انواع صنایع دستی

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

بازار عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی با قیمت ارزان در نظر گرفته شده تا بتوانند ,هدایای تبلیغاتی خود را برای مناسبت های مختلف تهیه نمایند.

خرید عمده فیروزه کوبی ,خرید عمده خاتم کاری ,خرید عمده میناکاری اصفهان و بطور کلی محصولات دست ساز ایرانی با قیمت مناسب از کارگاه تولیدی برای مصرف کنندگان امکان پذیر بوده تا با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

شما می توانید برای همایش های سالیانه خود انواع تندیس میناکاری با امکان درج پلاک و لوگو را براحتی سفارش دهید. فروش عمده صنایع دستی از طریق تلفن ,شبکه های اجتماعی ,سایت و اپلیکیشن صنایع دستی فروشگاه بصورت آنلاین برای مشتریان امکان پذیر است.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

عمده فروشی صنایع دستی در تهران

عمده فروشی صنایع دستی در تهران و دیگر شهرهای ایران با قیمت ارزانتر از سایت انجام می گردد. خرید عمده صنایع دستی اصفهان با هدف حمایت از کالای ایرانی به جای خرید کالاهای خارجی که کیفیت و دوام پایین تر و قیمت بالاتری دارند رویکرد کلی و فعلی کشور است.

اما برای جامه ی عمل پوشاندن بر این هدف ارزشمند و والا انتخاب فروشگاه و بستری امن و معتبر با محصولات متنوع و قیمت مناسب و کیفیت بالا کار سختی است که فروشگاه صنایع دستی اصفهان آن را راحت کرده است.

فروش عمده صنایع دستی ایران

هنگامی که صحبت از خرید عمده صنایع دستی اصفهان می شود خودبخود در ذهن اینگونه متبادر می گردد که هدف از آن برای فروشگاه های بزرگ، مراکز فروش، مراسم هایی مثل همایشات، سمینارها، گفتمان ها و غیره است که افراد تصمیم گرفته اند به جای خرید و فروش کالاهای لوکس خارجی که کمترین تناسب فرهنگی و ارتباطی را با ما ندارند.

اپلیکیشن صنایع دستی

به خرید عمده صنایع دستی اصفهان بپردازند تا گامی در جهت پاسداشت و حفظ این میراث و هنر اصیل ایرانی برداشته شده باشد. خرید عمده صنایع دستی در اصفهان را می توانید با فروشگاه بازار مینا تجربه نمائید. فروش عمده صنایع دستی ایران نوید بخش رونق اقتصادی برای تمامی هموطنان کشورمان می باشد.

خرید عمده میناکاری اصفهان

خرید عمده صنایع دستی اصفهان یعنی خرید میناکاری، خاتم کاری، منبت کاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی و غیره که هر کدام صدها یا ده ها سال تاریخ و هنر را در دل خود جای داده اند و این میراث و هنر اصیل ایرانی هنوز به دست هنرمندان این مرز و بوم و حتی افراد خانه داری که از طریق تولید آنها امرار معاش می شود به دست فراموشی سپرده نشده است.

خرید و فروش عمده صنایع دستی به رونق اقتصادی و حرکت مثبت در جهت کسب و کار های محلی کمک بزرگی خواهد نمود. قیمت خرید عمده میناکاری اصفهان با توجه به تولید آن توسط کارگاه های گروه بازار مینا , ارزان و کیفیت آن عالی می باشد.

 

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

با توجه به پتانسیل های داخلی در جهت تولید محصولات به کمک دانش و هنر ایرانی و استقبال بیشتر و روزافزون مردم در سال 98 و استمرار آن در سال های آتی شاهد افزایش تولید و هنرمندی های بی نظیری در زمینه ی صنایع دستی اصفهان بودیم.

که نمونه های آن را می توان به برگزاری باشکوه تر جشنواره های صنایع دستی و رویدادهای مختلف اشاره کرد که فروشگاه صنایع دستی اصفهان در این زمینه با غرفه ای جامع و بسیار فعال خودنمایی می کرد.لذا با توجه به رویکرد و نگرش بوجود آمده

و همچنین قیمت پایین تر صنایع دستی و ماندگاری به مراتب بیشتر نسبت به محصولات خارجی، شاهد میل زیاد ادارات، سازمان ها، مؤسسات خصوصی و دولتی، برگزار کنندگان همایش ها، سمینارها و غیره به خرید عمده صنایع دستی اصفهان هستیم

مخصوصا که امکان خرید آنها به شکل تندیس و همچنین هدایای تبلیغاتی نیز وجود دارد.خرید عمده صنایع دستی به شکل تندیس یکی از ابداعات جدید هنرمندان برای ترویج فرهنگ و هنر اصیل ایرانی است

به نحوی که بهترین گزینه برای جایگزینی با هدایای قبلی است چرا که با این کار هم از تولیدات داخلی حمایت شده (رویکرد کلی کشور) و هم اینکه زیباترین تندیس ها را با قیمت به مراتب پایین تر تهیه کرده اند.

 

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده فیروزه کوبی

فرم دیگر رایج خرید عمده صنایع دستی اصفهان، هدایای تبلیغاتی است که این هم از نوآوری های هنرمندان اصفهانی و سایر شهرهای فعال در این زمینه است

که به منظور تبلیغ کسب و کار و جذب مشتری و بازاریابی نسبت به شیوه های سنتی پخش تراکت و پیام رسانی انبوه و همچنین شیوه های گران قیمت تبلیغات تلویزیونی و پوسترهای تبلیغاتی هم تأثیرگذاری به مراتب بالاتری دارد و هم اینکه قیمت نهایی تمام شده بسیار کمتر خواهد بود.

 

لذا افراد با خرید عمده صنایع دستی اصفهان با هدف جذب مشتری و بازاریابی به شکل هدایای تبلیغاتی، با کیفیت بالاتر در مقابل قیمت پایین تر، اثربخشی بیشتری داشته اند. شما می توانید برای خرید عمده فیروزه کوبی با واحد فروش ما تماس گرفته و از قیمت های عمده فروشی مطلع شوید.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

خرید عمده خاتم کاری

در ادامه فروشگاه صنایع دستی اصفهان لازم می بیند که قبل از اقدام به خرید عمده صنایع دستی اصفهان گذری به برخی از پرفروش ترین محصولات صنایع دستی اصفهان زده و شیوه های تشخیص مرغوبیت آنها را با شما به اشتراک بگذارد.

تا از خرید عمده صنایع دستی اصفهان نهایت رضایت را داشته باشید و تجربه ی خوبی را کسب کنید.خرید عمده صنایع دستی اصفهان با هدف حمایت از کالا و هنر اصیل ایرانی با تخفیف های ویژه انجام می گردد.

فروش عمده صنایع دستی ایران راهی برای غلبه بر چالش های اقتصادی و اجتماعی کشور بشمار می رود. قیمت خرید عمده خاتم کاری با توجه تیراژ سفارش مشتریان در نظر گرفته می شود.

 

تشخیص مرغوبیت لازمه ی خرید عمده صنایع دستی اصفهان

با توجه به اینکه در خرید عمده صنایع دستی اصفهان هزینه های به مراتب بالاتری نسبت به خرید خرد خواهید پرداخت، لازمه ی تشخیص مرغوبیت کالاها اهمیت به مراتب بالاتری پیدا می کند هرچند به معنای بی اهمیت بودن این موضوع در خرید خرد نیست با این حال از لحاظ مادی منطقی است.

که حساسیت بیشتری در مورد این مسأله داشته باشید که فروشگاه صنایع دستی به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش صنایع دستی اصفهان در این زمینه همراه شماست. خرید صنایع دستی به صورت عمده کمک بزرگی برای تامین هدایای تبلیغاتی سازمانی بشمار می رود.

 

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی در اصفهان

  • میناکاری: با توجه به اینکه اکثرا میناکاری روی مس صورت می گیرد پس ابتدا چک کنید که وزن ظرف میناکاری شده کمتر از حالت عادی نباشد. همچنین سطح باید کاملا صاف و یکنواخت، لبه ها بدون ترک و اختلاط رنگ باشد و همچنین لعاب نباید هیچگونه ترک، پریدگی و یا سوراخ شدگی داشته باشد و پراکندگی و غلظت رنگ باید کاملا یکنواخت باشند.

ضمن اینکه شفافیت و درخشندگی ظروف میناکاری نیز حائز اهمیت است. همچنین موقع خرید عمده صنایع دستی اصفهان و انتخاب میناکاری حتما شناسنامه ی محصولات را چک کنید چرا که حاوی اطلاعات مهمی در مورد تاریخ ساخت، خالق اثر و گارانتی است.

  • خاتم کاری: در هنگام خرید عمده صنایع دستی اصفهان و انتخاب خاتم کاری حتما به صاف بودن سطح، خالی نبودن هیچ نقطه ای از کار، یکنواختی در پراکندگی رنگ و مصالح، عدم رنگ پریدگی و تغییر فرم در شکل دقت داشته باشید ضمن اینکه خاتم کاری بر اصل قرینگی استوار است. خرید عمده صنایع دستی اصفهان و لازمه ی تشخیص مرغوبیت خاتم کاری و محصولات دیگر می باشد.
  • منبت کاری: از دیگر انواع محصولات پرفروش صنایع دستی اصفهان می توان به منبت کاری اشاره کرد که دقت کردن به ظرافت کاری، جنس و مرغوبیت چوب، عدم شکستگی و لب پریدگی در طرح ها و نقش ها هنگام خرید عمده صنایع دستی اصفهان از نوع منبت کاری بسیار حیاتی است. منبت کاری یکی از محصولات محبوب برای هدایای تبلیغاتی و خرید عمده صنایع دستی اصفهان است.
  • فیروزه کوبی: هنگام انتخاب و خرید عمده صنایع دستی اصفهان از نوع فیروزه کوبی دقت داشته باشید که هیچ یک از دانه های سنگ فیروزه دچار شکستگی یا لب پریدگی نشده باشند، مس مورد استفاده به عنوان سطح زیر کار کاملا مرغوب باشد که البته از ظروف برنجی، نقره ای و برنزی هم استفاده می شود. همچنین به منظم قرار گرفتن قطعات و عدم فاصله افتادگی بین آنها بسیار دقت کنید. خرید عمده صنایع دستی اصفهان و انتخاب محصولات می تواند از طریق سایت بصورت آنلاین انجام گیرد.

فروش عمده صنایع دستی

اکنون که با چرایی و ضرورت خرید عمده صنایع دستی اصفهان و جایگزینی آن با محصولات خارجی و دیگر محصولات آشنا شدید و شیوه های تشخیص پرفروش ترین و محبوب ترین آنها را فرا گرفتید به بررسی موضوع مهم دیگری می پردازیم.

یافتن و انتخاب مرکزی معتبر و آشنا به صنایع دستی اصفهان که هم تنوع محصولات بالایی داشته باشد.قیمت مناسبی را در اختیار خریداران قرار دهد، مرغوبیت کالای بالایی داشته و محصولات فروشی خود را گارانتی کند کار بسیار سخت و زمانبری است

اما فروشگاه صنایع دستی اصفهان این امر را برای شما بسیار سریع و راحت کرده است. فروش عمده صنایع دستی برای فروشگاه های مختلف هنری و همچنین سازمان های دولتی و خصوصی در سراسر کشور با قیمت های ویژه در نظر گرفته شده.

 

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید عمده صنایع دستی اصفهان

خرید و فروش عمده صنایع دستی

فروشگاه صنایع دستی اصفهان با داشتن سال ها فعالیت درخشان در زمینه ی فروش صنایع دستی اصفهان و حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی و هنرمندان ایرانی و با سیاست های کاری همچون، کسب حداکثری رضایت مشتریان، هر ایرانی و حمایت از تولیدات ایرانی و،

تنوع و کیفیت بالا در مقابل قیمت پایین به بستری کاملا امن برای خرید اینترنتی صنایع دستی در انواع و اقسام مختلف برای سازمان و ارگان ها در خرید عمده صنایع دستی اصفهان تبدیل شده است.

ضمن اینکه امکان ثبت سفارش و خرید خرد در کنار خرید عمده در تمامی روزهای هفته و ارسال آنها برای مشتریان و خریداران گرامی و دوستداران این هنر و صنعت کهن ایرانی وجود دارد. خرید و فروش عمده صنایع دستی راهی برای کمک به رشد اقتصادی جامعه خواهد بود.

خرید صنایع دستی به صورت عمده

اما ویژگی هایی که فروشگاه صنایع دستی اصفهان را بهترین گزینه برای خرید عمده صنایع دستی اصفهان تبدیل ساخته عبارتند از:

تیم تأمین صنایع دستی فروشگاه صنایع دستی اصفهان، مستقیما محصولات را از تولید کنندگان و هنرمندان خریداری می کنند و هیچ واسطه و دلالی وجود ندارد به همین دلیل قیمتی رقابتی نیز ارائه کرده است.

  • کادری مجرب و حرفه ای در زمینه ی تشخیص کالاهای مرغوب و با کیفیت برای عرضه ی محصولاتی مرغوب برای خرید عمده صنایع دستی اصفهان و حتی در سطح خرد برای هموطنان ارجمند.
  • تنوع بالای محصولات و ارتباطی معقول بین کیفیت و قیمت محبوبیت بسیار زیادی را برای فروشگاه صنایع دستی اصفهان به همراه داشته است.
  • صنایع دستی اصفهان با حفظ دو اصل کیفیت و اصالت توسط تیم فروشگاه صنایع دستی اصفهان تأمین می گردند.
  • امکان اعمال تخفیف های ویژه در خرید عمده صنایع دستی اصفهان و اطلاع رسانی تخفیف های مناسبتی از طریق اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی بازار مینا.
  • عرضه ی صنایع دستی اصفهان به شکل هدایای تبلیغاتی با قیمتی عالی و امکان سفارشی سازی متناسب با هر نوع سلیقه و درخواست و بسته بندی های شیک و زیبا.
  • همکاری بالا و دائمی سازمان ها، ادارات، ارگان ها، برگزارکنندگان رویدادهای مختلف و غیره با فروشگاه صنایع دستی بازار مینا برای خرید عمده صنایع دستی اصفهان در سرتاسر کشور.
  • امکان عرضه ی صنایع دستی اصفهان به شکل تندیس در فرم های میناکاری، مس و پرداز، خاتم کاری، فیروزه کوبی و غیره با طراحی های خاص و منحصر بفرد.
  • امکان بهره بردن و استفاده از تیم مشاورین متخصص در زمینه ی انتخاب بهترین کالا متناسب با نیاز و هدف شما هنگام خرید عمده صنایع دستی اصفهان.
  • امکان مدیریت سفارشات عمده از منابع مختلف در کمترین زمان و با حفظ کیفیت و رضایت شما خریداران گرامی.

 

این موارد تنها بخشی از دلایلی است که می توانیم به شما خریداران گرامی ارائه کنیم تا بیشتر از انتخاب فروشگاه صنایع دستی اصفهان به عنوان بستر امن و معتبر خرید عمده صنایع دستی اصفهان، اطمینان حاصل کنید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما، انتخاب از بین انواع محصولات و مشخص کردن تعداد آنها در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته به صورت 7/24 سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان نه تنها میزبان توجه زیبای شما عزیزان و هموطنان گرامی در طی سال های فعالیت خود بلکه مورد توجه سازمان ها، ادارات و بخش های مختلف و گوناگون دولتی و خصوصی در زمینه های مختلف و با اهداف گوناگون خرید عمده صنایع دستی اصفهان بوده

و توانسته به بهترین نحو نیازهای آنها را برآورده سازد و خدماتی درخور و فراتر از نام و نشان فروشگاه صنایع دستی اصفهان به مشتریان خود ارائه کند.خرید عمده صنایع دستی اصفهان، خرید و حمایت از هنر اصیل ایرانی، از فروشگاه صنایع دستی اصفهان ، نام و نشانی معتبر به بلندای قدمت و تاریخ کهن صنایع دستی این مرز و بوم.

خرید عمده انواع صنایع دستی اصفهان، حمایت از کالای اصیل ایرانی و داخلی بجای کالای خارجی با کیفیت پایین و قیمت بالا محسوب می گردد. خرید عمده صنایع دستی اصفهان و تشخیص مرغوبیت ظروف میناکاری می تواند تجربه خوبی از هنر اصفهان باشد.

 

سوالات متداول

درصد تخفیف خرید عمده صنایع دستی اصفهان چگونه محاسبه می شود؟

درصد تخفیف های فروشگاه صنایع دستی اصفهان بر اساس تعداد سفارش و نوع محصولات محاسبه می گردد. بطور مثال میزان تخفیف میناکاری اصفهان با خاتم کاری اصفهان متفاوت است.

حداقل تعداد سفارش برای خرید عمده صنایع دستی چقدر است؟

شما می توانید حداقل تعداد 20 عدد محصول سفارش دهید تا از تخفیف های ویژه فروشگاه صنایع دستی اصفهان بهرمند شوید. البته برای برخی محصولات مانند ملیله کاری اصفهان این تعداد کمتر می باشد.

آیا امکان خرید حضوری برای مشتریان وجود دارد؟

بطور کلی فروش ما از طریق سایت و بصورت آنلاین انجام می گردد. ولی در صورت نیاز مشتریان گرامی می توانند با همکاران واحد فروش هماهنگ کرده تا از بصورت حضوری سفارشات صنایع دستی خود را ثبت نمایند.

ارسال سفارشات صنایع دستی به شهرهای دیگر چگونه انجام می شود؟

سفارشات مشتریان از طریق باربری با هماهنگی ایشان به سراسر کشور ارسال می گردد. محصولات صنایع دستی شیشه دار مانند تابلو میناکاری بصورت ایمن بسته بندی شده تا هیچ آسیبی به آنها نرسد.

هزینه ارسال محصولات از فروشگاه صنایع دستی اصفهان به عهده خریدار است یا فروشگاه؟

هزینه ارسال در زمان سفارش مشخص شده و بنا به توافق طرفین پرداخت می گردد. مشتریان گرامی می توانند اطلاعات لازم را طریق لیست قیمت محصولات صنایع دستی و شرایط و قوانین فروشگاه قبل از خرید مشاهده نمایند.

برای خرید تکی محصولات باید از چه طریق اقدام نمود؟

برای خرید تکی محصولات می توانید از طریق سایت فروشگاه یا اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا در هر ساعت از شبانه روز اقدام نمائید.

 

Wholesale Shopping of Handicrafts

BazareMina online Market offers a variety of products for those who want to have a wholesale shopping.

Companies and organizations can select a collection of MinaKari , Khatam Kari, Firoozeh Koobi (turquoise) and filigree as the most favorite handicrafts of Isfahan which can be bought with the best quality.

Wholesale Shopping of Handicrafts

Wholesale shopping of handicrafts is considered for companies and organizations to buy products in a cheaper price for different ceremonies. It is possible to have a wholesale shopping of different handicrafts of Iran, especially Isfahan.

Firoozeh Koobi (turquoise).Khatam Kari, MinaKari (enameled) and filigree are popular handicrafts of Isfahan and have their own fans. Different customers can select their favorite piece of art based on their need and budget.

You can also stick your brand on the product to introduce your business. You can order every type of handicrafts in BazareMina online Market and get your order at your address as soon as possible.

Reasons of Buying Handicrafts

Buying a variety of Iranian handicrafts can develop this industry and the people who work in this field. You can also get familiar with a variety of art and culture by buying different gifts from various regions.

As the companies need a large number of promotional gifts for their staff or attendees in their conferences, it will be really reasonable to have a wholesale shopping to get a good discount.

Buying handicrafts can be a good point to show other people the great role of culture in lifestyle which shows the respect to masters of artistic products in a variety of regions.

Benefits of a Wholesale Shopping

All handicrafts available in BazareMina online Market are beautiful handmade products which show the high level of art and culture in an area.

When you need to have a wholesale shopping of handicrafts, you also pay less and make a lot of people happy because handicrafts can transfer a feeling of calmness and happiness.

A big variety of products in this market gives every person a big collection to have his or her great gifts with the highest quality and the most reasonable price.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 13 =