انواع صنایع دستی

میناکاری حجازی و صنایع دستی اصفهان

میناکاری حجازی

خرید میناکاری حجازی

میناکاری حجازی از سری محصولات با کیفیت میناکاری اصفهان است. معمولا میناکاری اصفهان روی مس می باشد. میناکاری اصفهان در تهران و سایر شهرهای کشور به خوبی شناخته شده و محبوبیت خاصی دارد.هنر میناکاری حجازی در اصفهان از هنرهای اصیل ایرانی با قدمت چند هزار سال است.

صنایع دستی میناکاری حجازی

سایت میناکاری اصفهان معرفی کننده بهترین ظروف صنایع دستی میناکاری Minakari Handicrafts و کارهای هنری استادان نصف جهان است. میناکاری اصفهان گنجینه ایی با ارزش از هنر پارسی برای ترویج فرهنگ ایرانی به شمار می رود. شما می توانید بهترین میناکاری اصفهان را در کمترین زمان از سراسر کشور سفارش دهید.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

میناکاری حجازی

میناکاری حجازی

قیمت میناکاری حجازی

بشقاب میناکاری اصفهان از محبوب ترین ظروف میناکاری می باشد. در تمام کشور محصولات میناکاری حجازی را بیشتر با ظروف کلاسیکی مانند گلدان میناکاری شده و همچنین بشقاب مینا می شناسند. البته شایان ذکر است بیان شود هنر میناکاری می تواند بر روی انواع ظروف مسی با هر شکل و طرحی انجام کردد.

میناکاری سوغات اصفهان است و هنرمندان زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. سفارش میناکاری حجازی نه تنها از داخل کشور بلکه از خارج از ایران نیز بصورت مداوم وجود دارد چرا که اصل هنر در همه جای دنیا برای علاقه مندان به آن زیباست.

رنگ های استفاده شده در نقاشی میناکاری اصفهان مخصوص نقاشی روی مس بوده و پس از کوره کاری ظروف مس و مینا، ماندگار می گردند. هنر میناکاری اصفهان برای علاقه مندان صنایع دستی از جایگاه ویژه ایی برخوردار بوده و تنوع طرح ها باعث می گردد تا سلیقه های مختلف پوشش داده شوند.

 

معمولا استاد میناکاری در هر کارگاهی تعدادی هنرجو دارد که به مرور زمان هنر نگارگری را به آنها می آموزد. کارگاه میناکاری در تهران و اصفهان زیاد است و هنرجویان فراوانی هم به صورت تفننی و هم بصورت حرفه ایی مشغول می باشند.

 

اپلیکیشن صنایع دستی

البته بیشتر خانم ها به این هنر علاقه نشان می دهند و برخی از آنها در منزل فعالیت می کنند. پس از آنکه نقاشی روی ظروف مینا انجام شد توسط استاد در کوره های مخصوص حرارت دیده و به جلای واقعی خود می رسد. ظروف میناکاری شده زیبایی خود را وام دار هنر دست کسانی هستند که با ذوق هنری و صبر و حوصله طرح های سنتی ایرانی را بر پیکر بی جان مس قلم می زنند.

فروش میناکاری حجازی

انواع بشقاب و گلدان میناکاری با کیفیت های مختلف برای عرضه به بازار تولید می شود. محصولات بسیار زیبا و خاص و حتی ظروف ارزان کمتر کار شده که هر بوجه و سلیقه ایی قادر به خرید آنها باشد. تندیس های میناکاری برای هدایای تبلیغاتی میناکاری ساخته شده تا تلفیق هنر مینا و برش لیزر چوب را در یک محصول شاهد باشیم.

 

تندیس های میناکاری که می توانند بر اساس لوگو و طرح شرکت و سازمان شما طراحی و ساخته شوند. فرهنگ سازی صحیح در کشور باعث شده تا برای حمایت از تولید داخلی بیشتر از محصولات صنایع دستی استفاده گردد. این مسئله انگیزه بیشتری هم برای کیفیت بالاتر و هم برای ترویج محصولات هنری ایرانی بوجود خواهد آورد.

 

پیج صنایع دستی ایرانی در شبکه های اجتماعی

صنایع دستی حجازی

هنر میناکاری اصفهان در تهران و نقاط دیگر کشورمان بصورت حضوری و حتی آنلاین آموزش داده می شود. مطمئنا اگر کسی قصد داشته باشد بصورت حرفه ایی در این شاخه فعالیت کند بایستی در دوره های مختلف تحت نظارت استاد فعالیت کند. صنایع دستی میناکاری اصفهان را می توان برای تهیه انواع کادو سازمانی در نظر گرفت.

ماندگاری هنر میناکاری به گونه ایی است که در صورت مراقبت صحیح برای سالیان طولانی می تواند بدون مشکلی دوام آورد. قیمت میناکاری حجازی ارازن است و هر کسی با هر سطح بوجه ایی می تواند ظروف میناکاری اصفهان را خریداری کند. ارسال محصولات به سراسر کشور بصورت فوری انجام خواهد شد.

 

منبع : بازار مینا  BazareMina.ir

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =