انواع صنایع دستی

ملیله کاری امین نگار و صنايع دستی امین الرعایا

ملیله کاری امین نگار

صنايع دستی امین نگار

ملیله کاری امین نگار و صنايع دستی امین الرعایا نصف جهان کاملا شناخته شده است. کیفیت ساخت و قیمت ظروف ملیله امین نگار بگونه ایی در نظر گرفته شده تا رضایت خاطر عموم مشتریان برآورده گردد.

مجموعه عکس ظروف ملیله کاری اصفهان جذابیت ویژه ایی برای هنردوستان خواهد داشت. تنوع محصولات صنايع دستي مليله سازي امين نگار اصفهان بالا بوده و مشتریان با سلیقه های متفاوت می توانند از آنها بهرمند شوند.

قیمت ملیله کاری اصفهان بسیار ارزان تر از ظروف نقره اصل بوده و از این رو می تواند جایگزین خوبی برای آنها بشمار رود. فروش محصولات صنايع دستی امین نگار بصورت آنلاین برای مشتریان سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

ملیله کاری امین نگار

ملیله کاری امین نگار

صنایع دستی ملیله کاری امین نگار

صنایع دستی ملیله کاری از سری ظروف کاربردی و تزئینی مورد توجه بانوان ایرانی می باشد. رنگ نقره ایی، استحکام بالا و دست ساز بودن محصولات باعث شده تا محبوبیت بیشتری داشته و به عنوان سرویس پذیرایی استفاده گردند. صنايع دستي امين نگار توانسته به خوبی هنر لوکس ملیله کاری اصفهان را برای استفاده در منزل با قیمت تجاری تولید و خدمات پس از فروش قابل قبولی به مشتریان خود ارائه دهد.

 

اپلیکیشن صنایع دستی

ملیله امین نگار

ملیله امین نگار از شناخته شده ترین برند های تولید کننده ظروف ملیله در اصفهان است. بطور کلی ملیله کاری که یکی از هنرهای بسیار قدیمی با تاریخچه چند هزار ساله است در اصفهان به دست هنرمندان توانمند بسیاری در حال تولید است. استاد امین نگار از هنرمندان و اساتید به نام و برجسته هنر ملیله کاری اصفهان است که نه فقط بخاطر تنوع بالای محصولات بلکه تنوع زیاد طرح و نقش و کیفیت و مرغوبیت بالاست به شهرت زیادی دست پیدا کرده است.

در حال حاضر صنایع دستی امین نگار اصفهان به عنوان یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین تولید کننده های صنایع دستی ملیله سازی یا ملیله کاری در ایران است. هدیه ملیله کاری برای خانم های خوش سلیقه ایرانی جذابیت ویژه ایی دارد و می تواند علاوه بر قرار گیری در چیدمان منزل بصورت کاربردی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

صنايع دستي مليله سازي امين نگار اصفهان

صنايع دستي مليله سازي امين نگار اصفهان را می توان از برترین تولید کنندگان صنایع دستی بر شمرد، چرا که پس از فروش ، کارت گارانتی و خدمات ویژه به مشتریان ارائه می کنند. برند امین نگار در سبد محصولات خود بیش از 100 نوع محصول با طراحی متفاوت و بسیار خاص را قرار داده و در اکثر شهرستان های کشور نیز ارسال و به فروش می رسد. در ادامه بیشتر با این برند خوشنام ملیله کاری کشورمان آشنا خواهید شد و در خصوص ویژگی های آن اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

ملیله کاری امین نگار

ملیله کاری امین نگار

صنايع دستی امین نگار

صنايع دستی امین نگار در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. نصف جهان مهد صنایع دستی ایران است و به راحتی می توان ادعا کرد که در هر یک از زمینه های صنایع دستی ده ها برند به شکل حرفه ای در حال فعالیت هستند. صنایع دستی ملیله کاری هم از این مورد مستنثی نیست و طبیعتا هر برند برای جلب نظر مشتریان باید ویژگی های شاخص داشته باشد. در کنار ویژگی های کلی که یک محصول ملیله کاری باید داشته باشد و در این رابطه به شکل مجزا صحبت کرده ایم قصد داریم به ویژگی های شاخص و متمایز کننده برند امین نگار اشاره کنیم.

  • ظروف ملیله کاری امین نگار با عیار نقره بسیار بالا ساخته شده اند به همین دلیل کیفیت و ماندگاری این ظروف بالاست و طبیعتا نسبت به نمونه های با کیفیت پایینتر قیمت بیشتری دارد. در صورت نیاز مشتریان امکان ساخت ظروف ملیله کاری که کاملا از نقره ساخته شده باشند وجود دارد که همراه با آن شناسنامه ساخت کالا و عیار نقره به همراه امضای استاد در گوشه ای از ظرف حک خواهد شد.
  • برند امین نگار تنوع قیمت مناسبی دارد تا همه افرادی که محو زیبایی ظروف ملیله کاری هستند و قصد دارند دکوراسیون خانه خود را با این نوع ظروف تزیین کنند توانایی خرید داشته باشند. در همین راستا ظروف ملیله کاری زمینه مسی که با نقره روکش شده اند نیز تولید می گردد که قیمت نهایی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.
  • ظروف ملیله کاری امین نگار با تضمین و ضمانت کامل به فروش می رسد به نحوی که در اثر تابش نور خورشید رنگ این ظروف به سمت سیاهی یا زردی نخواهد رفت.
  • در ساخت ظروف ملیله کاری این برند هم به جنبه زیبایی و تزییناتی و هم به جنبه کاربردی آن توجه شده است بنابراین سطح اتکا و پایه خوبی دارند و می توانید از آنها برای پذیرایی از مهمانان نیز استفاده نمایید.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

صنایع دستی ملیله کاری

 

  • صنایع دستی ملیله کاری در کارگاه های مختلف با کیفیت های متفاوت انجام می گردد. در ساخت ظروف ملیله کاری درجه یک و مرغوب مثل برند امین نگار در مراحل نهایی که مفتول های نقره لحیم کاری می شوند، محل اتصالات را با پولیش و صیقل سازی کاملا صاف می کنند تا پیدا نباشند و حالت برجستگی نداشته باشد. نمونه های غیر مرغوب بخاطر وجود برجستگی هنگام جابجایی دست را اذیت کرده و احساس ناخوشایندی ایجاد می کنند ضمن اینکه روی زیبایی ظاهری و کیفیت هنری آنها نیز تأثیر می گذارد.
  • ملیله کاری امین نگار مقاومت بالایی در برابر افتادن یا ضربه دیدن دارد به نحوی که با یک ضربه ساده یا افتادن بر روی زمین، بخش های آن دچار خمیدگی و فرو رفتگی نخواهد شد. بنابراین مصرف کنندگان با خیال راحتتری استفاده خواهند کرد.

  • ملیله کاری امین نگار در ساخت ظروف ملیله خود از نقره و زمینه بسیار با کیفیت استفاده می کند بنابراین نیاز نیست در رابطه با زنگ زدگی و خوردگی در اثر شرایط جوی، اکسید شدن و رنگ پریدگی نگرانی داشته باشید.
  • اما یکی از مهمترین ویژگی های شاخص برند امین نگار در تولید محصولات ملیله کاری، ارزش هنری بالا در مقایسه با قیمت ارائه شده است. ارزش هنری بالای ملیله کاری امین نگار را می توانید از روی طرح و نقوش متنوع، ریز و پرکار و حتی نقوش ابداعی آن تشخیص دهید.
ملیله کاری امین نگار

ملیله کاری امین نگار

همانطور که مطالعه کردید این میزان محبوبیت و شهرت ملیله کاری برند امین نگار بی دلیل نیست و طبیعتا محصولات ملیله کاری که این همه ویژگی داشته باشند بسیار پرفروش خواهند بود. ما در فروشگاه صنایع دستی اصفهان نیز انواع محصولات ملیله کاری امین نگار را با قیمت عالی و تضمین کامل به فروش می رسانیم و می توانید از هر جای کشور که هستید سفارش خود را ثبت نمایید.

صنايع دستي امين نگار
صنايع دستي امين نگار نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران هم علاقه مندان فراوانی دارد. ویژگی هایی که برای محصولات برند امین نگار بیان کردیم بخاطر این است که فقط برای تزیین دکور منزل قابل استفاده نیستند. در واقع کاربردهای مختلف محصولات ملیله کاری شده امین نگار نیازمند این است که از هر لحاظ کارایی و ماندگاری بالایی داشته باشند. در تولید این محصولات تلاش شده تا شما بتوانید استفاده های مختلفی از این محصولات ببرید. در ادامه به کاربردهای این ظروف اشاره می کنیم:

 

  • ظروف ملیله کاری امین نگار را می توان به عنوان ظروف تزیینی بسیار شیک و نفیس در دکوری منزل استفاده کرد. محصولاتی مثل لیوان، فنجان، ست های پذیرایی و چایخوری گزینه های پیشنهادی ما هستند هر چند محصولاتی مثل کشکول ملیله کاری شده و قندان و پارچ هم در بین خانم های خانه دار بسیار محبوب بوده و فروش بالایی دارند.
  • ظروف ملیله کاری امین نگار جزو کالاهای لوکس و لاکچری محسوب می شوند بنابراین اگر قصد دارید ظروف پذیرایی یا تزیینی شیک و بسیار زیبا به دوست، خانواده یا همکار خود هدیه دهید یا همیشه عادت دارید بخاطر نوع جایگاه و رده شغلی خود کادو لوکس و درجه یک هدیه دهید، ظروف ملیله کاری شده بهترین گزینه هستند.
  • امروزه زوج های جوان علاوه بر اینکه از ست های ظروف مسی یا میناکاری شده و فیروزه کوبی شده برای جهیزیه خود استفاده می کنند، ظروف ملیله کاری مناسب جهیزیه هم مورد توجه قرار گرفته اند.
  • اگر دکوراسیون منزل شما لوکس و لاکچری است و برای سرویس پذیرایی خود به دنبال محصولاتی از جنس طلا یا نقره می گردید، ظروف ملیله کاری شده با نقره اصل و عیار بالای امین نگار کاملا مناسب هستند. پس می توانید با قیمتی مناسب ظروف پذیرایی بسیار شیک، براق و خیره کننده ای تهیه کرده و سرویس لوکس خود را تکمیل کنید.
ملیله کاری امین نگار

ملیله کاری امین نگار

صنايع دستی امین الرعایا

صنايع دستی امین الرعایا (صنايع دستي امين نگار) همیشه سعی داشته تا بهترین محصولات ملیله اصفهان را به مشتریان خود عرضه کند. چرا ظروف ملیله کاری امین نگار را پیشنهاد می کنیم؟ پاسخ این سوال را تا حد زیادی با بررسی ویژگی های شاخص و ممتاز این برند توضیح دادیم اما سابقه این برند در زمینه تولید محصولات ملیله کاری و تبحر و مهارت استاد سازنده، استاد امین نگار هم قطعا مزید بر علت خواهد بود.

سابقه کاری و فعالیت برند امین نگار در تولید محصولات ملیله کاری شده به بیش از 20 سال در شهر اصفهان می رسد. در طی این دو دهه فعالیت توانسته رضایت بالای مشتریان را کسب کرده و حتی به سراسر کشور ارسال داشته باشد موفقیتی که یقینا تنها با کیفیت بالای محصولات تولیدی حاصل خواهد شد.

بنابراین شما بهترین ملیله کاری اصفهان را از یک برندی معتبر و شناخته شده خرید خواهید کرد. این برند به شما ضمانت کیفیت، مرغوبیت و اصالت کالا می دهد بنابراین نسبت به هزینه ای که بابت خرید یک کالای اصل خرج می کنید کاملا اطمینان خواهید داشت.

قیمت ملیله کاری امین نگار

فروشگاه صنایع دستی اصفهان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا از طریق بستری امن و مطمئن سفارش خرید خود را ثبت نمایید. قیمت ملیله کاری امین نگار در فروشگاه صنایع دستی اصفهان چه به صورت تکی و عمده مقرون به صرفه بوده و شما می توانید با قیمتی عالی با کیفیت ترین محصولات پذیرایی و دکوری ملیله کاری شده را خریداری نمایید.

به طور کلی بد نیست بدانید که قیمت ظروف ملیله کاری تحت تأثیر قیمت جهانی نقره و مس بوده و نوسانات قیمت نیز به همین دلیل است. با این حال فروشگاه صنایع دستی اصفهان قیمت ها را تا حد امکان پایین آورده تا بتوانید محصول مدنظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

گلدان مسی ملیله کاری

گلدان مسی ملیله کاری

خرید ملیله کاری امین نگار

خرید ظروف ملیله کاری امین نگار به شکل اینترنتی و آنلاین از سراسر کشور و در تمامی طول هفته از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان امکان پذیر است. شما می توانید از طریق همین صفحه، هر کدام از محصولات برند امین نگار را که تمایل داشتید انتخاب کنید تا در اسرع وقت به همراه بسته بندی شکیل دریافت نمایید.

امکان خرید ظروف ملیله کاری شده امین نگار به شکل تکی و عمده امکان پذیر است. شما می توانید این محصولات را به عنوان هدیه تبلیغاتی هم خریداری کنید که در این صورت نیاز به خرید به شکل عمده خواهید داشت. در خرید عمده ملیله کاری امین نگار تخفیف های ویژه به همراه خدمات سفارشی متناسب با کالای خریداری شده نیز دریافت خواهید نمود.

در صورتی که قبل از خرید نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید می توانید روی مشاوره تلفنی رایگان و کاملا تخصصی همکاران ما حساب ویژه باز کنید. در صورتی که قصد دارید از ظروف ملیله کاری شده به عنوان تزیینی منزل، کادو به دوستان، جهیزیه عروس یا حتی هدایای تبلیغاتی سازمانی استفاده کنید اما در انتخاب نوع محصول تردید دارید ما در کنار شما هستیم تا بهترین مشاوره را به شکل رایگان ارائه کنیم.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =