ها همیشه پرفروش هستند و هیچ موقع از مد نمی افتند. حتی استفاده روزانه از آنها شما را خسته نمی کند و ظاهر تکراری برای شما ایجاد نخواهد کرد.
  • کیف چرم زنانه شیک مدل دانشجویی : این نوع کیف ها در مدل های ساده، طرح دار، بند دار (رودوشی) و بدون بند، کوچک و بزرگ تولید می شوند. علاوه بر زیبایی و دوام بسیار بالا، وزن سبکی هم دارند و می توان روی مچ دست یا آرنج هم انداخت. دانشجویان هم از این مدل زیاد می پسندند مخصوصا که فضای خوبی هم دارد.
  • کیف چرم زنانه مجلسی : این نوع کیف ها برای مجالس عروسی، جشن تولد، مهمانی های دورهمی خودمانی و حتی رسمی برای خانم های شیک پوش توصیه می شود. کیف چرم بزرگ زنانه مجلسی، ساده و طرح دار و یا حتی بنددار از انواع مختلف آن هستند که با تنوع رنگ بالا عرضه می شوند.
  • کوله پشتی چرمی : این نوع کیف ها معمولا اندازه بزرگ با دو بند دارند و بر روی شانه ها قرار می گیرند. با توجه به جنس های مختلف کوله پشتی که طراحی ارگونومیک دارند تا وزن آن بر روی شانه های افراد حس نشود، اخیرا در تولید کوله پشتی چرمی مخصوصا برای دانشجویان یا مسافرت از این تکنولوژی استفاده گردیده است.

کیف دوشی زنانه

  • کیف پول چرم : معمولا اندازه کوچکی دارند و برای نگهداری پول نقد، کارت های اعتباری و خرید، کارت ویزیت، کارت های هویتی مثل کارت ملی و مشابه آن خریداری می شوند. کیف چرم جیبی و کیف چرم پاسپورتی در این دسته قرار می گیرند.
  • کیف چرم رودوشی : یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین مدل های کیف چرم دخترانه و زنانه، کیف های چرم دوشی یا رودوشی با بند بلند است. بند بلند باعث سبکی وزن و راحتی حمل و نقل شده است. معمولا برای حمل وسایلی که نیاز به فضای زیادی ندارند این مدل بسیار مناسب است. معمولا خانم ها برای خرید کیف های چرم طبیعی زنانه نوع رودوشی یا مجلسی را انتخاب می کنند.
کیف چرم

کیف های چرم

کیف چرم مردانه

  • کیف چرم اداری مردانه : این نوع کیف ها برای آقایانی که به خوش تیپ بودن در محیط کار اهمیت می دهند تولید می شود تا برای نگهداری از وسایل مختلف و حتی کلاس کاری استفاده کنند.  چرم اداری دوام زیادی دارد و با تنوع رنگ بالا به راحتی با هر سبک و پوششی ست می شود.
  • کیف مدارک : کیف مدارک چرمی مثل کیف پاسپورت و اسناد مهم در سایزهای مختلف تولید می شود و هر فردی باید برای نگهداری از مهمترین مدارک زندگی خود یکی از این کیف ها که در انواع قفلی و رمزی تولید می شوند داشته باشد. محصولات چرمی آب از خود عبور نمی دهد و کاملا مقاوم است.
  • کیف چرم رودوشی مردانه : برای آن دسته از آقایانی که نیاز به کیف های چرم با فضایی بزرگتر از کیف مدارک و کوچکتر از کوله پشتی نیاز دارند بهترین گزینه خرید کیف رودوشی مردانه است. ضمن اینکه بند بلند آن وزن وسایل را بر روی دوش کم می کند و جابجایی راحتی دارد. برای مسافرت، دانشگاه، محل کار، خرید و غیره بهتر از این نمی توان پیدا کرد.

نکته : کیف چرم بچه گانه به شکل ست با کیف های چرم زنانه و مردانه و یا طراحی جداگانه در بازار تولید می شوند. معمولا از این کیف ها برای مهمانی و دورهمی استفاده می گردد و مناسب مدرسه نیست.

نکته : کیف چرم حکاکی شده نمونه ای بسیار جدید و پرطرفدار در بین کیف های چرمی است که در انواع مختلف گفته شده تولید می گردد. به دلیل همکاری اساتید چرم سازی و چرم دوزی و قلمزنی بر روی ساخت این کیف ها به صورت دستی و روش هایی خاص قیمت بالایی دارند. این کیف ها برای خرید کادوی لوکس و لاکچری بهترین گزینه هستند.

 

کیف دوشی مردانه

در کنار کیف های رودوشی مردانه و زنانه چرمی، کیف پول چرمی نیز بسیار پرفروش و پرطرفدار است. این کیف ها جنسیت یا رده سنی خاصی ندارند و همه می توانند استفاده کنند. با اینکه مدل های پارچه ای، نمدی، پلاستیکی و غیره هم در بازار هستند که قیمت پایینتری دارند اما هیچ کیف پولی به اندازه کیف پول چرمی، شیک و با دوام و ماندگار نیست.

محصولات چرمی مخصوصا کیف پول روی شأن و منزلت افراد در جمع های دوستانه و رسمی تأثیر مثبتی دارد. یقینا کسانی که وسایل و محصولات چرمی دارند خیلی شیک تر به نظر می رسند و خودبخود احترام و توجه اجتماعی کسب می کنند. پس در اولین فرصت سعی کنید خرید محصولات چرمی که تا سالیان طولانی همراه شما هستند را جایگزین خرید سایر وسایل کنید.

 

کیف پول چرم

کیف پول چرم طبیعی یا اصل و کیف پول چرم مصنوعی یا صنعتی دو نمونه ای هستند که علی رغم شباهت ظاهری تفاوت های زیادی دارند که در مقاله ای جداگانه، تفاوت این دو و روش های تشخیص را توضیح داده ایم. طبیعتا کیف چرم طبیعی مردانه و زنانه دوام و ماندگاری و مرغوبیت بسیار بالاتری دارد و قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

اگر علاقه مند به استفاده از محصولات اصل و مرغوب هستید، حتما چرم طبیعی بخرید.کیف پول چرم زنانه و مردانه در انواع مختلف کیف پول چرم جیبی (با سایز و حجم کوچک)، کیف پول چرم کتی (معمولا مستطیلی شکل که به کیف پول چرم پالتویی هم معروف هستند؛

سایز بزرگتری نسبت به جیبی دارند)، کیف پول چرم دو لت و کیف پول چرم سه لت تولید می شوند.ست کیف با کمربند و کفش نیز طرفداران بسیار زیادی دارد که در خرید آنها باید به سبک و استایل پوشش خود و رنگ آنها توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید کیف چرم

فروشگاه صنایع دستی اصفهان با تکیه بر سابقه درخشان و فعالیت طولانی در زمینه صنایع دستی تصمیم گرفته تا برای احترام به سلیقه مشتریان و درخواست های آنان، محصولات چرمی اصل (طبیعی) و مصنوعی (صنعتی) را در انواع مختلف به فروش برساند. این محصولات در انواع زنانه و مردانه و بچه گانه و در سایز و مدل های گوناگون عرضه می شوند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان امکان خرید عمده کیف چرم و کلیه محصولات چرمی را با قیمت مناسب و بسته بندی بسیار شیک فراهم کرده است. کیف های چرم زنانه شیک در مدل های طبیعی و مصنوعی با قیمت مناسب به بازار عرضه می گردند.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =