انواع صنایع دستی

ظروف خاتم کاری روی مس در اصفهان

خاتم کاری روی مس

ظروف خاتم کاری در اصفهان

خاتم کاری روی مس در اصفهان از شناخته شده ترین محصولات صنایع دستی ایرانی است. این هنر قدیمی در شهرهای ایران علاقه مندان زیادی دارد. خاتم کاری در تهران هم از استقبال خوبی برخوردار بوده. مشتریان عزیز علاقه زیادی به انواع جعبه خاتم کاری اصفهان و خرید گلدان خاتم کاری شده دارند.

 

محصولات خاتم کاری اصفهان khatamkari اثر دست هنرمندان این شهر است که با ذوق هنری خود به خلق ظروف بسیار زیبا و کاربردی هنری پرداخته اند. خرید خاتم کاری به سادگی و با چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. همچنین ارسال محصولات همه روزه و فوری انجام می گردد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری روی مس

هنر خاتم کاری روی مس

اطلاعات کافی در مورد ابداع خاتم کاری در دست نیست ولی در طول زمان مناطق مختلفی به فعالیت در این زمینه مشغول بوده اند. کارگاه های خاتم کاری در اصفهان و شیراز بیشتر وجود دارد. خاتم کاری ، خاتم سازی هنری است

که از هنرمندان نسل های قبل سینه به سینه نزد ما به امانت گذاشته شده و در هر نسل سعی شده تا متناسب با زمان تغییراتی در چگونگی ظروف خاتم بوجود آید.البته این هنر در کشور های مختلفی مانند مصر , لبنان و دیگر کشورهای عربی از استقبال خوبی برخوردار است.

 

خرید عمده محصولات خاتم کاری شده امکان پذیر و از تخفیف ویژه ایی برخوردار است. قیمت خاتم کاری در اصفهان ارزان تر از سایر نقاط ایران بوده و شما می توانید بصورت آنلاین از سراسر کشور سفارشات تکی و عمده خود را ثبت کنید.

 

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت جعبه خاتم کاری ارزان و مناسب برای انواع هدایای مناسبتی و تبلیغاتی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر توصیه می گردد با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید. تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران و مرکز خرید و فروش کشور علاقه مندان زیادی به صنایع دستی ایرانی دارد.

خاتم کاری روی مس چیست؟

برای تهیه انواع هنرهای دستی و بطور مشخص خاتم کاری نیازی نیست که مشتریان الزاما از تهران و سایر شهرهای کشور به اصفهان سفر کنند. بلکه فقط با چند کلیک می توانند سفارشات خود را ثبت کرده

و در کمترین زمان آنها را در سراسر ایران دریافت نمایند. تصاویر و فیلم های متعددی بصورت کاملا واقعی از محصولات تهیه شده تا انتخاب برای مشتریان ساده تر گردد.

 

جعبه خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری روی مس

خاتم ترکیبی است از چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت است که با استفاده از مواد اولیه گوناگون مانند استخوان حیوانات , فلزاتی مانند برنج و انواع چوب درختان در رنگ‌های مختلف تشکیل می‌شود. این اشکال معمولا بصورت پنج، شش، هفت، هشت یا ده ضلعی است.

 

تولید و ساخت ظروف خاتم کاری احتیاج به دقت و حوصله زیاد دارد. بصورت کلی خاتم کاری هنر آراستن سطح اشیاء به صورتی شبیه موزائیک در کنار یکدیگر ، با مثلث‌ های کوچک است. طرح‌ های گوناگون خاتم همواره به صورت اشکال منظم هندسی می باشد. این اشکال هندسی را با قراردادن مثلث‌ های کوچک در کنار هم می توان بوجود آورد.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

ظروف خاتم کاری روی مس

خاتم کاری ، خاتم سازی و هنرهای دستی ایرانی در قالب ظروف مختلف و کاربردی بر اساس نیاز و آداب و رسوم کشور طراحی و تولید می شوند. در این راستا می توان به انواع جعبه های خاتم کاری , گلدان های مس و خاتم , ساعت های خاتم کاری و … اشاره نمود.

 

ما سعی کرده ایم جدیدترین محصولات چوبی صنایع دستی خاتم کاری اصفهان را به بهترین شکل برای مشتریان خود معرفی نمائیم. در کنار هنر اصیل خاتم کاری تلفیق هنر خاتم و هنرهایی مانند مینیاتور جلوه زیباتری به اثر نهایی خواهد بخشید.متنوع ترین ظروف خاتم کاری روی مس را می توانید از سایت فروشگاه مشاهده نمائید.

 

خاتم کاری در تهران

خاتم کاری روی مس

9 ویژگی یک خاتم و محصول مرغوب

  1. صاف بودن سطح خاتم و خالی نبودن هیچ جای روی آن.
  2. یکنواخت بودن رنگ و مصالح به کار رفته در ساخت خاتم
  3. عدم تغییر در رنگ و شکل خاتم
  4. ترمیم‌ کاری‌ها و بتونه‌کاری‌ها در سطح خاتم مشخص نباشند.
  5. قرینه بودن تمامی گل‌ها و اشکال در سطح کار و زوایا و اضلاع هر اثر
  6. دقیق و مهندسی بودن اساس و ساختمان طرح که تمامی ابعاد با هم همسان، قرینه و یک اندازه باشند که البته اگر شاسی طرح دقیق نباشد.
  7. یک هنرمند خاتم‌ ساز باید یک نجار چیره‌ دست هم باشد تا خاتم بر روی اثر نما و جلوه‌ای پیدا کند تا کل طرح زیبا تر به نظر بیاید.
  8. رنگ‌کاری و روکش دادن محصول بایستی ماهرانه و بدون خدشه و هر عیبی صورت پذیرد.
  9. نقش‌ها و مثلث‌ها هر چه ریزتر باشند کیفیت و ارزش خاتم بیشتر خواهد بود.

 

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری روی مس

برخی محصولات خاتم کاری مانند انواع جعبه و گلدان از محبوبیت بیشتری بین محصولات دیگر برخوردار هستند. قیمت گلدان خاتم کاری و سایر ظروف بسته به اندازه و کیفیت کار انجام شده برآورد می گردد.خاتم کاری روی مس از محبوب ترین صنایع دستی اصیل ایرانی بشمار می رود.

اساتید بزرگی در این زمینه فعالیت دارند که محصولات بسیار زیایی از خود به یادگار گذاشته اند. ظروف صنایع دستی خاتم کاری شده اصفهان روح هنری در خود داشته و یکی از نمادهای فرهنگی صنایع دستی این شهر محسوب می گردند.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =