انواع صنایع دستی

قلمدان خاتم کاری شده اصفهان از صنایع دستی نفیس

قلمدان خاتم کاری شده

قلمدان خاتم کاری اعلا اصفهان

قلمدان خاتم کاری شده اصفهان از دیگر محصولات کاربردی صنایع دستی کشورمان بشمار می رود. این محصول زیبا با طراح های چشم نواز خود برای هنرمندن توسط هنرمندان طراحی و تولید شده است. کیفیت بالای قلمدان خاتم کاری اعلا اصفهان باعث شده به عنوان محصول لوکس خاتم کاری معرفی گردد.

از قلمدان خاتم کاری شده اصفهان برای نگهداری انواع قلم های خوشنویسی, آلات موسیقی مانند مضراب سنتور و همچنین ساعت های شیک مچی استفاده می شود.خرید قلمدان خاتم کاری هم به منظور استفاده شخصی و هم بعنوان هدیه ایی نفیس برای دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد.

 

قیمت قلمدان خاتم کاری شده با توجه به سایز و کیفیت ساخت آن متفاوت است. فروش قلمدان خاتم کاری هم بصورت تکی و هم بصورت عمده برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری با طرح های زیبای سنتی

قلمدان خاتم کاری قیمت ارزانی داشته و برای نگهداری وسایل با ارزش مناسب است. شما می توانید طرح های نقاشی چهره,خاتم کاری,تذهیب,شکارگاه,چوگان,گل و مرغ و … را بر روی انواع قلمدان نفیس خاتم کاری مشاهده نمائید.

خرید اینترنتی قلمدان خاتم کاری از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی برای مشتریان گرامی امکان پذیر است.فروش عمده قلمدان خاتم کاری شده شامل تخفیف ویژه می گردد.

قلمدان نفیس خاتم کاری

قلمدان نفیس خاتم کاری بطور کلی برای نگهداری از اشیاء با ارزش استفاده می گردد. یکی از ابزارهای مورد نیاز و پرکاربرد برای خوشنویسان، قلمدان می باشد. بهره گیری از قلمدان موجب می شود تا پس از اتمام خطاطی از دغدغه پخش جوهر بر روی انواع سطوح به دور باشید.

حال اگر قلمدان مورد نظر با هنر اصیل ایران و اصفهان یعنی خاتم کاری مزین شده باشد، می تواند جلوه ویژه ای به میز کار خوشنویسان با ذوق و هنر بدهد. قلمدان خاتم کاری شده یکی از صنایع دستی اصفهان بوده که مورد توجه بسیاری از عموم قرار می گیرد.

اپلیکیشن صنایع دستی

فروش عمده قلمدان خاتم کاری

فروش عمده قلمدان خاتم کاری به منظور هدایای تبلیغاتی می تواند برای سازمان ها و ارگان های مختلف گزینه مناسبی بشمار می رود. طرح های بکار گرفته شده بر روی قلمدان خاتم کاری هر یک روایتگر یک داستان، رویداد می باشند. بطور مثال طرح های اسلیمی , شکارگاه و غیره نشات گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی است.

به همین دلیل ,قلمدان خاتم کاری یکی از بهترین هدایایی است که می توانید آن را به افراد اهل هنر هدیه دهید چرا که هنرمندان اهل قلم به خوبی با این فرهنگ ها و روایت ها آشنا بوده و ارزش آن را درک می نمایند.

در قدیم اکثر قلمدان ها با مقوا و کاغذ ساخته می شدند.در این نوع هنرمندان با طراحی و پیاده سازی انواع نقاشی ها قلمدان خود را تزیین میکردند اما با گذشت زمان قلمدان ها تغییر کرد تا جایی که امروزه از چوب برای ساخت قلمدان استفاده می شود.

قیمت قلمدان خاتم کاری

قیمت قلمدان خاتم کاری شده بر اساس کار انجام شده بر روی آن برآورد می گردد. قلمدان ها از دیرباز توسط شاهان، درباریان و ادیبان مورد استفاده قرار می گرفتند. در حقیقت همانطور که از نام این اثر پیداست، برای قراردهی قلم مورد استفاده قرار می گرفت.

امروزه نیز بسیاری از خطاطان و نویسندگان برای قرار دادن قلم های خوشنویسی خود در مکان مناسب از این وسیله بهره می گیرند.به غیر از قلم خوشنویسی می توانید انواع لوازم مربوط به این رشته نظیر دوات، قلم های نئین، قلم تراش، قیچی مخصوص، سنگ فسان و غیره را نیز در آن قرار داده تا از بهم ریختگی میز کار خود جلوگیری نمایید.

علاوه بر این مورد می توانید انواع آلات موسیقی و یا ساعت های مچی خود را نیز در قلمدان خاتم کاری شده قرارداده و از زیبایی و جلوه آن بر روی میز بهره ببرید.از آنجایی که هنر خاتم کاری هنری چشم نواز با میزان جلوه گری بالا می باشد،

می تواند با توجه به تم اتاق یا میز کار خود و برای هماهنگ کردن رنگ آن با سایر لوازم روی میز از طرح های مختلف قلمدان خاتم کاری استفاده نمایید.

 

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری شده

انواع قلمدان خاتم کاری

انواع قلمدان خاتم کاری برای سلیقه های مختلف طراحی و تولید می شود. قلمدان طرح خاتم کاری در انواع زیر موجود بوده که قابل سفارش نیز می باشد. لازم به ذکر است که موارد نام برده شده، قلمدان های خاتم کاری ساده نمی باشند.

سطح روی قلمدان های ساده بدون نقش و نگار و فقط با طرح خاتم هستند. برای زیباسازی بیشتر به این نمونه قلمدان ها چند بار روغن کمان زده می شد و پس از خشک شدن مورد استفاده قرار می گیرند.

در برخی از قلمدان های خاتم کاری نه تنها بدنه خاتم کاری می شود، بلکه داخل قلمدان نیز خاتم کاری شده و به زیبایی آن افزوده می گردد.

قلمدان طرح چوگان

در قدیم بازی چوگان یکی از بازی های محبوب در بین افرادی بود که در سوارکاری مهارت داشتند. قلمدان طرح چوگان نیز از این بازی قدیمی ایده گرفته شده و بر روی آن طرح و نقوشی از افرادی را نشان می دهد که بر اسب سوار بوده و در حال بازی می باشند.

افرادی که به بازی چوگان با سوارکاری علاقه مند می باشند، می توانند از این طرح قلمدان خاتم کاری خریداری و از آن لذت ببرند.

قلمدان خاتم کاری طرح چهره

همانطور که از نام این طرح پیداست، بر روی این قلمدان چهره ها طراحی و پیاده سازی می شوند. در حقیقت چهره های طراحی شده به صورت نقاشی های مینیاتوری و آرمانی پیاده سازی می شوند همین امر موجب می شود تا خاتم کاری چهره ها متفاوت تر از نقاشی چهره ها در حال عادی شده و جذابیت آن دو چندان می شود.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

قلمدان طرح گل و مرغ

طرح گل و مرغ از دیگر طرح های مربوط به فرهنگ ایرانیان بوده و در بسیاری از هنرهای اصیل ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود گل در این طرح موجب می شود تا هنرمندان به دلیل ماهیت این طرح از رنگ های قرمز و روشن بهره می گیرند.

از طرفی استفاده از رنگ های لاجوردی، کاربنی، زرد و غیره نیز موجب می شود تا طرح اصلی گل و مرغ به خوبی نمایان شده و جلوه نماید.طرح گل و مرغ در انواع لوازم موجود می باشند. به همین دلیل می توانید قلمدان خاتم کاری طرح گل و مرغ را با تعدادی از لوازم کار خود هماهنگ نمایید.

قلمدان طرح خاتم

یکی از پرفروش ترین انواع قلمدان های خاتم کاری، طرح خاتم آن می باشد. بدنه این قلمدان ها، کاملا از خاتم پوشانده شده است. برای افزایش جذابیت و زیبایی، هنرمندان در اطراف نقوش از صدف هایی مخصوص استفاده می نمایند.

در برخی از مواقع نیز می توان برای هدیه دادن به عزیزان خود، نام وی را بر روی آن با صدف، عاج یا خط نستعلیق نوشته تا به نام عزیز شما ثبت گردد.

 

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری شده

قلمدان طرح تذهیب

در طرح تذهیب نقوش و انواع طرح ها با رنگ های مختلف کشیده شده سپس اطراف این نقوش به وسیله طلا با دقت فراوان مزین می گردد. البته لازم به ذکر است که تهیه لوازمی با طرح تذهیب برای همه افراد مقدور نمی باشد.

به همین دلیل امروزه به جای بهره گیری از طلا، از رنگ طلایی، گواش یا اکلیل استفاده می گردد تا ماهیت طرح تهذیب حفظ و شده و از زیبایی آن چیزی کم نگرد.

 

قلمدان طرح شکار

بر روی قلمدان طرح شکار از طرح ها و نقاشی هایی استفاده شده که صحنه شکار حیوانات به خوبی نمایش داده می شود. بسیاری از افراد به طرح شکار علاقه مند بوده و از این طرح در انواع لوازم منزل و اتاق خود بهره می گیرند.

قلمدان خاتم کاری طرح شکار نیز موجود بوده و می توانید در صورت تمایل سفارش دهید.انواع مختلفی از قلمدان ها موجود می باشد. موارد نام برده شده تنها تعداد معدودی از طرح ها است و قلمدان خاتم کاری می تواند در طرح های دیگری نیز آماده گردد.

ویژگی های قلمدان خاتم کاری

قلمدان های مزین شده با هنر قلمدانی از چوب راش تهیه شده که یکی از بهترین جنس چوب برای قلمدان می باشد. این قلمدان ها به صورت کشویی باز و بسته می شوند به همین دلیل به راحتی می توانید به لوازم، انواع قلم ها، خودکار و غیره خود دسترسی پیدا نمایید.

یکی از مزیت های بهره گیری از قلمدان خاتم کاری به فرم کشویی، این است که لوازم قرار گرفته شده در این وسیله نمایان نخواهند شد؛ بنابراین می توانید لوازم خود را پس از مصرف و استفاده در آن قرار داده تا در معرض عموم قرار نگرفته و مرتب سازی میز کار حفظ گردد.

 

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری شده

ابعاد این وسیله متنوع بوده اما در حالت کلی برای قراردهی انواع قلم، خودکار، خودنویس , ساعت مچی, مضراب سنتور, آلات دیگر موسیقی و غیره مناسب بوده و جای نگرانی وجود نخواهد داشت. در حقیقت ابعاد بکار گرفته شده بر اساس قلم های استاندارد اندازه گیری شده اند.

در صورتی که به درستی از این محصول استفاده گردد، می تواند تا سال ها مورد استفاده قرار گیرد چرا که طول عمر چوب راش بالا بوده و خاتم کاری نیز تا سال ها در صورت عدم مواجهه با ضربه دچار خدشه ای نخواهد شد.

برای اینکه قلمدان خاتم کاری در برابر آب یا رطوبت مقاوم گردیده و آب به آن نفوذ نکند، پس از خاتم کاری و در مرحله نهایی لایه ای پلی استر بر روی آن کشیده خواهد شد.

خرید قلمدان خاتم کاری شده

خرید قلمدان خاتم کاری براحتی چند کلیک از سراسر کشور انجام می گردد. هنر خاتم کاری یکی از هنرهای محبوب و صنایع دستی اصفهان و شیراز می باشد. برای اینکه بتوانید با اطمینان از هنر دست استادان اصفهانی خرید کرده تا خاتم کاری اصیل به دستتان برسد،

می توانید از فروشگاه صنایع دستی اصفهان کمک بگیرید.بهره گیری از قلمدان خاتم کاری اصفهان و سایر صنایع دستی و هنرهای ایرانی موجب می شود تا فضای منزل به خوبی با هنرهای ایرانی اجین شود. یکی از ویژگی های طرح های ایرانی بهره گیری از رنگ های جذاب، روشن و متنوع می باشد.

 

این رنگ ها به سادگی با سایر لوازم هماهنگ شده و تلفیق و ترکیب زیبایی پدید می آورند.علاوه بر این بسیاری از افراد در محل کار خود می توانند از قلمدان خاتم کاری شده استفاده کرده و انواع خودکار و غیره خود را در آن قرار دهند.

همچنین انواع جا قلمی های خاتم کاری برای هدیه به دوستان و یا حتی هدایای تبلیغاتی سازمانی مناسب است.

خرید اینترنتی قلمدان خاتم کاری شده

خرید اینترنتی قلمدان خاتم کاری در هر ساعت شبانه روز از طریق سایت و اپ فروشگاه امکان پذیر است. این محصول نه تنها برای هدیه به دوستان و اقوام مناسب می باشد بلکه می تواند به عنوان هدیه ای ویژه، با ارزش و بسیار زیبا به شرکت ها و سازمان های مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد.

صنایع دستی خاتم کاری اصفهان نمونه بسیار خوبی از انواع هدیه نفیس ایرانی بشمار می رود.با خرید از فروشگاه صنایع دستی اصفهان نه تنها اطمینان حاصل می کنید که محصول خریداری شده از زیر دست استادان و هنرمندان اصفهانی عبور کرده بلکه به رونق و عرضه صنایع دستی اصفهان و به طور کلی ایرانیان کمک می نمایید.

قیمت نهایی این محصول بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و در انواع طرح ها قابل سفارش می باشد. شما می توانید با ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به دست شما برسد.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نه =