انواع صنایع دستی

تزئین خلاقانه وسایل بوفه با صنایع دستی ایرانی

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

تزئین وسایل بوفه

تزئین خلاقانه وسایل بوفه برای داشتن خانه ایی زیبا بسیار مهم خواهد بود. بوفه جایی برای وسایل و اشیاء تزئینی منزل است. وسایلی که میتواند جلوه بسیار زیبایی به منزل شما بدهد. معمولا درب و دیواره های بوفه شیشه ایی است تا عناصر داخل آن قابل مشاهده باشد. با این حال انتخاب وسایل قرار گرفته در داخل بوفه و وحتی خود آن بسیار مهم است.

در حالت کلی ویترین های ساده که تزئینات زیادی ندارند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. ویترین های کلاسیک بیشتر از جنس چوب با منحنی های خاص و تزئینات زیباست. در این نوع ویترین ها از ظروف و وسایل دکوری قدیمی و با ارزش استفاده می شود که بیشتر دارای رنگ های متنوع است.

 

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

ظروف تزئینی که در بوفه قرار داده می شود می تواند از جنس شیشه, سرامیک, چینی, فلزی و … باشد. در برخی خانه ها و چیدمان های ایرانی از ظروف صنایع دستی نیز بهره می برند تا به فضای منزل حس اصالت ایرانی بدهند. استفاده از عناصر کوچک و بزرگ در کنار هم جلوه کامل تری به ویترین شما خواد بخشید.

هیچ مشکلی وجود ندارد که شما از المان های سنتی و مدرن در تزئین خلاقانه وسایل بوفه و کنار یکدیگر قراد دادن استفاده کنید. اما باید به هارمونی رنگ ها و سایز اشیاء توجه داشته باشید. معمولا از محصولات صنایع دستی بصورت قرینه استفاده می شود.

بطور مثال یک گلدان در سمت راست و جفت همان گلدان در سمت چپ قرار داده می شود. البته پیشنهاد ما به شما استفاده از ست های صنایع دستی مانند ست گلدان و بشقاب میناکاری است.

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

اشیاء قرار گرفته در هر طبقه بوفه بهتر است از نظر جنس با هم یکسان باشند و یک طبقه دیگراز بوفه را به محصولات با هر متریال تخصیص دهید. بوفه عروس خانم ها می تواند کمی متفاوت باشد چرا که معمولا از اشیاء زینتی خاصی استفاده می شود.

در بوفه عروس خانم ها بیشتر محصولات بصورت ست شده قرار دارند. درخشش محصولات بیشتر است و برای محصولات کوچکتر ساده جای کمتری وجود دارد.

در نظر داشته باشید که در درجه نخست شما باید از ظاهر بوفه خود راضی باشید. سپس سلیقه دیگران را اعمال کنید. تزئین خلاقانه بوفه با تغییر جای اشیاء قرار داده شده در آن امکان پذیر است.

معمولا وسایل قرار داده شده در بوفه برای تزئین در نظر گرفته می شوند ولی توصیه ما به شما استفاده از وسایل زیبا و جذاب به منظور زیباسازی ویترین و استفاده کاربردی است.

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

در هر برهه زمانی ممکن است محصولات خاصی مد شوند. توجه داشته باشید تزئین خلاقانه وسایل بوفه با محصولاتی که از جنس فلزات گرانبها مانند نقره, طلا و تا حدی مس و برج درست شده باشند در هر زمان با ارزش و قابل استفاده اند. بیشتر توصیه می گردد محصولاتی برای چیدمان بوفه استفاده گردد که در گذر زمان ارزش مالی خود را از دست ندهند.

انواع ست های میناکاری شده اصیل اصفهان می توانند زیبایی قابل توجهی به بوفه و ویترین های منزل شما بدهند. محصولات میناکاری در گذر زمان نه تنها ارزش خود را از دست نمی دهند بلکه با ارزش تر نیز می گردند. همچنین به دلیل داشتن لعاب پخته شده در صورت استفاده و نگهداری صحیح طول عمر بالایی دارند.

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

تزئین خلاقانه وسایل بوفه

جالب است بدانید انتخاب هر شیئی در بوفه می تواند تاثیر مهمی در کل محیط دکوراسیون خانه داشته باشد. این به معنی خرید محصولات گران قیمت نیست بلکه شما با انتخاب درست می توانید محیط زیبایی برای خود بسازید. استفاده صحیح از رنگ ها و در صورت امکان نورپردازی جذابیت ویترین شما را دوچندان می کند.

معمولا بوفه های ایرانی با سلیقه بانوان خوش ذوق طراحی می شود این خانم ها با الگو برداری صحیح و استفاده از المان های مناسب برای هر بوفه ایی چیدمان خلاقانه ایجاد می نمایند. خرید انواع هدیه برای چیدمان بوفه های ایرانی گزینه مناسبی خواهد بود.

تزئین خلاقانه وسایل بوفه و ترتیب قرارگیری اشیاء, متناسب با جنس و سایز آنها از اصول کلی چیدمان است که یک طراح باید به آن عمل کند. البته در پایان هر چیدمان در صورتی که از طرح نهایی راضی نبودید با تغییر مکان المان های دکوری می توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =