انواع صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و میناکاری اصفهان

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و میناکاری اصفهان یکی از موارد تشویقی برای مدیران و پرسنل شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی است. هدایای تبلیغاتی میناکاری می تواند علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که برای مخاطب دارد, یاد آورد فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

هدیه تبلیغاتی اصفهان شامل محصولات صنایع دستی این شهر است, در این مورد می توان به میناکاری, فیروزه کوبی, خاتم کاری, ملیله کای و … اشاره نمود. سامانه آنلاین بازار مینا امکان خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را برای شما فراهم آورده تا بتوانید از سراسر ایران کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

در صورتی که هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت باشد, مطمئنا برای مشتریان عزیز قابل قبول خواهدبود. هر ساله ارگان ها و شرکت های بیشتری به خرید هدایای تبلیغاتی میناکاری روی می آورند.

تماس با واحد فروش: 09019277512

از طرف سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی،هدایای تبلیغاتی سالیانه برای مناسبت های مختلف سفارش داده می شود. هدیه روز معلم ، هدیه روز پزشک ، هدیه روز مادر ، هدیه روز پرستار و بسیاری از مناسبت های دیگر سالیانه، بهانه ایی برای خرید بهترین ظروف دست ساز صنایع دستی ایرانی بشمار می رود.

 

هدایای تبلیغاتی در اصفهان

شما می توانید مجموعه کاملی از صنایع دستی ارزشمند را در قالب هدایای تبلیغاتی اصفهان با قیمت ارزان تهیه کرده و برای ماندگاری بیشتر از پلاک های اختصاصی بهره ببرید. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بهترین گزینه برای تهیه انواع هدیه و کادو شرکتی بشمار می روند.

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی شیوه ای بسیار جدید و مؤثر در جذب مشتری با ماندگاری بالاتر است که در فروشگاه صنایع دستی اصفهان با قیمتی پایین تر از ارزش واقعی مادی و هنری آن عرضه می گردد.

بهترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

صاحبان مشاغل مختلف و همچنین ارگان ها و سازمان ها برای جذب مشتری و مطرح ساختن خود و همچنین به منظور تقدیر از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی استفاده می کنند، شما نیز به جمع رقبای خود بپیوندید.

میناکاری اصفهان از جمله محبوب ترین محصولات دست ساز برای هدایای تبلیغاتی خاص بشمار می رود. ظروف میناکاری اصفهان را می توان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در کشور برشمرد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

خرید هدایای تبلیغاتی

صنایع دستی ایران در طی سالیان گذشته پیشرفت های بسیار زیادی را به خود دیده و توانسته در انواع مختلف پاسخگوی نیازهای گوناگون باشد. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی نمونه زیبایی از دست سازهای هنری از بهترین اساتید مجرب کشورمان بشمار می روند.

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی که اخیرا رواج پیدا کرده یکی از شاخه های پرتنوع صنایع دستی است که به منظور خلق روشی جدید جهت جذب مشتری و بازاریابی پدید آمده است که از بسیاری جهات روشی بهتر و مؤثرتر محسوب می شود:

  1. تناسب فرهنگی زیاد
  2. امکان تغییر و سفارشی سازی تا هر میزان
  3. قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به کالاهای خارجی
  4. ماندگاری به مراتب بیشتر خود محصول
  5. تأثیرگذاری ماندگار بر روی جامعه ی هدف
  6. تبلیغ برند و کسب و کار به شیوه ای کاملا جدید
  7. حمایت از کسب و کارهای داخلی

 

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

لذا به خاطر دلایل گفته شده است که خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در داخل نسبت به خرید کالاهای لوکس و گران قیمت ترجیح داده شده و با تنوعات زیاد و رو به افزایش خود در حال جذب مشتریان بسیار بیشتری است.

شما می توانید بسته به هدفی که دارید به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بپردازید که در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند:

  1. هدایای تبلیغاتی خاص با امکان سفارشی سازی زیاد برای بازار هدفی خاص و بسیار مهم
  2. هدایای تبلیغاتی مناسبتی مانند روز پرستار، معلم و غیره
  3. هدایای تبلیغاتی اداری و سازمانی
  4. هدایای تبلیغاتی نفیس
  5. هدایای تبلیغاتی میناکاری، خاتم کاری و غیره

 

قیمت هدایای تبلیغاتی

همانطور که مشاهده می کنید امکان خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در هر گروه و نوعی وجود داشته و دیگر نیازی به تقبل هزینه های سنگین روش های تبلیغاتی سنتی و قدیمی ندارید. قیمت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با توجه به نوع و تراژ محصول در نظر گرفته شده است.

و برای هر مناسبت و هر بازار هدفی که در ذهن داشته باشید می توانید به انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی بپردازید که فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده ی پرتنوع ترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی در کشور است.

 

هدایای تبلیغاتی میناکاری

انتخاب صحیح هدایای تبلیغاتی برای هر سازمانی می تواند به منزله تاثیر واقعی و با یه هدر رفتن هزینه تبلیغات باشد. زیبایی و تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی میناکاری بر کسی پوشیده نیست. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را می توانید بصورت سفارشی سازی شده خریداری کنید.

و هر سازمانی و هر سازمانی می تواند صنایع دستی که میراث فرهنگی کشورمان است را به عنوان هدیه ایی نفیس به دیگران بدهد. میناکاری پر طرفدار ترین هدیه تبلیغاتی اصفهان است که هر ساله در مناسبت های خاصی از طرف ارگان های مختلف سفارش داده می شود.

امکان خرید هدایای تبلیغاتی بصورت آنلاین از طریق سامانه بازار مینا و همچنین سفارش تلفنی برای هموطنان عزیزمان از هر کجای ایران برقرار است.

ما سعی کرده این هدایای تبلیغاتی ارزان و همچنین هدایای تبلیغاتی لوکس را در مجموعه خود فراهم آوریم تا بتوانیم تمام سلیقه ها را پوشش دهیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و سفارش خرید با مدیر فروش فروشگاه تماس حاصل فرمائید.

مشاهده و دانلود لیست قیمت میناکاری ( تک فروشی ) محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا.

 

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به صورتی است که می توانید آن را به هر طریقی تغییر داده و متناسب با نیاز و نوع کسب و کار خود و همچنین بازار هدف تغییر دهید که این تغییرات، بسته بندی محصولات را نیز شامل می شود. خرید هدیه تبلیغاتی صنایع دستی در هر تیراژی برای مشتریان امکان پذیر است.

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با امکانات ویژه ای همراه است که این امکانات به تنوع و طراحی ویژه ی آنها مرتبط است. شما می توانید بنابر سلیقه و صلاحدید خود یکی از انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مانند هدایای تبلیغاتی میناکاری و یا هدایای تبلیغاتی خاتم کاری را انتخاب کنید و یا حتی به انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسبتی به شکل تندیس های گوناگون بپردازید.

هنگام خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی امکان انتخاب نوع بسته بندی نیز وجود دارد تا اثرگذاری و ماندگاری محصول را برای جذب بیشتر مشتری دو چندان کنید.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان

در برخی مواقع فروشگاه صنایع دستی اصفهان به تناسب نیاز شما و درخواست مشاوره ای که دارید به شما پیشنهاد خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به شکل ست بشقاب و گلدان، ست یک بشقاب و دو گلدان میناکاری شده و یا ست گلدان میناکاری به همراه ترمه را می دهد که تمامی آنها در بسته های بسیار شکیل و مناسب قرار داشته و امکان درج نام و لوگو نیز وجود دارد.

ضمنا بسته به نوع کسب و کار شما و محصولاتی که ارائه می کنید، برای شما امکان خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به فرم اشانتیون نیز در نظر گرفته ایم تا بتوانید با خرج هزینه ای اندک، بازاریابی بسیار موفق تر و مؤثرتری داشته باشید.

هدیه تبلیغاتی در اصفهان

خرید هدیه تبلیغاتی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی با امکانات ویژه ی دیگری نیز همراه است. شما می توانید بسته به هدف خود، چنانچه به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به صورت عمده نیاز داشتید از تخفیف های ویژه ی ما نیز بهره مند شوید.

و حتی از ما هدایای تبلیغاتی اشانتیون نیز دریافت کنید، در واقع شما با انتخاب فروشگاه صنایع دستی اصفهان نه تنها اقدام به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با کیفیت بالاتر و قیمتی نازل تر از ارزش واقعی مادی و هنری آنها کرده اید بلکه در خرید عمده هدایای تبلیغاتی از تخفیف های ویژه نیز بهره مند خواهید شد.

و هدایای تبلیغاتی ارزان دریافت خواهید کرد و این تنها بخشی از خدمات و امکانات فروشگاه صنایع دستی اصفهان در جهت جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

هدایای تبلیغاتی خاص

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی وقتی اثرگذار خواهند بود که به کمک راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان ما و با توجه به ابتکار و سلیقه ی خود بتوانید ضمن انتخاب بسته بندی مناسب، سفارشی سازی های بسیار خوبی نیز بر روی آنها انجام دهید.

بسته بندی مناسب هنگام خرید هدایای تبلیغاتی خاص مانند هر کالای تبلیغاتی و یا هدیه ای نفیس تأثیرگذاری و ارزش مادی و معنوی آن را بسیار بیشتر می کند، ضمن اینکه در دوام و ماندگاری آن نیز بسیار مؤثر است.

چنانچه شما به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در بهترین نوع بپردازید ولی بسته بندی مناسبی برای آن تهیه نکنید قطعا از ارزش و تأثیرگذاری خواهد افتاد و حتی شاید عاملی منفی در کسب و کار شما باشد.

به همین دلیل فروشگاه صنایع دستی اصفهان در هر مورد، بسته بندی بسیار مناسبی را تدارک دیده که هنگام خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می توانید انتخاب کنید.

هدایای صنایع دستی

در برخی مواقع که صاحبان کسب و کار تصور می کنند که چون اقدام به خرید هدایای تبلیغاتی عید کرده اند، به همان فرم سنتی نیز باید اعطا شود در صورتی که بسته بندی شکیل به نوعی احترام به بازار هدف و مشتری، سازنده و حتی کالایی است که خریداری می کنید.

مورد بسیار مهم بعدی در خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی امکان سفارشی سازی است که در خرید عمده می توانید انتخاب کنید. انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را می توانید برای مناسبت های مختلف سالیانه در سایت فروشگاه مشاهده نمائید.

به عنوان مثال بر روی بسته بندی شکیل و یا در مواقعی که به فرم تندیس خریداری می کنید بر روی پایه ی چوبی امکان درج نام و لوگوی تجاری همراه با متن درخواستی شما وجود دارد تا بتوانید تأثیرگذاری آن را چندین برابر کنید.

قطعا هنگامی خرید هدایای تبلیغاتی عید برای جذب مشتری و افزایش درآمد کارآمد خواهد بود که برندسازی و تبلیغات برند بسیار خوبی انجام دهید و این امر از طریق انتخاب متنی مناسب و درج لوگو به خوبی امکان پذیر است و این امکانات در فروشگاه صنایع دستی اصفهان برای شما عزیزان فراهم گشته است.

صنایع دستی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مفید برای کسب و کار که در فروشگاه برای خرید عرضه شده، بهترین و مؤثرترین شیوه ی موجود برای جذب مشتریان و بازار هدف مشاغل مختلف است. خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی که با هدف تبلیغ مشاغل و حرفه های مختلف و یا به شکل تندیس های مختلف صورت می پذیرد در فروشگاه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه می شوند.

هدایای تبلیغاتی در اصفهان که شامل محصولاتی نظیر میناکاری، خاتم کاری، ترمه دوزی، مس و پرداز و غیره است با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا عرضه می شوند تا ضمن ماندگاری و زیبایی بی نظیر، بهترین تبلیغ باشند. صنایع دستی تبلیغاتی کمک بزرگی برای تهیه انواع کادو سالیانه شرکتی بشمار می رود.

به عنوان مثال خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در همایش ها و سمینارها به منظور تقدیر و تشکر از افراد برگزیده به جای خرید کالاهای خارجی نه تنها هزینه ی نهایی را برای شما به شدت کاهش می دهد بلکه رضایت افراد را بیشتر کرده و بازخوردهای بسیار بهتری دریافت خواهید کرد و به سبب آشنایی مردم با صنایع دستی درک ماهیت آن بسیار راحت تر است.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی

فروشگاه هدایای تبلیغاتی با اتصال به کارگاه های برتر سازنده ی صنایع دستی و صاحبان مشاغل معتبر خانگی توانسته بهترین دست سازها را تهیه کرده و به شکل هدایای تبلیغاتی با بسته بندی بسیار مناسب به فروش برساند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان با فراهم کردن امکان خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برای آن دسته از عزیزانی که از شیوه های قدیمی و سنتی خسته شده اند و نتایج خوبی نیز دریافت نکرده اند، فرصتی فوق العاده برای پیشرفت و جذب مشتری فراهم آورده است.

با خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی نه تنها نیازی به صرف هزینه های بسیار گزاف با حداقل راندمان ندارید بلکه می توانید برای هر دسته از مشتریان بسته به بازار هدفی که در آن هستند نوع خاصی از هدایای تبلیغاتی همراه با نوع متفاوت و ویژه ای از تزئینات را سفارش دهید.

تا اثرگذاری آن به مراتب بیشتر شده و با هزینه و زمان کمتر بیشترین تأثیر را در کسب و کار خود ببینید.هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به منظور تهیه انواع کادوهای سازمانی برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

هدیه تبلیغاتی سال نو

هم اکنون بسیاری از شرکت های و ارگان های بزرگ داخلی تصمیم به خرید هدیه تبلیغاتی سال نو گرفته اند چرا که متوجه شده اند اینگونه هدایا نه تنها در مقایسه با دادن بن خرید با تخفیف و یا هدیه ی نقدی و غیره ماندگاری بیشتری دارند بلکه سبب بهبود روابط و ترغیب کارکنان و کارمندان نیز می شود و این اولین و مهم ترین قدم در مسیر دستیابی به اهداف بزرگ است.

لذا پیشنهاد فروشگاه صنایع دستی اصفهان این است که چنانچه شما نیز قصد دارید به جمع رقبای خود بپیوندید و از این فرصت پیش آمده برای رونق کسب و کار خود حداکثر استفاده را ببرید، هر چه سریع تر نسبت به خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اقدام کنید. ضمنا شما می توانید در مرحله ی اول با تعداد کم شروع کنید.

و وقتی متوجه مزایای فوق العاده ی این شیوه ی تبلیغاتی و هدیه دادن نوین شدید، سفارشات با تعداد بالاتر ثبت نمایید. در هر مرحله نیز می توانید در صورت نیاز از کارشناسان فروش ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

فروشگاه بازار مینا در 24 ساعت 7 روز هفته امکان ثبت سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی عید را فراهم کرده و در اسرع وقت همراه با بسته بندی بسیار مناسب تحویل خواهد داد. خرید انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به رونق کسب و کارهای بومی کمک شایانی خواهد نمود.

با توجه به الگوگیری و ماهیت هدیه تبلیغاتی سال نو گفته شده از صنایع دستی اصیل و کهن ایرانی، فروشگاه بازار مینا توجه ویژه ای به آنها داشته و پیوسته در حال افزایش تنوع و کیفیت و قیمت گذاری های کاملا مقرون به صرفه و متناسب است تا از هر لحاظ رضایت خاطر کامل شما عزیزان را جلب کند.

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بازار مینا طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند. این مجموعه هدایای تبلیغاتی از نمونه صرفا تزیینی تا کاملا کاربردی را شامل می شوند و می توانید به عنوان هدیه سازمانی و شرکتی از آنها استفاده نمایید.

همانطور که مستحضر هستید انواع روش های تبلیغاتی وجود دارند که یکی از خلاقانه ترین، کم هزینه ترین و مؤثرترین روش ها در برندینگ و توسعه کسب و کارها، استفاده از هدیه های تبلیغاتی است. خرید انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برای شرکت ها و سازمان های خاص بصورت سفارشی قابل تولید است.

با توجه به اینکه هدیه دادن به منظور توسعه روابط ریشه ای غنی و عمیق در فرهنگ ایرانیان دارد، هدیه های تبلیغاتی حس و انرژی بسیار مثبتی در مخاطبان به وجود خواهد آورد. خرید انواع هدیه و کادوی جذاب برای سازمان ها و ارگان ها با قیمت ارزان در تیراژ بالا از صنایع دستی اصفهان امکان پذیر است.

در این زمینه انواع محصولات تبلیغاتی وجود دارند که از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی گرفته تا کالاهای مختلف را شامل می شوند. در ادامه قصد داریم شما را با انواع این محصولات آشنا کنیم که هر کدام اهمیت بسیار بالایی دارند.

  • خودکار تبلیغاتی : یکی از بهترین نمونه های هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، خودکار تبلیغاتی است که همه کسب و کارها امکان خریداری چنین محصولی را دارند چون همه افراد از خودکار استفاده می کنند.

شما می توانید از خودکار تبلیغاتی در همایش و سمینار یا جلسات رسمی استفاده نمایید تا بازتاب خوبی از برند شما باشد. انواع خودکارهای پلاستیکی، فلزی، رومیزی، مدیریتی، روان نویس و خودنویس در این دسته قرار می گیرند.

  • ساک تبلیغاتی : ساک های تبلیغاتی مثل ساک دستی تبلیغاتی کاربردها و تأثیرات زیادی روی برندسازی شرکت شما دارند. معمولا از این کالاها برای حمل هدایای تبلیغاتی لوکس استفاده می کنند.

تا هم جلوه بسیار زیبایی پیدا کند و حمل هدیه راحتتر باشد و هم ساک دستی به تنهایی تبلیغ کننده برندتان باشد. از طرفی تنوع رنگ، جنس و ابعاد این محصولات بسیار زیاد است و آنها را برای هر کسب و کاری مناسب ساخته است.

  • فلش مموری تبلیغاتی : یکی از انواع هدایای تبلیغاتی مفید و کاربردی، فلش مموری است که در دسته هدایای دیجیتال قرار می گیرد. فلش تبلیغاتی یکی از ابزارهای ثابت کاربردی است و برخلاف برخی محصولات تبلیغاتی، دوره مصرف محدود ندارد.

فلش ها در جنس، رنگ و سایزهای مختلف قابل تولید هستند و می توانید به شیوه های خلاقانه نام و نشان تجاری خود را روی آنها درج کنید.

  • تیشرت تبلیغاتی : این نوع هدایای تبلیغاتی به رسانه متحرک هم معروف است. مزیت این نوع هدایا این است که مخاطبین و جامعه هدف شما همیشه آن را در محیط داخل و بیرون بر تن دارند و همه جا با کمترین برندتان تبلیغ می شود.

برخی شرکت ها در کنار تیشرت تبلیغاتی محصولات ست با آن مثل کلاه تبلیغاتی هم عرضه می کنند. امکان استفاده از این محصولات در نمایشگاه ها یا اشانتیون در خریدهای عمده وجود دارد. بسته به نوع تیشرت مثل یقه دار، تمام پنبه، ملانژ، لانگ، بچه گانه، رگلان، تیشرت ست و غیره می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

  • لیوان تبلیغاتی : لیوان و ماگ تبلیغاتی یکی از بهترین و زیباترین هدایای تبلیغاتی هستند که می توانید نشان تجاری، عکس، الگو یا جمله مدنظرتان را روی آنها چاپ کنید.

انواع لیوان های سرامیکی، جادویی، دسته رنگی و داخل رنگی، اکلیلی، دسته قلبی، شیشه ای، تمام رنگی، لیوان دمنوش دو جداره و لیوان کاغذی تبلیغاتی و غیره برای این نوع محصولات تبلیغاتی استفاده می شوند.

این هدایا برای تمامی مخاطبین کاربردی است و قیمت مقرون به صرفه ای هم دارند و از ماندگاری بسیار بالایی هم برخوردار هستند. برخی شرکت ها از ست هدایای تبلیغاتی ماگ و لیوان به همراه زیر لیوانی استفاده می کنند که تأثیرگذاری بیشتری دارد.

  • هدایای تبلیغاتی مدیریتی : این نوع هدایای تبلیغاتی خاص هستند چون مخاطب شما افراد رده بالای یک شرکت محسوب می شوند به همین دلیل باید از لحاظ کیفیت ساخت، زیبایی ظاهری و حتی بسته بندی بسیار ویژه و خاص باشند.

از طرفی هدیه ای که انتخاب می کنید بهتر است که با شخصیت فرد مورد نظر شما تناسب کامل داشته باشد و در صورت نیاز بتوان آن را تغییر داد. معمولا هدایای تبلیغاتی نفیس مدیریتی از بین صنایع دستی مختلف یا ست لوازم کاربردی مثل کمربند، ساعت و غیره انتخاب می شود.

  • ساعت تبلیغاتی : این نوع هدایای تبلیغاتی از هر نوعی که باشند اعم از دیواری، رومیزی و مچی کاربرد وسیع و گسترده ای دارند. ساعت دیواری تبلیغاتی یا ساعت مچی تبلیغاتی و یا نمونه های رومیزی در جنس های مختلف فلزی، پلاستیکی، چوبی و مدل های عقربه ای و دیجیتال ساخته می شوند که به راحتی و زیبایی هر چه تمامتر می توانید برند و نشان تجاری خود را بر روی آنها درج کنید.

 

  • سر رسید تبلیغاتی : سر رسید و سالنامه و یا تقویم رومیزی تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی هستند که برای بازه یک ماه قبل و بعد از دوران عید بسیار مناسب هستند. این نوع محصولات در این بازه زمانی به عنوان یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی استفاده می شوند.

سر رسیدها در مدل های مختلف سلطانی، رقعی، پالتویی، جیبیف خشتی، وزیری و غیره و تقویم ها به شکل های مختلف دیواری، رومیزی و حتی همراه یا جیبی قابل سفارش و استفاده هستند. با این کالاها می توانید تا مدت زمان طولانی نام و نشان برند تجاری خودتان را با هزینه ای کم تبلیغ نمایید.

 

  • پاور بانک تبلیغاتی : پاوربانک تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که در انواع مختلف عرضه شده و در بین طیف وسیعی از مخاطبان محبوبیت دارد. شرکت ها و سازمان های بسیاری در کشور فعالیت دارند که به عنوان یک نمونه هدایای تبلیغاتی بروز و پرکاربرد از پاوربانک ها استفاده می کنند.

 

  • هدایای تبلیغاتی جاکلیدی : یک نوع هدیه تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت ولی با کارایی بالاست که در نمایشگاه ها و ایونت های مختلف قابل استفاده است. شما می توانید به شکل های خیلی خلاقانه نشان تجاری شرکت خود را به شکل جا کلیدی بین همکاران خود پخش کنید. طرح هدایای تبلیغاتی جاکلیدی از لحاظ نوع مدل و رنگ تنوع بالایی دارد.

 

  • پرچم تبلیغاتی : پرچم را باید جزو هدایای تبلیغاتی خلاقانه به حساب آورد که اقتدار و رسمی بودن یک سازمان را بیش از پیش نشان می دهد. همانطور که پرچم هر کشور نشان دهنده هویت و ارزش مردمان آن به حساب می شود.

پرچم های سازمانی و شرکتی هم به شکل اهتزاز و رومیزی و تشریفات نیز بسیار پرکاربرد می باشد. شما می توانید به کمک این نوع هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب در هر یک از مناسبات اداری، تجاری و تشریفاتی خود استفاده نمایید.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده که نمونه های شاخص و بسیار معروفی از هدایای تبلیغاتی هستند، برخی محصولات نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی جدید شناخته می شوند که با استقبال و فروش خوبی همراه بوده اند.

به عنوان مثال عطر و ادکلن های تبلیغاتی، تندیس های تبلیغاتی مخصوصا از نوع صنایع دستی، لوازم التحریر تبلیغاتی و غیره از این مدل هدایای سازمانی و شرکتی هستند.

ما در بازار مینا ارائه کننده نفیس ترین مدل هدایا تبلیغاتی هستیم. این نوع هدایا شامل طیف گسترده ای از صنایع دستی در قالب تندیس و باکس هدیه هستند. خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در طی چند سال اخیر رونق بسیار زیادی گرفته که این مورد به دلیل ویژگی های ذاتی این محصولات مثل تنوع بالا، زیبایی و ماندگاری بسیار عالی، قیمت مناسب و سفارشی سازی متناسب با نیاز سازمان و شرکت های مختلف است.

فروش هدایای تبلیغاتی نفیس در انواع مختلف برای سازمان و شرکت های سراسر کشور همراه با تخفیف ویژه در خرید عمده در تخصص و مهارت کامل ماست. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت هدایای تبلیغاتی مدنظر خود نگاهی به لیست محصولات بیندازید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان ما هم استفاده کنید.

 

هدایای صنایع دستی سازمانی

گروه صنایع دستی بازار مینا سعی دارد بهترین صنایع دستی ایرانی مناسب هدایای تبلیغاتی را با قیمت ارزان برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی به علاقه مندان معرفی و عرضه دارد. انواع هدایای تبلیغاتی برای سازمان های دولتی و خصوصی در نظر گرفته شده است.

بازاریابی و تبلیغات در صنایع دستی یکی از موارد حیاتی برای رشد و توسعه این صنعت است. یکی از روش‌های مؤثر برای معرفی و تبلیغ محصولات شرکتی استفاده از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی است.

هدایای تبلیغاتی ابزارهای بسیار قوی برای تبلیغ برند شما هستند که برای جذب مشتریان در نظر گرفته می‌ شوند. اولین گام برای استفاده مؤثر از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی انتخاب هدیه‌های مناسب است.

ظاهر هدایای تبلیغاتی باید با محصولات و خدمات صنایع شما مرتبط باشند و بتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. برخی از هدایای متداول در این صنعت شامل انواع بشقاب میناکاری، ظروف فیروزه کوبی،ظروف قلمزنی،ترمه و … هستند.

یکی از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی افزایش شناخت برند است. با اهدای هدایای تبلیغاتی با لوگو و نام برند مشتریان می‌توانند با خدمات شما آشنا شوند و در آینده به خاطر این شناخت برای خرید محصولات آن برند تمایل بیشتری داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی همچنین به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده می‌شوند. با اهدای هدیه به مشتریان ارتباط شخصی برقرار می‌ شود و این امر می‌تواند به افزایش وفاداری مشتریان به برند کمک کند. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می‌توانند به عنوان جایزه‌هایی برای مشتریانی که خریدهای بیشتری انجام می‌دهند استفاده گردند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی افزایش نام و شهرت برند است. با اهدای هدیه به مشتریان و همچنین توزیع آنها در رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف برند شما معروف‌ تر و شناخته‌ تر خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می‌توانند به عنوان ابزاری برای جذب مشتریان جدید نیز استفاده شوند. با توزیع هدایای تبلیغاتی به مشتریان جدید آنها با برند و محصولات شما آشنا می‌شوند و احتمال خرید آنها افزایش می‌ یابد.

با توجه به اهمیت و اثربخشی هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از این ابزارها ضروری است. باید هدف مورد نظر نوع هدیه هدف مخاطبان و روش توزیع هدیه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی استراتژی‌های مناسب می‌توان به رشد و توسعه صنایع دستی کمک کرد. این ابزارها می‌توانند به عنوان یک راهکار مؤثر در جذب مشتریان افزایش شناخت برند و ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده شوند.

 

Promotional Gifts

If you work in a company which wants to appreciate its staff or introduce its business, buying promotional gifts can be an issue which needs thinking. There are a lot of suggestions but the best one can be buying handicrafts in order to give something memorable and transfer art to different places.

Promotional Gifts

One of the ways to appreciate different employees in private and governmental offices is to give promotional gifts. These gifts have two benefits; firstly, you transfer the great art and culture which is inherited from past to different generations.

Secondly, you make people happy by receiving a gift which can be kept for long years and has financial and moral values. Different types of handicrafts;

such as MinaKari (enameled), Firoozeh Koobi (turquoise), Khatam Kari are filigree are some samples which can be considered as a promotional gift to different organizations.

If you want to order a promotional gift and you are not sure of the type and design, you can visit BazareMina online Market for its various handicrafts with the cheapest price and highest quality.

Best Options for Promotional Gifts

Different products can be considered as promotional gifts to appreciate your staff or to introduce your business to others. The most popular ones are the frames, boxes, sets and icon which contain different types of handicrafts.

For example, you can order a frame or box with a MinaKari (enameled), Khatam Kari or Firoozeh Koobi (turquoise) plate, vase or sugar pot.

Also, there are various icons with different pieces of art with a clock or a dish. If you want to give a panel, you can consider a variety of panels with holy verses.

Moreover, different sets of handicrafts can be a good option. You can stick your logo on all of these gifts to keep your name or brand memorable.

Benefits of Buying Promotional Gifts

If a promotional gift is selected appropriately, every organization can be sure that its budget is not wasted. Considering handicrafts with a commercial purpose can be an exquisite gift for those who pay attention to the cultural values.

MinaKari (enameled) is the best-selling promotional gift that different companies order for their different ceremonies. The products made of Mina are luxurious and beautiful with a reasonable price which makes you able to have a wholesale shopping.

Also, people with different tastes are interested in this art and they can consider it for practical and ornamental purposes at their home or office. You can order every type of promotional gifts in BazareMina online Market.

 

بازار مینا    BazareMina.ir

4.6/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + نوزده =